Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: kots

08 aug 2014 21:54

Ah, ik dacht dat het vers gemalen koffie was!

09 aug 2014 13:11

t heeft geholpen. Gewoon een pak gemalen koffie, geen drab, geen vers gemalen bonen uit de jura oid.
maar de aanbieding van de week, dan de volgende dag wegstofzuigen.

Wat een auto trouwens zo´n Kia Sportage,een zwabberding, nooit mee een Kia voor ons, als we ooit weer een kia krijgen aangeboden dan vragen we de volgende in de rij. Maar goed, off topic, iets voor `Even geen Porsche (Kia-adepten onder elkaar)`

09 aug 2014 18:06

Goed te horen!
Heb je mijn Corsa nog niet gereden.
60pk schoon aan de haak.
Gaat zo traag dat hij niet eens KAN zwabberen....
:res:

09 aug 2014 21:17

Nuttig topic. Gisteren heeft mijn lieve kleine dochtertje de complete achterbank van de caabcabrio van mn vrouw ondergekotst. Lag zeker aan mijn rijstijl in de alpen, maar de kap was open, ik dacht dat helpt. Ze had echter het halve zwembad ingeslikt :mrgreen: . Beetje zielig, daarna was ze echter weer helemaal top. Geur gaat er echt moeilijk uit.

09 aug 2014 22:50

He Niels, stoffen bekleding of leder? Als het stof is, ik woon in Bladel en als dat dichtbij is voor je, mag je altijd langskomen met je probleem. Slinger ik even mijn Numatic George aan, ideale waterstofzuiger voor dit soort klussen.

Afgelopen maandag nog een compleet interieur gedaan van een Volvo 245, de inhoud binnenin de Numatic was niet om aan te zien. Ongeveer 3 cm dik de modder erin. Interieurtje is wel weer brand new.

Mocht het leder zijn, even ontvetten met een All-purpose cleaner (detail-spul). Mocht je dit niet op voorraad hebben kun je eventueel Dreft gebruiken. Daarna het leder invetten met een lederconditioner, dan is de stank weg :thumleft:

09 aug 2014 23:29

Thnx voor je aanbod. Is leer, zweer ik bij met kleine kids. Netjes met afwasmiddel gedaan. Zit nu in zwitserland dus langskomen gaat zeker niet. Na koffiedip zal alles wel prima zijn.

10 aug 2014 9:26

Volgens mij biedt elk carcleaning bedrijf wel de mogelijkheid om nare geurtjes te verwijderen d.m.v. ozon behandeling.

Hier een willekeurig linkje naar een bedrijf wat het aanbiedt: http://bloemendalcarcleaning.nl/ozonbehandeling.
Voor 6 tientjes ben je dus van de geur af :wink:
Plaats een reactie