Google je wat, kom je een foto tegen van een Frontera voor je eigen huisdeur....Dus....kom me er ook maar eens mee bemoeien

Heb net nog even in die ouwe Frontera gereden en denk dat ik vanuit Senegal gewoon met dat ding terugrij naar Nederland......Al is het alleen maar om hier een flitspaal (of twee) uit de grond te trekken

. Prima karretje, lekker Spartaans rijden. Ben het niet gewend om in zo'n model (terrein/jeep/mislukte Hummer) auto te rijden maar bevalt me prima. Vrijdag gaat ie op de brug voor een eerste (visuele) keuring. Met een beetje mazzel kunnen we zonder teveel aanpassingen/idiote reparaties (we hebben immers maar 250 euro sleutelgeld) in november aan de start verschijnen. Nu loopt ie een beetje onregelmatig (pakking inlaatspruitstuk?), er gaat op de meeste ongelukkige momenten een indicatielampje branden wat aangeeft dat er een probleem met de motor (gevolg van het onregelmatig lopen van de motor?) is en de rem rechtsachter loopt waarschijnlijk aan (vreemd bijgeluid).
En wat die oude rotte Mercedes (Pagina 1, dit topic) betreft: ben naar het RDW moeten gaan voor nieuwe autopapieren omdat het gewicht van de auto niet meer klopte. Er was 500 kilo weggeroest......