Re: Welk navigatiesysteem gebruiken jullie voor routes?
12 jan 2015 20:26
Tja, als ik alle reacties zo lees en daar mijn eigen ervaringen bij optel dan kom ik voorlopig tot onderstaande conclusie:
- Garmin systeem met accu zodat ik niets steeds die kabel over het dashboard heb hangen - incl. On route voor het 'spontaan' zoeken van een leuke route - montage lijkt me het makkelijkst door zuignap op de voorruit bij gebruik, zal dit toch niet iedere rit gebruiken
Dan ga ik marktplaats maar eens afstruinen de komende periode.
In ieder geval bedankt voor de vele reacties. Thx!
Re: Welk navigatiesysteem gebruiken jullie voor routes?
12 jan 2015 21:23
P997S schreef:- Garmin systeem met accu zodat ik niets steeds die kabel over het dashboard heb hangen - incl. On route voor het 'spontaan' zoeken van een leuke route
On Route is niet nodig als je een Zumo 590 koopt. Die heeft de optie "bochtige wegen", vergelijkbaar met "kronkelwegen" op een TomTom. Daarnaast heeft die de optie "rondrit", waarbij je aan kunt geven hoeveel km je wilt rijden en vervolgens een voorstel krijgt voor 3 verschillende routes voor een rondrit
Bij bovenstaande film kan je zelf beoordelen of de bochtige wegen het plezier levert dat je zoekt of dat je toch beter de Onroute Motorkaart erbij kan nemen. Het vergelijkende onderzoek is gedaan door Waypiont.