Re: supercars, wie gaat of wie heeft er ervaring mee?
27 jan 2011 0:16
Twee rondjes vind ik te weinig. Doe liever mee met mijn eigen auto. Een Audi R8 ken ik niet, weet niet hoe die rijd, hoeveel plezier heb je dan in twee rondjes?
27 jan 2011 0:34
Leuk!
Wij hebben zoiets geboekt via Ibood/Hammerevents maar dan met een Formule 3000 wagen. Rijden op het NS GP circuit. Data in het voorjaar worden nog bekend.
27 jan 2011 10:48
Ik vraag mij wel af hoeveel van die vouchers er inmiddels zijn verkocht en hoe Hammer Events (organisator) iedereen in gaat passen de komende 24 maanden...
27 jan 2011 12:23
Devils son schreef: Hammer Events (organisator) ...
Geen idee hoe het gaat met de 1-Day-Fly boekingen - maar op de site van Hammer Events kom ik het volgende tegen:
Tegoedbon correct verzilveren (Belangrijke informatie! ): Na de verkoopactie moet de tegoedbon binnen 4 weken op de internetpagina www.eventbroker1.com worden geregistreerd. Het gewenste startpunt van het evenement kan dan binnen twee jaar worden gereserveerd. Volg a.u.b. de aanwijzingen onder het menupunt “Tegoedbon verzilveren“.
27 jan 2011 12:29
BTW, hammer events heeft het "rijden" met de Formule 3000 in ons geval al 2x last minute gecancelled ivm (1) niet in orde zijn van de verzekering voor het rijden op zaterdag (hadden ze kunnen weten) en ivm (2) conditie (nat) van de baan icm het vermogen van de formule auto (ook dat hadden ze kunnen weten).
We zijn nu in afwachting van nieuwe data voor het voorjaar.
27 jan 2011 12:44
Olaf schreef: Geen idee hoe het gaat met de 1-Day-Fly boekingen - maar op de site van Hammer Events kom ik het volgende tegen:
Tegoedbon correct verzilveren (Belangrijke informatie! ): Na de verkoopactie moet de tegoedbon binnen 4 weken op de internetpagina http://www.eventbroker1.com worden geregistreerd. Het gewenste startpunt van het evenement kan dan binnen twee jaar worden gereserveerd. Volg a.u.b. de aanwijzingen onder het menupunt “Tegoedbon verzilveren“.
27 jan 2011 12:45
MarkS schreef:BTW, hammer events heeft het "rijden" met de Formule 3000 in ons geval al 2x last minute gecancelled .. We zijn nu in afwachting van nieuwe data voor het voorjaar.
.. schrijft'ie nu ..
.. heb zojuist 2 tickets geboekt we'll see
MS964 schreef:Als we tegelijk gaan wordt het zo langzamerhand een forumuitje!
Wellicht de datum en locatie met elkaar afstemmen - evt. direct met Hammer Events als er genoeg PF'ers zijn die deze 1-Day gekocht hebben en op dezelfde locatie willen rijden -
27 jan 2011 12:45
MarkS schreef:BTW, hammer events heeft het "rijden" met de Formule 3000 in ons geval al 2x last minute gecancelled ivm (1) niet in orde zijn van de verzekering voor het rijden op zaterdag (hadden ze kunnen weten) en ivm (2) conditie (nat) van de baan icm het vermogen van de formule auto (ook dat hadden ze kunnen weten).
27 jan 2011 13:20
MarkS schreef:BTW, hammer events heeft het "rijden" met de Formule 3000 in ons geval al 2x last minute gecancelled ivm (1) niet in orde zijn van de verzekering voor het rijden op zaterdag (hadden ze kunnen weten) en ivm (2) conditie (nat) van de baan icm het vermogen van de formule auto (ook dat hadden ze kunnen weten).
Ze hebben ook niet zo'n hele goede naam hierin. Bekijk maar eens de opmerkingen op Ibood toen ze een ritje met een Lambo hebben verkocht.
Maar ze zullen wel leren van foutjes en jullie een super dagje bezorgen .
27 jan 2011 13:35
Maatje van me heeft m ook geboekt. Lijkt me overigens een goed idee om te proberen er een speciale pf dag van te maken, al zie ik de haalbaarheid daarvan niet al te groot in
27 jan 2011 15:31
gast schreef:En jullie zeggen steeds koopjes bestaan niet. En dan verwachten dat je voor 150 euro een dag mag knallen met auto's die meer dan 10,- per km rijden kosten. Iets in mij zegt dat er ergens iets niet klopt aan deze aanbieding.
Jullie?
Overigens: ik zie inderdaad een probleem ontstaan. Zonder enige twijfel zijn er veel mensen die vouchers gekocht hebben en het zou mij verbazen als ze daar raad mee weten. Ondergaan aan eigen succes noemt men dat.