Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Welk type kopers bestaan er?

20 maart 2012 19:36

Gewoon langsgaan bij een handelaar met een goede kennis... Auto op voorwaarde van AKK kopen, niet zelf in rijden, maar iemand met verstand van de auto in laten rijden... AKK'er aan de telefoon hebben: "Ding is goed, doen!"... Auto bij AKK'er laten staan en volgende dag langs om kenteken over te schrijven... Zo moeilijk is het niet ;).... (kuch)....

Enne, ik mag Marc vast in een hokje plaatsen :cheesy: (geintje he!)
Net-niet-kopers: Auto voldoet eigenlijk aan alle eisen, prijs, staat, uitvoering, alles... Maar hij is te mooi/verkeerde kleur/fout interieur/net geen schuifdak/verkeerde lampen/amerikaan/.... (maw. eigenlijk wist je het al, maar toch :cheesy: )

20 maart 2012 19:44

Martin K. schreef:Volgens mij bestaan er maar 3 soorten, of typen kopers;

1: zij die kopen
2: zij die twijfelen
3: zij die niet kopen

Volgens deze lijst is er maar 1 type koper!

:mrgreen:

20 maart 2012 19:57

Je hebt maar 1 koper nodig: dat is die ene die het geld op tafel legt 8)

En geloof me, die herken je bijna nooit.

20 maart 2012 20:09

ja. die mensen die komen kijken naar je 964 coupe. twee koppen van je nespresso opzuipen. dan een uur proefrijden. en dan zeggen 'mooie auto hoor. jammer dat hij uit 1991 is. ik zoek echt iets van 1986 of ouder....' :evil:

20 maart 2012 22:13

Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Het is maar een hobbie :lol:

01 jul 2012 15:17

Haha, topdraadje, helemaal gemist. Helaas erg herkenbaar :(

01 jul 2012 15:24

Herkenbaar?

Staat je targa te koop dan :?: :|

01 jul 2012 15:29

Heb toen de 964 te koop had ook eentje gehad, heel veel mail verkeer over de auto gehad, wat de aandachtspuntjes waren en of en waar roest zat. Week verder, wou die graag zijn mini cooper D erop in ruilen :flush:

01 jul 2012 17:26

Dimitri-Turbo schreef:Herkenbaar?

Staat je targa te koop dan :?: :|

Nee, die niet, maar heb niet zolang geleden de auto van mijn vrouw particulier proberen te verkopen, man man wat een drama is dat.

Feest van herkenning deze types, gedeelde smart is halve smart, zeg maar :wink:

02 jul 2012 22:11

Een halve Smart? :shock: Da's zo'n BMW C1 dan toch? ;)

Afbeelding

02 jul 2012 23:09

Ik wil graag een andere porsche kopen, maar durf nu bijna niet meer.... :mrgreen:

03 jul 2012 7:15

Wagenpark wisselt hier gemiddeld ieder jaar maar eigenlijk nooit veel gezeur gehad bij de verkoop ervan. Paar maanden terug nog de wagen van Jessica verkocht, binnen twee weken weg naar een koppel uit Leiden. Geen gezeur, geen inruil, helemaal niks. Dezelfde middag nog de nieuwe DD opgehaald, koffie, papieren bekijken, instappen, rijdt 'ie lekker schat en door naar het postkantoor.

Met de Porsche ging het eigenlijk niet veel anders, bekeken, gereden, aanbetaald, twee weken naar Griekenland gegaan, AKK laten doen en de rest betaald. :mrgreen: als we niet op het punt hadden gestaan om in het vliegtuig te stappen was het wellicht wat sneller gegaan.

03 jul 2012 9:06

Ja dat klopt, de 911 ging vlot weg :mrgreen: :scratch:

03 jul 2012 9:45

Harley schreef:*Krabt zich nog eens op het hoofd en vraagt zich af of hij de GT3 wel te koop zal zetten op het forum* :scratch:

Ruil je ook Amerikanen in? :mrgreen:

Ik heb mijn eerste Porsche ook een paar weekjes te koop aangeboden op het forum en marktplaats en al snel besloten liever op zoek te gaan naar een goede inruildeal. Wou immers toch weer een P.

Hulde voor je geduld Mischa :wink:

03 jul 2012 11:34

De suggesties van de forummers zijn verwerkt in de 1e post! :salut: :D

03 jul 2012 13:50

ASW schreef:
Harley schreef:*Krabt zich nog eens op het hoofd en vraagt zich af of hij de GT3 wel te koop zal zetten op het forum* :scratch:

Ruil je ook Amerikanen in? :mrgreen:

Als de C6 een achterbank zou hebben zou ik er zeker over nadenken. :cheesy:
Plaats een reactie