Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
15 jun 2014 16:31
Jeroen914 schreef:... 2 auto's die niet competitief zijn ...... pitbox kruipen voor wat leuke kiekjes...
Audi dominatie is gewoon verdiend, dus niks "helaas".
'niet competitief'? in eindfase waren tijden van nr. 14 gelijk aan de snelle van Toyota (en liep die auto de nr. 20 met duidelijk probleem vlot voorbij)
laatste rondje nog even meemaken mag gewoon, als de auto functioneert.
'helaas' is voor terechte winnaars niet leuk, maar hier wel beetje te begrijpen
15 jun 2014 16:40
Jeroen914 schreef:Als je al meer dan 2 jaar loopt te brullen dat het in 2014 gaat gebeuren en je hebt dan puntje-bij-paaltje 2 auto's die niet competitief zijn en uiteindelijk zelfs de eindstreep niet halen, dan moet je je inderdaad gewoon in een hoekje gaan zitten schamen. En zeker niet in de laatste ronde nog ff gauw uit je pitbox kruipen voor wat leuke kiekjes...
Audi dominatie is gewoon verdiend, dus niks "helaas".
Als het er op aan komt zijn ze er gewoon.
Goeie auto, goeie strategie, coureurs die wanneer nodig er nog een tandje bij zetten.
Alleen jammer dat het
audi's zijn!
Het feit dat ze een (ongelijke) wedstrijd konden winnen met diesels, ben ik al klaar met dit merk.
Ik denk dat Porsche een goede prestatie heeft neergezet, dit was slechts een test (daar ga ik dan maar van uit

)
15 jun 2014 21:22
@ Jeroen: 100% eens! Na heel veel ophef gewoon niet goed genoeg .... Net als de qualiteit van de meest recente Porsche consumenten auto's. En dat ze de remmen niet eens op orde hadden vindt ik helemaal Porsche onwaardig.
15 jun 2014 22:09
Mixed feelings, had het misschien Toyota ook wel gegund.
Rijden tenminste met een dikke V8 ipv diesel of jippie 4 cilinder.
16 jun 2014 8:52
Moet ook met Jeroen instemmen, Porsche staat (of stond?) voor snelheid en betrouwbaarheid. Van beide was helaas geen sprake afgelopen weekend.
Ik had het Toyota gegund, zeker na 15 uur aan de leiding rijden en met die topsnelheid van 338 km/u (!). Maar misschien moeten ze toch maar eens de buidel verder opentrekken en 3 wagens inzetten, wagens gaan verkopen aan private teams of simpelweg Nicolas Lapierre uit het team zetten. Toch opmerkelijk dat die gehavende nummer 8 nog derde is kunnen worden, zelfs zo'n opgelapte Toyota deed het nog beter dan onze 919's...
16 jun 2014 9:22
Haha, dan '
onze' 919's
16 jun 2014 9:24
Jeroen914 schreef:puntje-bij-paaltje 2 auto's die niet competitief zijn en uiteindelijk zelfs de eindstreep niet halen, dan moet je je inderdaad gewoon in een hoekje gaan zitten schamen
Neem aan dat je de hoge heren bedoeld, zoja, mee eens.
Maar het blijft sport, waarbij de rijders en het technische team alles hebben gegeven en mooi hebben gestreden.
Dan heb je verloren, maar hoef je je denk ik nergens voor te schamen.
Vond overigens die RSR's helemaal teleurstellend, dat zou toch juist veel meer proven technology moeten zijn, en zeker moeten kunnen winnen in een endurance race van de rari's en de corvette's..
Neem aan dat ze daar in Stuttgart geen grappen meer maken over italiaanse en amerikaanse auto's..
16 jun 2014 9:24
steef schreef:Haha, dan '
onze' 919's

En dus niet van jou..
Deden jullie D8's niet mee?
16 jun 2014 9:30
steef schreef:Haha, dan '
onze' 919's

Zelfs bij verlies (en teleurstelling) ga ik me niet plots distantiëren van mijn favoriet merk...
16 jun 2014 9:53
Ronaldo schreef:
Vond overigens die RSR's helemaal teleurstellend, dat zou toch juist veel meer proven technology moeten zijn, en zeker moeten kunnen winnen in een endurance race van de rari's en de corvette's..
Neem aan dat ze daar in Stuttgart geen grappen meer maken over italiaanse en amerikaanse auto's..
Wel grappig ja, Ferrari veegt de vloer aan met Porsche op Le Mans.
De eerstvolgende die begint te mekkeren over Ferrari-kwaliteit zal ik daar ff fijntjes aan herinneren
16 jun 2014 10:25
Een normale productieauto van Seat doet dat al met een Porsche dus wat had je dan verwacht?

