Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

27 jan 2007 22:28

Volgens mij probeert hij je hartje terug te veoveren door je dat alles aan te bieden waarvoor je hartje wel sneller klopt :wink:

Binnenkort nieuw topicje : Babs en Donald verenigt :cheesy:

27 jan 2007 23:07

Dat dacht ik ook toen ik dit alles las! Is in ieder geval nog steeds kind aan huis. Volgens mij probeert Donald Frostje te ontdooien! :wink: :lol:

27 jan 2007 23:15

ik had overigens gemist dat je vriend inmiddels je ex-vriend is geworden... :shock: :roll: :? Wel leuk dat hij deze moeite voor je doet! :thumleft:

29 jan 2007 19:57

Foto's van de Porsche dealer staan NU online in mijn album :)

29 jan 2007 20:22

Ha die Babs, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Beetje laat, maar ik had dit weekend mijn neefjes te logeren en die namen de PC in beslag.

Zo te lezen heb je een geweldig weekend gehad. Toppie van Donald. Moet zeggen dat hij wel erg zijn best doet :wink:

Succes donderdag!

29 jan 2007 20:47

Mooie foto's FROST.
Ik snap alleen niet dat ze zo'n auto buiten zetten . Kunnen ze haar beter in Leusden zetten , want daar zag ik haar niet :idea: :shock:AfbeeldingAfbeelding

29 jan 2007 20:56

Met name die van 18:55 met de kontjes is mooi. 8)

29 jan 2007 21:17

Het was een beetje moeilijk foto's nemen met mijn lens, die er eigenlijk meer voor is dingen van ver dichtbij te halen :wink: Maar inderdaad, zitten een paar leuke prenten tussen! En een hele mooie nieuwe GT3RS! Had nooit gedacht em al ZO snel te zien 8)

29 jan 2007 21:46

Leuke fotootjes :thumleft:
Plaats een reactie