Auteur |
Bericht |
Mike
Ex 996.2GT3 - nu Challenge Stradale en 599 GTB F1
|
 Re: Pimpen garage
Ik vind www.racedeck.nl altijd erg mooi voor op de vloer. Een mooie zwart-witte vloer, muren rood met Porsche/Ferrari/Lambo logos en posters en mij zie je niet meer in de huiskamer, waarschijnlijk zet ik er de 1e paar dagen nog een bedje neer ook  Hier staan ook nog wel wat leuke voorbeelden http://www.racedeck.nl/index.php/showrooms.html(had het per ongeluk ook in het andere ''garage'' topic gepost)
|
05 jul 2009 18:23 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
+1 kijk maar in mijn album..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
06 jul 2009 9:19 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
...eerlijk gej... 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
06 jul 2009 9:57 |
|
 |
horn
PF #57
|
je zal vast de eerste niet zijn geweest in die straat. heb zelf deze twee hangen... (dorp en straat)  
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 jul 2009 10:01 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik heb gisteren een Porschelogo op de muur geschilderd. Is erg mooi geworden. Ik plaats deze week nog wel even een foto.
|
06 jul 2009 10:31 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
nee deze vloer bedoelde ik;  en deze is wel gejat; 
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
06 jul 2009 12:12 |
|
 |
gts driver
Ferrari F 355 GTSLottum
|
Allemaal heel erg mooi,maar is een tegelvloer niet erg gemakkelijk voor in de garage.Kan je ook in verschillende kleuren en maten krijgen.Moet je wel een zogehete door en door tegel hebben,daar trekt geen olie in.(Een Porsche lekt toch geen olie he?)ha ha.Voor informatie kunnen jullie mij altijd een p.m. sturen (Eigen tegelzettersbedrijf he).Gr Jos
|
06 jul 2009 16:08 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Dan trekt het wel in de voegen (ervaring), ook niet optimaal...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
06 jul 2009 17:35 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... dat wil ik je wel eens zien doen - 'n zwart-wit-geblokt vloertje gieten ... je zou ook 'n industrieel grindvloertje kunnen overwegen 
|
06 jul 2009 17:44 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
06 jul 2009 17:46 |
|
 |
356_rijder
Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.Achterveld
|
Ik had het geluk dat de buurvrouw van mn ouders bij een vloeistof dichte vloeren fabriek op het lab.werkte.En... er waren weleens wat emmertjes over dus na lang wachten..... heb ik mijn garage vloer licht muisgrijs gemaakt en vloeistof dicht incl. verharder. En heb dr elke dag plezier van als allergie patient 
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
|
06 jul 2009 17:59 |
|
 |
Ewout
|
|
07 jul 2009 0:17 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 en in kleur, was je toch niet van plan!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 jul 2009 5:25 |
|
 |
Ewout
|
Dat vond ik toch mooier. Als voorbeeld had ik nog een gekleurd embleem voor op een naafkapje liggen. Deze was 3,5 bij 4,5 cm. Ik heb van 5 mm op het embleempje 10 cm gemaakt op de muur. Bepaalde afstandsmaten op het logo komen steeds weer terug (nooit geweten dat dat zo mooi in elkaar zat). Dus na goed te hebben uitgemeten kon ik redelijk eenvoudig een potloodschets op de muur maken in de juiste verhoudingen. De rest is een kwestie van inkleuren 
|
07 jul 2009 6:46 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Knap gedaan!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 jul 2009 7:36 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
07 jul 2009 7:39 |
|
 |
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Mooie tips allemaal.... heb net vandaag bij me nieuwe huis de vloer in primer gezet. Morgen wordt hij grijs lichtgrijs gecoat, bestand tegen water, olie en andere agressieve middelen. Muren zijn mooi wit gemaakt, twijfel nu wat ik op de muur doe. Heb nog een grote sticker van een groene GT3 , dacht in kantoor in huis. Maar twijfel nog om hem in garage te doen. Verder komt er een groot porsche logo, en die letters heb ik ook wel oren naar. Dan mooi kleurtje geven..  tzt zal ik wel wat plaatjes hier plaatsen.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
07 jul 2009 15:39 |
|
 |
gts driver
Ferrari F 355 GTSLottum
|
Als je de juiste voegmiddelen gebruikt,trekt het er niet in(Ook ervaring,32 jaar)  Gr. Jos
|
07 jul 2009 16:34 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ziet er super goed uit die logo!  Puik werk, kan niet anders zeggen.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 jul 2009 18:06 |
|
 |
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
vondt ik ook, heb ik een hele boel van liggen in de scooterzaak, maar wordt erg snel lelijk, ik ga toch over op traanplaat, zeker zo cool en onverslijtbaar.
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
07 jul 2009 18:59 |
|
 |
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Ik zou nog even plaatjes plaatsen van onder andere coating garage. Net de tweede coating laag aangebracht, nu nog even uitharden en we kunenn erop Vindt het zelf er mooi uitzien, en vooral praktisch.  Het verder "pimpen" moet nog plaats vinden, maar eerst inrichten enzo. Kijken waar wat komt te staan en te hangen. ps.. ik wacht nog op bericht over bestelling Porsche letters in MDF uitgezaagd 
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
09 jul 2009 13:57 |
|
 |
356_rijder
Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.Achterveld
|
Gewoon zelf maken Henk......Kijk maar,  
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
|
28 aug 2009 18:26 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Dat was in Juli Henk heeft ze inmiddels al opgehaald in Purmerend 
|
28 aug 2009 18:45 |
|
 |
mivali
|
Heb hier wat rond gePB'd maar zonder resultaat (of reactie). Met twee linkerhanden op het gebied van zagen, vraag ik me af of iemand voor mij hier ook de Porsche letters wil en kan uitzagen in MDF, uiteraard tegen betaling. Graag PB, bij voorbaat dank Mich
|
25 sep 2009 17:25 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Dat waren de letters van Ricky  .... die heeft hij overigens destijds niet zelf gemaakt maar LATEN maken door een kennis van hem!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 sep 2009 21:48 |
|
|