2.2VTEC schreef:was een aantal jaar terug voor mijn werk in Lyon & werd door een collega naar mijn hotel teruggebracht en die reed door het ene na het andere rode licht in bloednuchtere toestand - toen ik daar een OPM over maakte zei deze doodleuk - een beetje kromme vertaling uit het Frans -, "ach die verkeerslichten da's gewoon ter info"
(tu sais les feux c'est à titre indicatif)
Verkeerslichten zijn idd maar info..Op sommige stukken zijn ze verrekte handig maar soms heb je er ook totaal niks aan en sta je daar te wachten voor niks..Ja voor de bus die nog moet komen
Je hebt altijd wel van die mensen op de weg die vage acties uithalen, vaak zwaai ik dan vriendelijk terug en zie je ze helemaal geirriteerd kijken en doen

Nog net geen middelvinger krijg je dan terug maar je zou het wel verwachten.
Ook leuk is hiero in het dorp de mensen beetje laten ergeren, bij ons @ work achter is een groot parkeer terrein wat relatief klein is, terwijl daar enkele winkels ook hun achterdeur hebben voor laden/lossen. Regelmatig staan daar ook vrachtauto`s. Enkel is het zo dat je goed moet opletten want iedereen rijd door ieder hoekje en gaatje..Zelfs over de stoep, tussen de vrachtwagen door..ALs je der iets van zegt wordt je bekant van je sokken gereden (help geregeld de chaffeur met achteruit in loodsen omdat ze vaak niet echt goed kennen rijden, heb al 3 keer gehad dat naderhand de chaffeur terug kwam met de vraag of ik hem ff wou helpen want hij stond helemaal vast

).