Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

16 feb 2007 12:06

hmmm :?

De onderstellen van Ford staan bekend om hun messcherpe handling (Focus, Fiësta, etcetera). Zou Porsche daar nog bij hebben meegedacht?

Kan ik me -eerlijk gezegd- niet voorstellen...

Het zal ook wel anders zijn dan de Seatjes van destijds die rondreden met 'system Porsche' met koeienletters op het blok. :lol:

16 feb 2007 13:07

Wat erin zit van Porsche kan ik niet zeggen.
Wel kan ik zeggen dat het in Duitsland bij elke reclame staat. Zowel in tijdschriften als in de reclames op TV . Ik zie dit dus tientallen keren dagelijks :?
Die heb ik helaas niet gevonden op het net , maar die van de nieuwe Mondeo" wel :wink:

16 feb 2007 13:14

Wat je daar schrijft is wel waar Speedy.

Het zal gewoon wel een flinke dosis marketing zijn, om de S-Max te hypen als een MPV met sportief (Porsche..) karakter.

16 feb 2007 14:27

Jort schreef:en nog vele.. vele.. vele.. andere auto's.

Precies. Er zijn maar weinig merken waar Porsche niet ooit op zeker moment heeft mee ontwikkeld.

16 feb 2007 14:30

SPEEDY944 schreef:
De onderstellen van Ford staan bekend om hun messcherpe handling (Focus, Fiësta, etcetera). Zou Porsche daar nog bij hebben meegedacht?

Kan ik me -eerlijk gezegd- niet voorstellen...

Waarom niet? Het is algemeen bekend dat Porsche tegen betaling de helpende hand toe wenst te steken. En dat kan om een onderstelafstemming gaan, maar ook om b.v. een stoelensysteem voor een MPV (Zafira).

16 feb 2007 14:41

Devils son schreef:
Jort schreef:en nog vele.. vele.. vele.. andere auto's.

Precies. Er zijn maar weinig merken waar Porsche niet ooit op zeker moment heeft mee ontwikkeld.

Ja , zelfs bij de Lada Samara :twisted: :cheesy:

Der Motor des Lada 2108/2109 Samara wurde in Zusammenarbeit mit Porsche entwickelt.

en

der Samara T3, ein Rallyeauto mit Porschemotor (220 km/h Spitze)

16 feb 2007 21:27

911-lover schreef:
Ja , zelfs bij de Lada Samara :twisted: :cheesy:

Ach, bij Valmet (Boxster) liep vroeger de Samara cabrio van de lijn... Lada, Boxster... één pot nat. :twisted:

16 feb 2007 21:57

Dus een S-Max wordt mijn volgende Porsche?.. :roll: :D
Plaats een reactie