Jol coach bij Fullham met gejuich ontvangen. MacClaren misschien coach bij Aston Villa met woede ontvangen. Supporters dreigen met opzeggen seizoenskaart.
De Deense voetballer Jon Dahl Tomasson stopt per direct met voetballen en wordt assistent-trainer van Excelsior. Dat maakte de Deense middenvelder zelf bekend. Tomasson kampte het afgelopen jaar met een chronische peesblessure.
Tomasson wordt bij Excelsior de assistent van hoofdcoach John Lammers. "Het is nieuw voor me”, aldus de nieuwbakken trainer die in Zeist de trainerscursus volgt. „Ik heb veel ervaring als voetballer. Dat moet ik proberen over te brengen op de spelers. Daarvoor krijg ik een mooie kans bij Excelsior.”
Met je ogen is niks mis idd... doen ze expres, thuispubliek hoeft ze gelukkig voor jou toch niet te zien
Gaan financieel/sportief leuke tijden worden voor Ajax volgens de berichten die vanmiddag naar buiten komen: Ajax volgt een beetje dat Dzsudsak wel eens weg zou kunnen gaan bij PSV en brengt zelf naar buiten dat De Zeeuw niet perse naar Moskou hoeft. Straks kunnen ze de prijs omhoog kunnen drijven nadat PSV zich ook gemeld heeft. Met Theo die al getekend heeft bij Ajax en PSV die wel een vervanger voor Dsudzsak nodig heeft wordt het wel
Inmiddels is het idee achter het nieuwe uit-shirt bekend gemaakt: bij aankoop krijg je er een set damstenen bij zodat je iets te doen hebt als het weer niet om aan te gluren is.