Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

02 dec 2007 13:03

Tja heb nu met agenda erbij kunnen achterhalen dat het vrouwlief met loden voet is geweest.Lekker zinvol zo :roll: Maar goed daar is al genoeg over gezegd :cry:

04 dec 2007 22:45

Martin K. schreef:ik ben meermalen "gepakt" in duitsland, maar wees niet bevreesd, de boetebedragen zijn veelal laag, tenzij er wegwerkzaamheden zijn 8)

Volgens mij geen wegwerkzaamheden, maar ik vind dit niet bepaald een laag bedrag....... :? :roll: :wink:

04 dec 2007 23:45

Ik heb geen idee wat de geldende snelheidslimiet was daar Rob :wink:

07 apr 2008 21:22

Walter964 schreef
Ik doe gewoon nix en krijg dan vanzelf wel mijn bekeuring. Die ik dan gewoon betaal.

Hoe is dit afgelopen :?:
Heb vandaag nl. een 'Zeugenfragebogen' ontvangen voor een overschrijding van 19 km/h waar 80 km/h was toegestaan.
Geadresseerd aan bedrijf waarop de auto staat geregistreerd.
Of ik even de gegevens van de verantwoordelijke persoon van de foto wil doorgeven.
Als je binnen 1 week das Verwarnungsgeld overmaakt, dan haben Sie es nicht gewust.
Betalen of is dit blØf?

08 apr 2008 20:33

Aken Centrum:
66 waar je 50 mag -> 35 euro

Houthalen Belgie:
158 na correct 148 (max 120) 145,= euro

Voerendaal NL
147, na correct 142 (max 120) 95,= euro

Bedragen vallen allemaal mee en ikbetaal altijd netjes op tijd / geef aan dat ik wil schikken (maar ik heb dit bijna wekelijks). Een sticker kenteken voorop werkt helaas goed op een foto...Ik denk dat Belgie het duurst is ondertussen.

10 apr 2008 23:16

Heb de boete zojuist betaald.
Slaap ik zo meteen beter :?
En Walter964? Brommen in de nor?
Plaats een reactie