05 jun 2007 13:21
911-lover schreef:Wat een veralgemening en vooral wat een bullshit
Iedereen doet wat die leuk vind (zoals anderen al gemeld hebben)
Neen , ikpoets geen 3 dagen aan een stuk , maar poets wel elke keer mijn wagen als die vies is. Kan tot 2 keer per dag zijn.
Ik leef namelijk graag zuiver en rijd dus ook graag in een zuivere wagen.
En wat die verering van een blok staal betreft ? Wat doe jij dan op een Porsche ( dus auto , dus blok staal) forum. Verering![]()
![]()
En dan dat neerbuigende over een ander merk (zijn in jouw woorden toch beide gewoon een blok staal) . Een auto is toch een auto of is jouw 944 dan toch uiteindelijk je rijdende pik![]()
05 jun 2007 13:22
05 jun 2007 14:44
RS-R schreef:Niet zo'n glans.
05 jun 2007 15:26
05 jun 2007 15:39
05 jun 2007 16:24
05 jun 2007 16:43
05 jun 2007 16:56
Lydia schreef:Ik heb een paar weken geleden mijn auto helemaal laten kleien
05 jun 2007 21:59
05 jun 2007 22:18
05 jun 2007 23:13
06 jun 2007 0:05
06 jun 2007 0:27
911-lover schreef:944 guy schreef:Ik snap de verering niet van een blok staal...
En wat die verering van een blok staal betreft ? Wat doe jij dan op een Porsche ( dus auto , dus blok staal) forum. Verering![]()
![]()
:
944 guy schreef: Zo'n opel is niet per se gemaakt om te racen. Porsches hebben dat toch in veel hogere mate
06 jun 2007 8:28
06 jun 2007 8:35
06 jun 2007 8:48
barolo schreef:@BErt, heb jij nog een fautautje van je blinkende cabrio?
06 jun 2007 17:25
06 jun 2007 21:14
07 jun 2007 9:08
07 jun 2007 9:14
07 jun 2007 9:54
07 jun 2007 19:19
07 jun 2007 19:36
markk schreef:
Ennuh voor de kleinere beurs is een sportieve Opel het summum.
(Ennuh vergeet niet dat zo'n nieuwe slopel mogelijk een duurdere, en technisch betere, auto is dan een 15 jaar oude platgeslagen kever
07 jun 2007 21:51
Technisch beter? No way.
07 jun 2007 23:30
markk schreef:
Yeah right. De afgelopen 15 jaar is er zeker niets veranderd aan onderstel techniek, motertechniek, remmen, veiligheid, onderhoudsgevoeligheid, roestpreventie, etc. ???
Keep dreaming. Beetje moderne uber-GTI/hot-hatch rijd rondjes om een 15-jarige oude 911. Op de weg, op het circuit, in de bochten, in rechte lijn, overal.
Zegt natuurlijk niets over beleving, emotie en over het feit dat die 911 15-jaar geleden op zijn niveau de benchmark was zoals die dat nu ook is.
Maar het blijven oude auto's die qua performance en techniek "outdated" zijn en momenteel geevenaard danwel voorbij gestreeft worden door de GTI/hot-hatchback klasse (Leon's turbo, Golf GTI, 10i's, CTR's, Opel OPC's, etc.)