Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

14 feb 2007 16:57

Ola Pola, dat komt niet goed meer tussen die Simone en Ramon :shock: :)

Wisten jullie dat ze bij Porsche Selection tijger-sjaaltjes voor de dames verkopen :wink:
Ow en zelf heb ik een Porsche beker met de GT1's op gekregen van mijn lieve vrouw.

Het is wel commerce, maar ben er toch blij mee.

Re: Valentijn

14 feb 2007 21:04

Harry D schreef:Heb mijn vrouw een briefje gestuurd, als ze de envelop ziet word ze al helemaal wild, laat ze mij met een triomfantelijke blik in haar ogen het briefje zien, ik doe daar natuurlijk een beetje lacherig over.
De komende dagen is ze erg druk met het achterhalen van wie het briefje
is, heel vermakelijk.
Over 3 dagen laat ik haar deze post lezen.
Tis wel een lieverd, hoor!

Hoop het van harte. Heb je vrouw ook een briefje gestuurd... :cheesy:

14 feb 2007 21:08

Valentijn is de meeste commerciele shit naast de sinterklaas (alhoewel kerst in het rijtje past, maar ik vind kerst nog iets hebben; sfeer, gezellig bij elkaar etc etc.).

Iedereen koopt massaal troep voor hun (aanstaande) vriendje/ vriendinnetje en de winkels steken het geld in hun zak..Ik doe er iig niet aan mee, ga die lui een beetje spekken..

14 feb 2007 21:09

romanticus... :twisted:

14 feb 2007 21:21

Commerce doet wel de economie draaien en uiteindelijk worden de meesten daar beter van. Voor mij mag ze nog van die 'troep' kopen :wink:

14 feb 2007 21:23

m'n zoontje van 3 heet Valentijn, dus het is het hele jaar door valentijnsdag :x

heeee !!! IVO !!! (welcome back !)

14 feb 2007 22:00

Dacht dat valentijn voor stille liefdes was, dus zou me nergens druk om maken als je niets voor je partner hebt gedaan.......... 8) :wink:

14 feb 2007 22:45

Meneer aard schreef:Valentijn is de meeste commerciele shit naast de sinterklaas (alhoewel kerst in het rijtje past, maar ik vind kerst nog iets hebben; sfeer, gezellig bij elkaar etc etc.).

Je vergeet er eentje die de laatste jaren sterk aan het opkomen is

Afbeelding

Re: 14 feb.Valentijn

15 feb 2007 1:02

cabrio wim schreef:... ga nu vandaag niet naar een andere Porsche kijken. :(

.... kan wel als je Barry of Eric heet :idea: :wink:

15 feb 2007 1:30

Meneer aard schreef:Iedereen koopt massaal troep voor hun (aanstaande) vriendje/ vriendinnetje en de winkels steken het geld in hun zak..Ik doe er iig niet aan mee, ga die lui een beetje spekken..

Beetje recalcitrant van aard...? :wink:

Re: 14 feb.Valentijn

16 feb 2007 23:57

cabrio wim schreef:Heren Porsche rijders, vergeet vandaan jullie geliefde niet, zorg dat ze iets leuks krijgt of doe iets leuks met haar, etentje of zo. Ze moet hele dagen dat gezeur over de Porsche's aanhoren, en kun je zo weer wat punten voor de toekomst verzamelen. :wink:

En wat is daar zo erg aan :roll: :wink:

17 feb 2007 8:06

ik ben helemaal eens met Meneer aard, dus niks gekocht........
Maar tuurlijk krijg ik toch een dure trui van Paul&Shark, wat een shit moment.
En te laat is te laat, gewoon onherstelbaar.........

dus, volgende keer NIET vergeten, of een kwestje van principen maken
:bang:

17 feb 2007 8:56

Riccio4S schreef:Dus, volgende keer NIET vergeten, of een kwestje van principen maken
:bang:

Ik heb toch de hint gegeven. :wink:

22 feb 2007 21:04

Meneer aard schreef:Iedereen koopt massaal troep voor hun (aanstaande) vriendje/ vriendinnetje en de winkels steken het geld in hun zak..Ik doe er iig niet aan mee, ga die lui een beetje spekken..

Ik ook niet, koop gewoon mezelf een leuk geschenk voor mijn verjaardag. :mrgreen:

12 feb 2009 21:25

Gewoon weer even vermelden, denk aan a.s zaterdag.

Afbeelding

Heb zelf voor weer een lekker etentje geregeld, heb ik er ook nog wat aan. :twisted: :wink:

12 feb 2009 21:34

cabrio wim schreef:Heb zelf voor weer een lekker etentje geregeld, heb ik er ook nog wat aan. :twisted: :wink:

Heb ik geen last van .. 'n vrouw die niet kan koken :lol:

12 feb 2009 21:35

mijn vrouw zat vandaag aan de koffie met 6 andere vrouwen en totmbo was de enige :shock: die op valentijnsdag altijd verrast werd... de rest vond het commerciele onzin... ach, ik vind het toch altijd wel leuk om iets te geven.

12 feb 2009 21:41

horn schreef: ach, ik vind het toch altijd wel leuk om iets te geven.

... waarom dan alleen op Valentines Day :?: :lol:

Heb vandaag overigens ook 'n leuk TOTMBO kado'tje gekocht - en ga ZEKER niet wachten tot Zaterdag om het te geven :wink:

12 feb 2009 21:55

de vrouwen vinden het leuk als ze een kaartje krijgen van een onbekende , maar moet je door een bekende eens een kaartje naar jezelf laten sturen. moet je eens kijken hoe link ze worden :D

12 feb 2009 22:09

Ik probeer het hele jaar door Valentijn te spelen, hoewel me dat de ene dag beter af gaat dan de andere :wink:
Het ene jaar doe ik wat met Valentijn, het andere niet, ligt er een beetje aan of ik iets origineels kan verzinnen of ergens tegen aan loop....

Olaf schreef:Heb vandaag overigens ook 'n leuk TOTMBO kado'tje gekocht - en ga ZEKER niet wachten tot Zaterdag om het te geven :wink:

Ik ben benieuwd!!! :?:

12 feb 2009 23:04

Rad911 schreef:Ik ben benieuwd!!! :?:

:shock: ... zit mijn TOTMBO hier onder de nick van Rad911 te posten ... :?: :roll: :?

12 feb 2009 23:06

Tjemig, Valentijn, inmiddels zo ingeburgerd dat zelfs op het PF er een Onderwerp over gaat....

Hoe kan ik dit met goed fatsoen blijven negeren en 'vergeten', nu TOTMBO dus kan zeggen dat er zelfs op 'mijn' PF aandacht aan besteed is :oops: :oops:

12 feb 2009 23:10

Olaf schreef::shock: ... zit mijn TOTMBO hier onder de nick van Rad911 te posten ... :?: :roll: :?

:lol: :lol:
Ik dacht dat je het al gegeven had...

12 feb 2009 23:12

... en dan nog hier achter de klapdoos zitten zeker :?: :roll:

:@: Clemens :arrow: dit topic bestaat al 2 jaar :!: :idea:

13 feb 2009 0:03

cabrio wim schreef:Heb zelf voor weer een lekker etentje geregeld, heb ik er ook nog wat aan. :twisted: :wink:

Same here. Gaan wel vaker uit eten, maar op Valentijn iets specialer. Vorig jaar http://www.sazanka.nl/ dit maal http://www.tollius.nl/
Plaats een reactie