26 apr 2008 15:54
26 apr 2008 16:19
wolf schreef:8 ton salaris uit belastinggeld vind ik overdreven. wat ze in het bedrijfsleven doen moeten ze zelf weten.
26 apr 2008 16:23
26 apr 2008 17:31
26 apr 2008 23:32
ECT schreef: Je wordt in dit benepen, kleingeestige Calvinistische land, bij gebrek aan beter, te snel tot topvrouw, topman gebombardeerd![]()
![]()
![]()
Immers, iedereen die boven het maaiveld uitsteekt wordt zijn kop afgehakt.![]()
En die idiote Balkenende norm is een gotspe!! Balkenende is immers de meest waardeloze premier die ik ooit heb meegemaakt en die niets concreets en opbouwends voor dit land heeft gebracht. Dan vind ik de Balkenende norm een vorm van narcisme bedacht door gefrustreerde ambtenaren. Er zijn nl. meer mensen die beter en op een hoger niveau presteren dan onze Harry Spotter en dan kan daarom het er bij mij niet in dat goed presterende professionals in de publieke sector niet meer mogen verdienen dan die nutteloze JPB. Zo gaan talenten niets voor niets weg uit Nederland.
Ik van loon naar presteren (zoals iemand ooit tegen mij zij "het gaat niet om de hoeveelheid zweet die over je rug loopt, maar om wat je bereikt"ECT schreef:Ik ben het type ondernemer van loon naar werken
27 apr 2008 8:31
Piet schreef:En als zo iemand nu eens 8 miljoen bespaart in de organisatie door met ideeen te komen waar lagerbetaalden totaal niet op komen?
27 apr 2008 9:27
27 apr 2008 9:44
Welk cijfer krijgt kabinet?
AMSTERDAM - Na ruim een jaar regeren ligt het kabinet-Balkenende op tal van terreinen zwaar onder vuur. De afgelopen week was het weer raak: het mes wordt gezet in de vergoedingen voor kinderopvang, het draagvlak voor de invoering van een kilometerheffing wankelt, Nederland walgt van de aangekondigde btw-verhoging, niemand gelooft meer in een succesvol ministerschap van PvdA-minister Vogelaar (Integratie) en ook de ministers Cramer (Milieu), Ter Horst (Binnenlandse Zaken), Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) maken alles behalve een stevige indruk.
Tegelijkertijd houdt minister van Financiën Bos zich vooralsnog keurig aan de begrotingsdiscipline, maar pompt de autorijder zich arm aan benzine en diesel. Minister Rouvoet (Jeugd en Gezin) is onzichtbaar, minister Van Middelkoop (Defensie) heeft grote zorgen over Oeroezgan, maar intussen blijft premier Balkenende goed overeind in zijn vierde kabinet.
Balkenende-poll
Na deze woelige week mag u vandaag via internet dit vierde kabinet-Balkenende een rapportcijfer geven. Op deze site is het mogelijk de Balkenende-poll in te vullen en een korte toelichting te geven. De uitslag wordt morgen in De Telegraaf bekendgemaakt.
Onderzoek woekerpolissen weer vertraagd
AMSTERDAM - Het feitenonderzoek van minister Wouter Bos (Financiën) naar de woekerpolissen, de beleggingsverzekeringen waar mogelijk hoge kosten aan verbonden zijn, is opnieuw vertraagd.
Tot zijn eigen teleurstelling heeft de bewindsman dat vrijdag aan de Tweede Kamer moeten melden. De resultaten zouden eigenlijk eind deze maand bekend moeten zijn. Het wordt nu eind mei.
De nieuwe vertraging is de zoveelste sinds het begin van het onderzoek vorig jaar, na een kritisch rapport van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) over bepaalde beleggingsproducten.
In januari, toen Bos moest erkennen dat het onderzoek nog enkele maanden op zich zou laten wachten, zei de minister verdere vertraging onacceptabel te vinden. Bos heeft daar toen de onderzoekers en de aanbieders van beleggingsverzekeringen op aangesproken.
Vrijdag schrijft Bos dat hij zich oriënteert „op de ontstane situatie met betrekking tot de geschillen tussen polishouders en verzekeringsmaatschappijen”.
De vertragingen hebben steeds tot grote ergernis geleid bij de Kamer.
De stichting Verliespolis, dat ongeveer 90.000 mensen vertegenwoordigt, is „verbaasd en teleurgesteld”. „Je kunt je afvragen waar de onderzoekers nog op wachten”, aldus een woordvoerder vrijdag. Hij vreest dat het feitenonderzoek straks over het zomerreces wordt getild.
27 apr 2008 10:40
27 apr 2008 10:57
27 apr 2008 13:56
27 apr 2008 19:02
27 apr 2008 19:45
27 apr 2008 19:51