Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: winter perikelen

30 nov 2010 15:03

eens met horn, 2 mitrailleurs op voor en achtersteven en wat ex-mariniers. klaar. als er een paar keer geschoten is, is het snel over met die hele piraterij. zolang we miljoenen losgeld betalen gaan ze natuurlijk lekker door.
http://www.youtube.com/watch?v=zZoelnF87Fg

30 nov 2010 15:47

Elferhenkie schreef:(bocht in de weg opduiken, sorry MUD :wink: )

Kwartje valt hier nog niet :scratch: .
EriC4C schreef:
THE MUD schreef:Kheb de 1e velg alweer kapot gereden

Je rijbevoegdheid weer terug dus? :wink:

Juridisch wel :mrgreen: .
Rij alweer tijdje rond en belachelijk veel ook.
horn schreef:voorwaardelijk... :^: :wink:

Klopt, ze moesten binnen 10 dagen beslissen of termijn verlengen, geen van beiden gebeurd dus zaak moet nog voorkomen maar ze moesten pasje (dat net maand oud was) teruggeven :ba: .

Kmot ook maar snel wintersetje o.i.d. zoeken.
Want dit staat beetje retarded + ze lopen voor aan in de wielkasten (niet verlaagd maar had banden nog liggen van een Seat Leon).
Afbeelding

30 nov 2010 16:25

Haha geeft niet, heb idd stoeprand geraakt. Ging de hele avond perfect maarja tot net die ene keer :oops: . Met normale plofbanden geen probleem maarja bij mij gelijk velg afgeschreven :wink: .

30 nov 2010 16:25

horn schreef:ik kijk nog wel eens naar die piratenprogramma's op discovery. vraag me altijd af waarom zo'n miljoenenschip niet wat vuurwapens aan boord heeft. Een paar uzi's of een raketwerper ofzo. Schiet je die piraten zo mee van het dek... vergunning moet toch wel te regelen zijn, afhankelijk van onder welke vlag je vaart?

De reder waar ik mee voer had zelf wat bewapende mannen aan boord. Die liepen met 4 man wacht. Ik weet niet waar Sandman op vaart maar de meeste schepen moet je wel heel wat man op het dek zetten wil je die gasten tegenhouden. We hebben regelmatig meegemaakt dat er met vier man gepatroulieerd werd en er toch zo'n malloot ineens binnen stond. Die gasten zijn zo sneeky en kruipen als een slang aan dek waar jij net niet staat met je uzi.
Wel hele andere weersomstandigheden trouwens in de straat van Malaka. En wees blij dat je niet naar het oosten vaart. Collega van me zit nu in de Filipijnen en moet hozen in de hotelkamer vanwege de harde wind en regen :mrgreen:
Nee dan maar wat sneeuwoverlast.....

30 nov 2010 19:17

Bij de faroe islands geen piraat gezien(Hektrawler)...... oh ,verkeerde richting :mrgreen:

30 nov 2010 19:41

een uzi is voor in de stad :mrgreen:
een .50 houdt de boel een paar kilometer weg.

30 nov 2010 20:13

wolf schreef:een uzi is voor in de stad :mrgreen:

Tja, dat weet jij dan weer. Ik woon op een durp... :wink:

30 nov 2010 21:17

Ik in een dorp :mrgreen:

30 nov 2010 21:54

Ik zeg quooker-kanonnen voor op je schip.

en quattro voor onder je auto.

30 nov 2010 22:03

En quaker als ontbijt :wink:

30 nov 2010 22:59

Laatste offtopic dan:

Uzi, .50 is allemaal peanuts. Dat moet je groter aanpakken:

En nu nog een piraat die aan boord durft te komen :mrgreen:

[/off_topic_mode]

Vanaf morgen weer sneeuw en lekker koud. Ik ben er klaar voor.

30 nov 2010 23:05

996 in het ruim?..................... :mrgreen:

30 nov 2010 23:49

+1 marine

:res: :salut:
Plaats een reactie