Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: goede horlogemaker gezocht

20 feb 2014 2:38

Ik Laat het bij de betere juwelier in Almere doen.. Die doet het nog zelf, met waterdicht test. Een echte vakman en meestal tientjes werk. De vervangen onderdelen krijg je mee retour :thumleft:

20 feb 2014 9:03

Welke is dat? Mijn vader heeft een defecte Omega en woont in Almere, hij is een beetje te oud om ver te rijden om zijn klokkie te laten repareren.

20 feb 2014 11:26

Ruud Kuiper is idd. een goede horlogemaker. Als je in de buurt van Hellevoetsluis woont zou ik naar hem toe gaan. Een goede horlogemaker in het midden van het land is Ron Sonders te Leusden. Succes!

20 feb 2014 17:18

MY00 schreef:Eeen horloge in deze prijs klasse dient niet zo snel stuk te zijn of het moet een Omega zijn :uh: . Daarvan is aangetoont dat die wel binnen 4 jaar stuk zijn of heel erg groot onderhoud nodig hebben.

En alle 996-en gevoelige IMS Lager.. :wink:

20 feb 2014 22:51

felix bahama 912 schreef:Welke is dat? Mijn vader heeft een defecte Omega en woont in Almere, hij is een beetje te oud om ver te rijden om zijn klokkie te laten repareren.

Omega's stuur ik op naar Ferrie Schweitzer in Heerlen.

21 feb 2014 1:39

felix bahama 912 schreef:Welke is dat? Mijn vader heeft een defecte Omega en woont in Almere, hij is een beetje te oud om ver te rijden om zijn klokkie te laten repareren.

Dit was Triade juweliers in Almere centrum.

21 feb 2014 17:39

Heb alleen nog maar Seiko automaten. Doen het altijd en kennen een onderhoudsinterval van 20 jaar... Ben helemaal klaar met die zgn goede zwitserse merken :!:
Plaats een reactie