Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: New Wheels: Little Red....

31 mei 2020 10:27

Targa Floriaan schreef:BINGO! Is dat een plaatje van de jouwe? :mrgreen:

Ja, helaas wel zo iets een tijdje moeten gebruiken... :bang: Struikelde 2 januari met de (af)bouw van de carpoort over een 230V verlengsnoer en ging
vol op m'n plaat, waarbij ik m'n rechtervoet zo zwaar blesseerde dat ik 2-3 weken er niet op kon steunen. Volgens de foto's was er niks gebroken maar waarschijnlijk wel e.e.a. gescheurd/verrekt/dubbel geklapt. Deed in ieder geval verrekte zeer. Moest voet maar intapen en rust houden van de huisarts en zoveel mogelijk met m'n voet omhoog zitten.

De eerste weken met krukken gelopen en daarna nog een week of 2 met de oude rollator van (wijlen) m'n moeder in huis gebruikt. Heeft tot in maart geduurd dat ik echt weer pijnvrij m'n rechtervoet kon belasten. Heb er nu alleen nog last van als ik met het klussen (te lang) op een ladder of trapje gestaan heb.

Maar on topic, succes en sterkte met je vader en z'n revalidatie :!:

31 mei 2020 12:13

Hij gaat nu - als t goed is - naar een verzorgingshuis, met eindelijk weer een eigen kamer. Is in principe uitgerevalideerd voor zn heup. Maar aan z’n hoofd valt helaas niets te revalideren. “Alzheimer lässt grüssen”, zoals hij zelf zegt.

31 mei 2020 13:50

You got me there. Dacht eerst een echte nieuwe ride. :lol: Loop momenteel zelf ook met buizen maar zonder wielen. Blijft behelpen...

31 mei 2020 14:13

Beterschap! Overigens zal ik m'n vader jouw onderschrift nog even als advies bij de rollator meegeven :wink:

01 jun 2020 22:41

Dacht dat je een Corvette gekocht had. 8)

01 jun 2020 22:52

Hoe kom je daar nou bij? :mrgreen:

04 jun 2020 22:00

Maandag mag de rollator in gebruik worden genomen, dan verhuist m'n ouwe naar zijn nieuwe onderkomen. Hopelijk wordt het daar iets rustiger voor 'm, 3 maanden tussen de schreeuwende oudjes de hele dag naar de TV moeten kijken in de 'woonkamer' is niet goed voor hem geweest :cry:
Plaats een reactie