07 mei 2008 20:53
07 mei 2008 21:02
paSCal schreef:maar hoe zit het met de verhouding inkomen/benzineprijs?
07 mei 2008 21:07
08 mei 2008 0:50
Rob 944 schreef:BTW:Mijn moeder is van plan om in November naar de USA te gaan (Los Angeles) en heeft aangeboden om daar Levi's en Diesel Jeans voor mij te kopen.![]()
08 mei 2008 12:35
08 mei 2008 13:57
08 mei 2008 13:58
08 mei 2008 15:57
08 mei 2008 16:09
ECT schreef:Rob 944 schreef:Rekenvoorbeeld.
In de USA kost benzine (93 ROZ) $2,90 per Gallon.De euro is 1,55 US$
Dat is dus 2,90/1,55 is 1,87 euro.
1 USA Gallon is 3,8 liter.Per liter is dat dus 1,87/3,8 is 0,4923......
Oftewel 49,3 eurocent per liter.......![]()
Hier in de buurt is de benzine (euro 95) bijna 1,50 euro (1,48 euro).
Zit dus factor 3 in.........
Eea is afhankelijk van de benzinesoort,maar het scheelt wel.![]()
BTW:Mijn moeder is van plan om in November naar de USA te gaan (Los Angeles) en heeft aangeboden om daar Levi's en Diesel Jeans voor mij te kopen.![]()
Leuk voorbeeld. Brandstof hier in de VS is erg goedkoop. Je wordt er nogal boos en chagrijnig van dat we in NL. uitgekleed worden door de politici en niemand die de straat opgaat. Dat is andere landen toch wat anders.
Jouw moeder mag een hele grote koffer meenemen. Kleren kosten hier in New York bv. nog geen drol. Levi's en Diesel kosten hier ca. $ 30, omgerekend ruim 21 euroEn de nieuwe generatie iPhones komen uit, die kosten hier $399 bij de Apple Store op 5th Avenue. Eten kost hier ook bijna niets.
We leven in een exorbitante dure NL, Balkenende, Bos en de fiscus zijn de grootste staatsoplichters. De lasten per hoofd bevolking zijn in vergelijking met andere landen, enorm hoog. Al jouw zuurverdiende centjes gaan direct de schatkist in. Verbaast me altijd dat het volk gedwee dit ondergaat. Net over de grens gaat het toch wat anders aan toe ..
Het is dat mijn dochter hier nog op school zit, maar over 3 jaartjes keer ik NL defintief de rug toe.
08 mei 2008 16:12
Wat anderen van de VS vinden zal me een kont roesten. Heb het hier uitstekend naar mijn zin. Veel businessopportunities, geen overdreven adminstratieve rompslomp, goede service en een zeer gunstig belastingklimaat
08 mei 2008 16:44
ECT schreef:
Wat anderen van de VS vinden zal me een kont roesten.
09 mei 2008 0:07
michael schreef:ECT schreef:Rob 944 schreef:BTW:Mijn moeder is van plan om in November naar de USA te gaan (Los Angeles) en heeft aangeboden om daar Levi's en Diesel Jeans voor mij te kopen.![]()
We leven in een exorbitante dure NL, Balkenende, Bos en de fiscus zijn de grootste staatsoplichters. De lasten per hoofd bevolking zijn in vergelijking met andere landen, enorm hoog. Al jouw zuurverdiende centjes gaan direct de schatkist in. Verbaast me altijd dat het volk gedwee dit ondergaat. Net over de grens gaat het toch wat anders aan toe ..
Het is dat mijn dochter hier nog op school zit, maar over 3 jaartjes keer ik NL defintief de rug toe.
Schaam jij je niet?
09 mei 2008 13:07
michael schreef:ECT schreef:Rob 944 schreef:Rekenvoorbeeld.
In de USA kost benzine (93 ROZ) $2,90 per Gallon.De euro is 1,55 US$
Dat is dus 2,90/1,55 is 1,87 euro.
1 USA Gallon is 3,8 liter.Per liter is dat dus 1,87/3,8 is 0,4923......
Oftewel 49,3 eurocent per liter.......![]()
Hier in de buurt is de benzine (euro 95) bijna 1,50 euro (1,48 euro).
Zit dus factor 3 in.........
Eea is afhankelijk van de benzinesoort,maar het scheelt wel.![]()
BTW:Mijn moeder is van plan om in November naar de USA te gaan (Los Angeles) en heeft aangeboden om daar Levi's en Diesel Jeans voor mij te kopen.![]()
Leuk voorbeeld. Brandstof hier in de VS is erg goedkoop. Je wordt er nogal boos en chagrijnig van dat we in NL. uitgekleed worden door de politici en niemand die de straat opgaat. Dat is andere landen toch wat anders.
Jouw moeder mag een hele grote koffer meenemen. Kleren kosten hier in New York bv. nog geen drol. Levi's en Diesel kosten hier ca. $ 30, omgerekend ruim 21 euroEn de nieuwe generatie iPhones komen uit, die kosten hier $399 bij de Apple Store op 5th Avenue. Eten kost hier ook bijna niets.
Schaam jij je niet?