03 jan 2016 10:46
rens914 schreef:Mensen komen je echt van 600 meter afstand op de linker baan inhalen met een snelheids verschil van +1 km.
03 jan 2016 12:39
rens914 schreef:Als je een tikje harder rijdt dan doe je dat gewoon op de rechterbaan
rens914 schreef:Ik ram je echt het vanghek in met dat aso gedrag
rens914 schreef:knal ze keihard rechts voorbij
03 jan 2016 12:59
Ivo 3.6 schreef:3AE '99 schreef:Kon je er niet van slapen Ivo? 03:55....
Ik opteer ook de US methode "keep your lane". Kun je gewoon rechts voorbij !
03 jan 2016 13:00
Pascal schreef:Ruimte gunnen is inderdaad een goed idee, maar aan de andere kant leer je bij het lessen (als het goed is) dat de invoegen voorrang moet verlenen aan de auto die al op de snelweg zit. Niet andersom! Als ik met 120 aan kom, en er komt iemand met 100km/uur op de invoegstrook "dreigend" naar links, blijf ik meestal rijden. Scheelt een paar seconden, dan kunnen ze gewoon achter me naar links. Krijg je meestal nog een vriendelijk dank lichtsignaal, dat ze ook de weg op mochten.... Zonder dollen, mensen anticiperen niet en letten niet op lijkt het wel... Blokjes beginnen -> HOP naar links... pfff...
Overigens net zo erg zijn die mensen die als enige in 200 meter rijden en dan wel naar links gaan, terwijl de invoegende auto nog niet eens bij "de blokjes" is. En dus allang gepasseerd is tegen de tijd dat er ingevoegd wordt(zow, blijkbaar toch een beetje frustratie?
)