Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

14 maart 2009 1:13

Ach, ze raken die dingen op het moment toch niet kwijt, dus.... :twisted:

Nee hoor, inderdaad mooi gebaar! :D

14 maart 2009 10:20

MS964 schreef:Ach, ze raken die dingen op het moment toch niet kwijt, dus.... :twisted:
...

De verzekeraar die de schade niet vergoedde heeft misschien ook producten die niets waard zijn, maar die houden hun handje op en krijgen mijn belastingcenten om te verbranden.
Hyundai doet tenminste nog iets nuttigs met hun, momenteel ongewilde, product.

14 maart 2009 11:05

Afbeelding

All is well that ends well.

14 maart 2009 11:19

Slim, maar ook zeker grote klasse van Hyundai!

14 maart 2009 11:30

"ze krijgt de i20, de opvolger van haar oude auto. en een gloednieuwe, want als je het doet, moet je het goed doen. ze mag naar de dealer om een nieuwe in de door haar gewenste kleur uit te kiezen"...

Heb je als Hyundai voor nog geen 10 mille (want dat zal zo'n auto inkoop wel kosten) een kwart pagina kleurenadvertentie op pagina 3 in de Telegraaf plus de free publicity die je krijgt. Goede actie en commercieel ook erg slim... :idea: :thumleft:

14 maart 2009 20:55

ik heb dit soort dingen al wel eens eerder gehoord. echt niet normaal hoeveel mensen doorrijden als je iemand kunt helpen..

goed gebaar van hyundai doet porsche dit ook?? dan mogen ze het dakje van mijn boxster ook wel knippen. wil ze er zelfs wel bij helpen dan weet ik zeker dat het goed gebeurt :D

15 maart 2009 0:37

Gunther schreef:dan mogen ze het dakje van mijn boxster ook wel knippen.

Heb je die schakelaar nog niet ontdekt :?:
Heel handig gaat het dak bij een Boxster dan vanzelf open :idea:

:mrgreen:
Plaats een reactie