Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Trouwboeket op de auto monteren.

22 mei 2009 16:30

Dat lag aan de zuignap en het was in de bebouwde kom, dus ik reed tamelijk rustig.

22 mei 2009 17:27

hahahaha.... dan zal ik maar voor de zekerheid het boeket van de kap afhalen tijdens de rit van Uithoorn naar Breukelen! ....hahahaaha anders kan ik hem ook onderweg gaan oprapen :mrgreen: EN het boeket kan vast voor in? Toch? zo niet dan uhhh.... moet ze hem maar vast houden :ba: :mrgreen: en ik maar scheuren :drive:

Re: Trouwen met mijn Porsche

22 mei 2009 22:09

john's Porsches schreef:heel kleine corsage op de antenne gemonteerd met 2 linten er aan, klein maar fijn. wilde de auto niet te veel ontsieren :wink:

Idd, hou het subtiel .................Neem geen auto met spoilers en stickers :mrgreen:

Afbeelding

23 mei 2009 8:57

Is opzich wel een goed idee! Gewoon een paar rozen op de ruitenwisser binden ;) hoef ik ook niet in- en uit te stappen om het boeket te 'plaatsen'!

En ik kan volgas naar het gemeentehuis :drive:

23 mei 2009 9:13

wat ook cool is, is een gebruikte voorklep op de kop tikken, daar allemaal kleine gaatjes in boren en daar de bloemen doorheen steken... :lol: Porsche-Bloemen-Corso! 8)

23 mei 2009 10:26

WdePundert schreef:Dat lag aan de zuignap en het was in de bebouwde kom, dus ik reed tamelijk rustig.

Ik heb de foto deze week in de krant zien staan, mooi boeket en dito auto 8)

23 mei 2009 10:27

Ja, Marc, op de foto zie je al dat het boeket verschoven is. :cry:

23 mei 2009 10:30

Hier nog meer foto's.

23 mei 2009 10:31

WdePundert schreef:Ja, Marc, op de foto zie je al dat het boeket verschoven is. :cry:

Toch geen krassen op je lak hoop ik ?

23 mei 2009 10:34

Gelukkig niet. Ik had de zuignap eerst goed schoongemaakt en de kofferklep in de was gezet. Misschien was het daardoor ook te glad.

24 mei 2009 9:25

Wel mooi gezicht Wim die bloemen..... maar na jou verhaal ben ik eerlijk gezegd gaan twijfelen om het zowieso dan te doen......... :|

10 aug 2009 18:47

Toch even een up-date, heb overwogen om helemaal geen boeket te nemen voor schade op de kap ed. maar in overleg met de bloemist heb ik toch gekozen voor een boeket met zuignap! Hieraan zit een special-palletje waardoor je hem kunt ontluchten/verwijderen en deze (zuignap) is geschikt tot 150km/h volgens hun (alleen zijn je bloemen waarschijnlijk foetsie) Volgens hun zie je er niets van (achteraf) en krijg je 100% geen schade :|
Ik dus: OK bloemen mevrouw doet u mij dan maar 1 zo'n ding maar wat als er toch schade is achteraf?
Mevrouw: dan kom je terug en betalen wij de schade... maar die krijg je echt niet... je bent heus niet de enige die zuinig is op zijn auto :| :mrgreen:
Ik dus: Nou ja als jullie zo overtuigd zijn van jullie eigen product dan doe ik het wel.... ga overigens toch trouwen met een advocaat... dus anders betalen of een zaak :mrgreen: (grapje)

Dus bij toch eventuele schade kan ik terug komen... en vergoeden zij! Er zullen vast fotos gemaakt worden van het boeket en die zal ik dan plaatsen in dit topic en mijn bevindingen....
Maar dit horen jullie pas begin september... ga 21 augustus trouwen en de 22ste vertrekken wij naar Oostenrijk voor een paar dagen :cheers: em de week erop is de Stedentocht :mrgreen: :mrgreen:

10 aug 2009 19:18

hoezo? ga je tussen je trouwdag en de 911stedentocht niet inloggen? :bang: :shock:

10 aug 2009 20:50

Gefeliciteerd met je voornemen, topic staat er al wel een tijdje maar ik zie hem nu pas voor het eerst.

Goed om te zien trouwens dat ik niet de enige idioot ben die besluit om een trouwauto te kopen ipv huren. De jurk koop je toch ook :mrgreen:

Zou met het boeket idd wel uitkijken met takken en ongein. Als er iets hards en of scherps tussen zit krijg je dus wel krassen, zij het dan niet van de zuignap...

Mijn autootje krijgt iig geen bloemen, dat heeft ie niet nodig

11 aug 2009 17:11

Nee ik kom niet inloggen tussen 21-8 en 31-8 dus wel voor de stedentocht! :mrgreen: Moet dan toch het eea in de gate houden ;)

De fiscalist; er komen zeker geen harde takken ed. in alleen blad en bloemetjes ed.

20 aug 2009 17:17

Auto is er klaar voor... blink blink... alleen jammer dat die bui net viel :evil: maar ja, hij is klaar voor de grote dag morgen :mrgreen:

20 aug 2009 17:46

Wens jullie een superdag vanaf deze plek........geniet er van...en ook van je vakantie daarna!!!!!!
Afbeelding

Breukelen, lang gewoond, mooie plek!!!
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 20 aug 2009 17:56, in totaal 1 keer bewerkt.

20 aug 2009 17:55

Heel veel plezier morgen! Geniet er bewust van, want na maanden van voorbereiding is het zo om! :wink:

20 aug 2009 21:00

Een hele mooie trouwdag gewenst!
In ieder geval lekker dat het niet meer zo warm is morgen :wink:
En... rij voorzichtig :!:

20 aug 2009 21:11

Je kan NOG ontsnappen , 8)
morgen is het telaat !!!! :cry: :cry: (grapje natuurlijk)

Nog beste wensen voor beide partijen !! :flower:
gr Diablo

20 aug 2009 21:13

Rad911 schreef:Een hele mooie trouwdag gewenst!
In ieder geval lekker dat het niet meer zo warm is morgen :wink:
En... Vrij voorzichtig :!:
:mrgreen: :mrgreen:

21 aug 2009 7:10

tja, wat moet je daar nou van zeggen als gescheiden vader... :cheesy:

Een hele fijne dag en een gelukkig huwelijk. Geniet ervan!!!! 8)

21 aug 2009 8:27

Geniet er van en veel voorspoed toegewenst, we zin benieuwd naar de foto's (van de porsche met boeket) :lol:

21 aug 2009 8:33

Vandaag is de grote dag.
Veel geluk en maak er wat moois van!

21 aug 2009 9:27

Een geweldige trouwdag toegewenst!
Plaats een reactie