Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: De forum huiscateraar met de haringbitterbal

29 jun 2009 22:57

By the way, er zijn toch al bitterballen met iets van vis of garnalen erin? Kan ik me van een tent in Laren waar ik wel 's een bitterbal weghapte herinneren.

29 jun 2009 23:03

MS964 schreef:By the way, er zijn toch al bitterballen met iets van vis of garnalen erin? Kan ik me van een tent in Laren waar ik wel 's een bitterbal weghapte herinneren.

Ja hoor. Alhoewel een garnalenbitterbal niet zo origineel is, de garnalenkroket is ook niet bepaald van gisteren.

29 jun 2009 23:07

Super idee en goede PR.

Voor wie het gesprek op BNR wil horen en ook de link in de eerste post miste:
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?datum=29/06/2009&tijd=11:18:28&lengte=8&titel=Titel

:) MS964 :)
Laatst bijgewerkt door PaulusdB op 29 jun 2009 23:55, in totaal 1 keer bewerkt.

29 jun 2009 23:38

Zie eerste post Paulus.

29 jun 2009 23:40

Devils son schreef:
MS964 schreef:By the way, er zijn toch al bitterballen met iets van vis of garnalen erin? Kan ik me van een tent in Laren waar ik wel 's een bitterbal weghapte herinneren.

Ja hoor. Alhoewel een garnalenbitterbal niet zo origineel is, de garnalenkroket is ook niet bepaald van gisteren.

Dus als ik nu een inktvisbitterbal 'uitvind' kom ik ook op BNR? :twisted: Geintje Rob... :wink:

29 jun 2009 23:49

Nu we toch over ballen hebben 8) In Engeland hadden we een dierenarts,die als hij een stier gecastreerd had,de ballen meenam :shock: Hij sneed ze dan in plakjes,bakte ze en at ze op bij het breakfast :mrgreen:Ideetje Rob? Een balbitterbal :?:

30 jun 2009 0:00

Jeetje, die snelle Porschisten ontgaat ook helemaal niets...... :P 8)

Dank voor de leuke berichten, en er komt vast wel een moment dat de PF-ers ook hun tanden kunnen gaan zetten in de haringbitterbal.
En of deze ballen over een tijdje op grotere schaal verkrijgbaar zullen zijn? Time will tell :)
In ieder geval altijd te bestellen bij een evenement dat wij verzorgen :mrgreen:

En wat betreft de Jubirit speculaties :shock:..... ik ben er zelf niet bij :( , maar PaSCal heeft vast zonder mijn aanwezigheid iets moois voor iedereen in petto 8) :wink:

30 jun 2009 6:21

Wat? Speculasies bij de jubirit? Hmmmmmmm... beter dan cake bij de koffie! Of koude kroketten... :cheesy:

30 jun 2009 9:05

Leuk idee :thumleft:
Succes ermee!
Plaats een reactie