O ja, en die gevoelige IMS Lager niet, lekken niet en lopen probleemloos het dubbele aantal kilometers.
Laatst bijgewerkt door
Franz op 16 jun 2014 10:27, in totaal 1 keer bewerkt.
16 jun 2014 10:26
heb je hem weer met die Seat
16 jun 2014 10:39
Als vers team in de LMP1 hoeft Porsche zich nergens voor te schamen. De jarenlange ervaring van Audi en een auto meer en met pijn en moeite en wat gelukjes de overwinning pakken. Tsja, Dr. Ullrich mag zich wel achter de oortjes gaan krabben voor 2015 als Porsche alle data en analyses heeft gedaan en dubbel en dwars terug komt in 2015.
Petje af voor wat Audi preseteert, maar dit jaar was het niet zo "machtig" als de jaren ervoor. Superstrijd in de LMP1 weer!
16 jun 2014 10:40
Porsche op rondetijden en betrouwbaarheid verslagen, gewoon slecht dus.
Paar jaar terug het LMP2 project was toch een stuk beter.
GT klasse was wel heel gaaf!!
16 jun 2014 10:55
Rogier79 schreef:Als vers team in de LMP1 hoeft Porsche zich nergens voor te schamen. De jarenlange ervaring van Audi en een auto meer en met pijn en moeite en wat gelukjes de overwinning pakken. Tsja, Dr. Ullrich mag zich wel achter de oortjes gaan krabben voor 2015 als Porsche alle data en analyses heeft gedaan en dubbel en dwars terug komt in 2015.
Petje af voor wat Audi preseteert, maar dit jaar was het niet zo "machtig" als de jaren ervoor. Superstrijd in de LMP1 weer!
Lijkt mij sterk dat Porsche niet bij Audi (/Seat

) mee heeft kunnen kijken bij de ontwikkeling van hun racer.
Is toch allemaal VAG-meuk?
16 jun 2014 11:22
Ronaldo schreef:steef schreef:Haha, dan '
onze' 919's

En dus niet van jou..
Deden jullie D8's niet mee?

Nee, heel jammer dat Audi geen GTO sponsort. Is toch vrij simpele VAG-meuk

, uitgekauwd, dus moet toch wel 5000km mee kunnen gaan...
Lijkt me ook voor privé-teams zeer eenvoudig en goedkoop om een GTO raceklaar te maken.
Je ziet in races toch al helemaal geen Donkervoorts rijden, hoewel ze daar eigenlijk in den beginne door Lotus (6/S7) voor zijn ontworpen.
Ik weet niet hoe dat zit of werkt voor Le Mans. Vroeger zag je alles door elkaar rijden, nu nog maar een paar merken.
16 jun 2014 12:10
Past niet in de marketing-strategie, een Donkervoort die voor Porsche finisht op LM.
16 jun 2014 12:39
Donkervoort is toch al voor een belangrijk gedeelte VAG?
16 jun 2014 13:13
Maar onder Porsche gepositioneerd, mag dus niet meedoen/winnen.
16 jun 2014 13:20
horn schreef:heb je hem weer met die Seat

Sja, we kunnen het hier wel weer over brandende Mini's gaan hebben?
16 jun 2014 14:43
Of over aan Duitsers verkochtte 964tjes
16 jun 2014 19:07
Of de Portugieser...
16 jun 2014 20:19
Of de Koko Benz...
16 jun 2014 20:28
Heren, houden we het wel even leuk
Ik ben ook zwaar teleur gesteld in het resultaat van ons geliefde merk , zeker na alle media aandacht en uitingen, ook van Porsche zelf, in de aanloop naar dit festijn.
Helaas heeft het niet mogen zijn, maar ik denk dat er vandaag nog wel e.e.a. besproken is in Stuttgart.
Op naar Le Mans 2015
16 jun 2014 20:31
eikels.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.