01 sep 2011 16:03
Devils son schreef: Als hij het over modernere techniek heeft zal hij niet over keveronderdelen praten neem ik aan...
01 sep 2011 16:11
01 sep 2011 16:43
01 sep 2011 16:48
Ewout schreef:Dat ouwe kever-onderdelen minder zijn dan die van Porsche wil ik nog wel geloven.
01 sep 2011 16:53
01 sep 2011 16:55
01 sep 2011 16:56
01 sep 2011 16:58
01 sep 2011 17:26
marino schreef:Een vriend van mij heeft er een, en die heeft 140 pk, wist niet dat kevers dat haalden??
$TEEF schreef:ach, lekker belangrijk, er is ergens een lijstje van hoeveel er onderling uitgewisseld kan worden tussen een 356 en kever en dat was een aardig hoog percentage kan ik me herinneren.
01 sep 2011 21:32
01 sep 2011 23:52
02 sep 2011 0:02
Ja,nu heb je die ouwe l*llengeneratie wel wakker geschudJorisLoet schreef:
Wellicht gaan ze nog een beetje dalen als de generatie geboren tussen 1940 en 1960 er niet meer in kan rijden.
02 sep 2011 1:55
JorisLoet schreef:Nu kopen. Ze gaan alleen nog maar hoger in prijs. En bedenk (...)
02 sep 2011 2:02
02 sep 2011 4:43
02 sep 2011 5:19
dannyl schreef:Als je nog een paar gruipstuivers hebt liggen en een 356 wil .
02 sep 2011 7:28
02 sep 2011 21:52
03 sep 2011 10:24
03 sep 2011 14:29
JorisLoet schreef:China is bijvoorbeeld nog niet echt wakker voor klassiekers en ook dat gaat komen.
03 sep 2011 15:50
03 sep 2011 15:52
03 sep 2011 15:59
03 sep 2011 16:07
03 sep 2011 19:16