07 jan 2015 20:20
2.2VTEC schreef:Qua uitvoering waren het geen "idioten" hoor ..
07 jan 2015 20:41
07 jan 2015 21:08
07 jan 2015 21:20
07 jan 2015 21:28

07 jan 2015 21:30
07 jan 2015 22:33
In one, a 20-year-old French-Burundian posted the ISIS flag on his Facebook page, then entered a police station in the Tours suburbs, shouted "Allahu Akbar" and wounded three police officers before a fourth shot him dead.
A day later, a 40-year-old French-North African with a long history of psychiatric problems shouted the same words as he plowed into pedestrians in Dijon, injuring 11 people before being arrested after a police chase.
The deceased Tours knife attacker -- a convert named Bertrand Nzohabonayo -- appears to have been a lone wolf inspired by but not directly connected to ISIS. According to French media reports, his brother had been on the radar screen of French security services, suspected of wanting to wage jihad in Syria.
In March 2012, Mohammed Merah, a self-styled al Qaeda jihadist, killed seven people -- including soldiers and Jewish children -- in a series of attacks in the southwestern city of Toulouse.
French extremists have also been active beyond their country's borders.
Mehdi Nemmouche, a Frenchman accused of the deadly shooting at Belgium's Jewish Museum in May, recently spent a year in Syria and is a radicalized Islamist, according to French officials. Prosecutors say that when police arrested Nemmouche in France, they also seized a Kalashnikov rifle wrapped in a flag bearing the ISIS insignia.
07 jan 2015 22:39
07 jan 2015 23:07
giulia schreef:Wat een drama. Soms zou je heel struisvogelachtig je kop in het zand willen steken om dit soort ellende maar niet te horen. Maar ja zo werkt dat niet denk ik.
En maar prediken dat de koran moorden niet goedkeurt...ammehoelaa. Laf volk. Het einde is nog lang niet in zicht vrees ik.
Franz schreef:Als je gewoon heel eerlijk bent dan kun je niet anders concluderen dat in een vrije samenleving de Islam haaks staat op de opvattingen die wij willen nastreven in een democratisch vrij land zoals de onze. Daarmee zeg ik niet dat moslims hier niet welkom zouden zijn omdat het grootste deel een gematigde opvatting (lees: acceptatie van strikte scheiding tussen staat en religie) heeft. Alleen is het grote probleem dat men daar nooit eerlijk voor uit kan komen omdat volgens hun geloof de sharia boven de wet staat.
07 jan 2015 23:16
Wat een klote wereld, waar gaat dit heen
  07 jan 2015 23:17
07 jan 2015 23:19
07 jan 2015 23:49
08 jan 2015 1:23
08 jan 2015 1:26
dobbelsteen schreef:Dit heeft weinig met de Islam te maken. Pakweg 99% van de moslims is keihard tegen de acties van deze idiote enkelingen.
Het kon evengoed in naam van het christendom of weetikveelwelkgeloof zijn.
08 jan 2015 1:29
dobbelsteen schreef:giulia schreef:Wat een drama. Soms zou je heel struisvogelachtig je kop in het zand willen steken om dit soort ellende maar niet te horen. Maar ja zo werkt dat niet denk ik.
En maar prediken dat de koran moorden niet goedkeurt...ammehoelaa. Laf volk. Het einde is nog lang niet in zicht vrees ik.
In de koran staat er zelfs dat als je 1 persoon doodt, dat dit hetzelfde is als de volledige mensheid uitmoorden.Franz schreef:Als je gewoon heel eerlijk bent dan kun je niet anders concluderen dat in een vrije samenleving de Islam haaks staat op de opvattingen die wij willen nastreven in een democratisch vrij land zoals de onze. Daarmee zeg ik niet dat moslims hier niet welkom zouden zijn omdat het grootste deel een gematigde opvatting (lees: acceptatie van strikte scheiding tussen staat en religie) heeft. Alleen is het grote probleem dat men daar nooit eerlijk voor uit kan komen omdat volgens hun geloof de sharia boven de wet staat.
Dit heeft weinig met de Islam te maken. Pakweg 99% van de moslims is keihard tegen de acties van deze idiote enkelingen.
Zelf ben ik niet voor de Islam (beetje te denigrerend tov vrouwen vind ik), of voor gelijk welk ander geloof. Maar ik vind wel dat de moslims hier niet moeten op afgerekend worden, zij zijn altijd de dupe als er weer een aanslag gebeurt in naam van de Islam.
08 jan 2015 1:46
EriC4C schreef:Wat een klote wereld, waar gaat dit heen
Tja ..... deze beelden zijn schokkend voor ons, omdat wij beseffen dat het werkelijkheid is die je niet kunt "resetten". Een hele grote groep groeit echter op met vergelijkbare beelden die bedrieglijk echt worden weergegeven in games waarin ze met de grootste lol zelf vergelijkbare dingen doen![]()
Waar gaat dit heen inderdaad .....
Franz schreef:dobbelsteen schreef:Dit heeft weinig met de Islam te maken. Pakweg 99% van de moslims is keihard tegen de acties van deze idiote enkelingen.
Droom lekker verder. http://www.forum.nl/Home/Publicatiedeta ... temId/2777
08 jan 2015 2:21
08 jan 2015 8:48
dobbelsteen schreef:
Dit heeft weinig met de Islam te maken. Pakweg 99% van de moslims is keihard tegen de acties van deze idiote enkelingen.
Zelf ben ik niet voor de Islam (beetje te denigrerend tov vrouwen vind ik), of voor gelijk welk ander geloof. Maar ik vind wel dat de moslims hier niet moeten op afgerekend worden, zij zijn altijd de dupe als er weer een aanslag gebeurt in naam van de Islam.
08 jan 2015 9:09
hendrik914 schreef:In de Koran schijnt van alles te staan en van alles het omgekeerde :.

08 jan 2015 9:12
08 jan 2015 9:45
08 jan 2015 10:06
dobbelsteen schreef:Franz schreef:dobbelsteen schreef:Dit heeft weinig met de Islam te maken. Pakweg 99% van de moslims is keihard tegen de acties van deze idiote enkelingen.
Droom lekker verder. http://www.forum.nl/Home/Publicatiedeta ... temId/2777
Ja geen idee wat voor site dat is, maar ik geloof er eigenlijk geen bal van eerlijk gezegd.
99% kan misschien overdreven zijn, maar het zal er zeker niet ver van liggen.
08 jan 2015 10:11
Marcel schreef:vrijheid van menings uiting is een kostbaar goed, maar soms vraag ik me wel af wat nog een mening is en wat gewoon een belediging is .... als ik publiekelijk jouw moeder een hoer gaan noemen is daar ook niemand blij mee, alhoewel dat dan misschien wel mijn mening is.....
08 jan 2015 10:19
Franz schreef:Het grote probleem hier is dat men kritiek op de Islam gaat zien als islamfobie en men dit wil gelijkstellen aan racisme. Een fatsoenlijk debat wordt op deze manier onmogelijk gemaakt.