Ik heb zelf nog wilde plannen gehad maar ben bezweken voor de angst van mijn vrouw en mijn moeder die bang zijn voor verdere escalaties.
Ik weet dat het toch geen verschil maakt. Door gaan ze toch.
Vandaag kreeg ik de dagvaarding overhandigd en ik had dus nog een aantal dagen kunnen wachten. We hebben de auto echter net afgeleverd inclusief motorblok, wielen etc. Weg moet ie toch, dus dan maar zo snel mogelijk.
Ik had een dergelijke uitspraak niet verwacht anders had ik de auto allang in onderdelen verkocht.
Helaas.... ze krijgen een redelijke auto en het Porsche-hoofdstuk is voor mij voorlopig afgesloten. Een andere zit voorlopig even niet in de planning.
De kosten zijn het afgelopen jaar opgelopen tot duizenden Euro. Mijn moeder heeft nog geen dubbeltje ontvangen uit de boedel en waarschijnlijk valt er ook niets meer te halen. Maar goed, er moet nog uitgezocht worden. wat precies de peildatum is voor de boedelscheiding.
Intussen hebben we voor haar wel een compleet interieur en apparatuur aan moeten schaffen voor haar flat (waar ze bijna nooit is omdat daar ook e.e.a. al kort en klein is geslagen en ze maar een vluchtroute heeft: drie hoog vanaf het balkon.)
Ook onze eigen schade is nog steeds niet vergoed; behalve dan een deel vanuit de glasverzekering.
Daarnaast vindt Ingrid momenteel een Stationwagen als prioriteit
Eigenlijk heeft ze ook wel gelijk....
Nou ja, maar weer afwachten en als dit alles achter de rug is maar sparen voor een hele goeie 928(GTS) of een afgeragde opknapper die ik helemaal naar eigen wens kan maken.
Terwijl ik dit zit te typen was de politie aan de overkant. Koper en Verkoper proberen volgens mij de politie duidelijk te maken dat de auto niet zo is als werd verwacht. De politie vertrekt echter zonder hier langs te komen.
Ingrid overnacht voor de zekerheid en de rust maar weer eens met de honden op een "onderduikadres".
..en dan te bedenken dat ik afgelopen vrijdag nog over het stratencircuit van Monaco liep
Afgeleverd.
Bij het neerzetten van de auto werden de gordijnen vliegensvlug dichtgetrokken. Even later volgt de inspectie.
en gelukkig zorgen ze zelf voor getuigen die de levering kunnen bevestigen.....