Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Dubbele boete in belgië?

04 maart 2010 17:01

Da's ook een handig draadje, had ik even gemist!

Re: Dubbele boete in belgië?

04 maart 2010 20:22

:salut:

Re: Dubbele boete in belgië? (boete is uiteindelijk gehalveerd!)

04 apr 2010 12:40

Ark schreef:Ik heb mijn vraag ook gepost bij flitsservice.be.
En daar is via een PB een interessante reactie uit voort gekomen van iemand van de politie uit het district in België waar ik de bekeuring heb gekregen.
Hij bevestigde dat men vanuit de politie in Belgie niet altijd zicht heeft op wat het parket doet en dat de standaard bekeuring voor deze overtreding inderdaad € 85,- is en niet € 160,-.
Hij gaf aan waar ik hem telefonisch kan bereiken.
Via een PB heb ik hem de gegevens alvast toegestuurd en in de loop van deze week ga ik zeker bellen.
Hulde voor deze functionaris om op deze vriendelijke wijze te reageren, nog ongeacht de verdere afloop :res:

Zoals aangegeven heb ik een nette brief richting het Parket gestuurd met daarin de vraag of er geen vergissing is gemaakt.
En zie, het helpt: gisteren heb ik een nieuwe beschikking gehad van het Parket in Tongeren met een nieuw bedrag voor deze overtreding, euro 85,-.
En dat ga ik natuurlijk gelijk betalen.

De hierboven in de quote genoemde politiefunctionaris heeft de zaak voor mij uitgezocht en aangegeven dat hij kontakt zou zoeken met het Parket in Tongeren. Samen met mijn brief heeft het toch een positief resultaat gehad.
Ik heb met name veel waardering voor deze Belgische politiefunctionaris. :res: :res:
Hij had dit zeker niet hoeven doen.
Plaats een reactie