Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
29 okt 2008 18:57
Marco schreef:zinnig alternatief

In jouw geval zou ik oppassen. Voor je het weet gaan mensen denken dat je in Colombiaanse marcheerspecerijen handelt
29 okt 2008 20:50
als je een rijdersauto wil voor je gezin, neem dan een Ford S-max 2.5 turbo. Is één van de fijnste auto's die ik ooit gehad heb. Alleen een beetje de charme van een broodtrommel
(sorry Henk
), maar rijden... als geen ander!
29 okt 2008 21:15
Blij dat te horen Horn, aangezien dat onze volgende (gezins)auto gaat worden.
29 okt 2008 21:15
Ik rij sinds 2 weken in een Skoda Octavia 1.8 turbo. Heb voor 32k de dikste uitvoering met werkelijk alles er op en er aan uitgezocht. Kom uit een A6 (van me zelf, kilometervergoeding) en kon bij mijn nwe baan een leasewagen uitzoeken. Heb eens een verstandige keuze gemaakt en heb nu een ultiem lage bijtelling voor een wagen die ongelooflijk lekker rijdt en erg comfortabel/luxe is. Daarnaast is de motor erg soepel en loopt hij ongelooflijk mooi rustig voor een 4-cilinder.
Ik weet, het klinkt voor sommigen ongelooflijk, krijg ook veel commentaar omdat men het van mij blijkbaar niet verwacht dat ik in een Skoda ga rijden, maar kijk eens door het merk heen, ik ben ongelooflijk verrast door deze wagen!
Zou bijna Skoda-dealer kunnen gaan worden
29 okt 2008 21:16
horn schreef:als je een rijdersauto wil voor je gezin, neem dan een Ford S-max 2.5 turbo. Is één van de fijnste auto's die ik ooit gehad heb. Alleen een beetje de charme van een broodtrommel
(sorry Henk
), maar rijden... als geen ander!
Tja, de motor van de Volvo 850 T5... heb ik jaaaaren in gereden, heerlijke roffel!!!
30 okt 2008 9:25
Moet zeggen dat er verrassende en leuke optie's staan, tussen alle reacties (en PB's) zitten, modellen waar ik nog niet aangedacht had.
Ik heb nog een voordeel dat er nu nog maar 1 kleine in de planning staat en zien of we die aan kunnen, wat dat betreft zou een kleine station misschien nog kunnen. Prijzen van V70's en Passats vallen mee, alleen ben je wat duurder in verzekering en wegenbelasting.
Het idee is een auto met een dikke ton (ex-lease?) op de teller, zodat je nog zorgeloos kan doorrijden.
04 dec 2008 22:10
Ik kreeg een mooi aanbod voor een exlease A4 1.9 TDI. 145000km, ABT getuned, zonder schade, volledige historie.
Verder bij Milano in Dordrecht veel exlease V50's, weinig geld, maar geen garantie en onderhandelingen.
Twijfels
04 dec 2008 23:00
Ben 2 jaar lang zéér gelukkig geweest met m'n V50 2.0D ! Heeft over 205K km's weinig problemen gegeven en de stoelen waren echt super! Mijn vrouw had de S40 (ook het nieuwe model) en is daar ook altijd heel happy mee geweest. Zou zelf voor de 2.0D , 2.4i of T5 gaan.
Verder zijn de Passats ook altijd een "safe" investering maar rijden minder dynamisch.
04 dec 2008 23:21
205K km's in 2 jaar?

Dan heb jij meer tijd in de auto gezeten per dag dan ik op het forum
05 dec 2008 11:26

Ik lees alleen nog geen slechte ervaringen met een A4
05 dec 2008 11:45
Ben er niet blij mee. Loopt steeds vast in de printer. Kan ook aan de printer liggen.
05 dec 2008 11:47
Ik knip van elk velletje de randjes er af, gaat veel beter
05 dec 2008 11:51
Komt ie van het vorige model, vooral elektrische storingen, licht valt tijdens rijden 's avonds spontaan uit

Airco stuk als het dertig graden is, wordt je ook niet gelukkig van. Eerste lichting 2.0 TDI's eersteklas drinkeboeren inzake olie.
Nieuwe model, bij starten stinkt de airco, althans daar ga ik op dit moment van uit. De deskundigen (dealer) nog niet, enfin wordt onderzocht.
05 dec 2008 12:05
De V50 rijdt prima met voldoende ruimte voor maxi-cosi's en kinderwagens.
Je kan ze bovendien leuk aangekleed vinden. Ben niet heel tevreden over de ECC. Zou wel voor de 2.4 of de D5 gaan persoonlijk...
05 dec 2008 12:19
gast schreef:Veel slechte verhalen op i-net tegengekomen ( net als ...
Net als over de Porsche 996
Over onze smart for2 ook veel ellende gelezen, maar alleen
gelezen, nu na 4,5 jaar en 35.000 km
05 dec 2008 12:26
Gilles 2.2E schreef:Je kan ze bovendien leuk aangekleed vinden. Ben niet heel tevreden over de ECC. Zou wel voor de 2.4 of de D5 gaan persoonlijk...
Wat zijn de problemen met de ECC? De 2.0D overspoelt de markt, maar je kan ze met full options krijgen voor minder geld dan een half options A4.
Audi is wel weer een meer Premium merk en hoe zou dat gaan bij de latere verkoop???
05 dec 2008 13:11
Ik heb zowel Audi als BMW gereden. Prima auto's. De ECC van de V50 is gewoon minder dan die van Audi/BMW. Gevoelsmatig wijkt de ingestelde temperatuur af van de feitelijke temperatuur in de auto...
05 dec 2008 14:11
Als je een nieuwe Espace koopt krijg je er tegenwoordig een Twingo gratis bij, deze kun je dan weer doorverkopen (misschien wil Lydia wel een nieuwe) en de winst in je zak steken
05 dec 2008 14:26
Kun je toch gewoon veel beter korting vragen in de showroom

, is toch iets handiger dan jouw constructie.
05 dec 2008 15:14
TD (zonder I) schreef:... bij starten stinkt de airco, althans daar ga ik op dit moment van uit. De deskundigen (dealer) nog niet, enfin wordt onderzocht.
Stinkt muf, beetje rotte vis
Dat is een bekend probleem van airco's die niet worden uitgezet voor einde rit en daardoor veel rottend vocht vasthouden. Geldt dus speciaal voor automatische airco die 'altijd' aan staat.
05 dec 2008 15:29
@ Paul : nee, een lucht van verbrand rubber. Je wordt er misselijk van. Auto is vijf maanden oud, dus muf stinken zou in principe nog niet mogen.
Een plaatselijke dealer heeft er al naar gekeken en aan geroken, eerste instantie denken ze aan een koppelingsplaat die blijft hangen.
Kon op korte termijn geen kwaad zeiden ze.

Meteen er op gewezen dat ze in ieder geval een aantekening maken dat er naar gekeken is. Zit nl. niet te wachten op een claim van de leasemaatschappij. Auto staat inmiddels ingepland voor nader onderzoek.
05 dec 2008 15:39
Zojuist proefritje gehad in de A4, erg indrukwekkend, veel vermogen bij laag toerental.
Getuned van 110pk naar 130pk
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.