Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Waar gaan we heen met vakantie dit jaar?

14 apr 2022 16:41

Armoe dus :mrgreen:
Een beetje T5/T6 heeft 204pk.
Die maken ze helaas niet meer handgeschakeld, alleen nog met een DSG en daar wil je niet dood in aangetroffen worden 8)

Vakantie: Porsche Days in St-Tropez. Wel pas begin oktober. Goed kijken naar de datum want wij stonden er ooit eens een week te vroeg :pale:

14 apr 2022 17:43

Camping Bakkum.... :twisted: :mrgreen:

14 apr 2022 17:48

Cazzo Super Veloce schreef:150PK uitvoering, moet vlot genoeg zijn.

Op jouw leeftijd wel.... :^:

14 apr 2022 18:21

net weer tickets Faro ingekocht, prijzen pittig, kisten vol.. niet veel te merken blijkbaar van recessie....

14 apr 2022 18:26

Allemaal mooi Frankrijk, Italie etc, maar ik ga voor de Wild Atlantic Way, 2500 km kust weg in Ierland, mooi met cabrio, Porsche, Camper, maar ik zodra mijn Pan America Special is geleverd.
Afbeelding
Afbeelding

14 apr 2022 18:31

Marcel schreef:Allemaal mooi Frankrijk, Italie etc, maar ik ga voor de Wild Atlantic Way, 2500 km kust weg in Ierland

en sublieme golfbanen als je ervan houdt

14 apr 2022 18:33

HaVrie schreef:en sublieme golfbanen als je ervan houdt

Alleen hole-19, en ik ken het al een beetje, 6.1/2 jaar in Schotland gewoond....

14 apr 2022 19:21

Ja dat is fantastisch, ga ik zeker een keer op de motor doen. En dan buiten het hoogseizoen.
Ooit ook deels met de Spitfire gereden.

14 apr 2022 20:00

Cazzo Super Veloce schreef:Denk dat het dit jaar idd Zweden/Noorwegen gaat worden, omdat we vast zitten aan het hoogseizoen omdat 2 zonen afstuderen en we daar absoluut bij willen zijn...
Goed bezig die mannen van jullie. Hier eentje net haar Master Strafrecht binnen, de ander over een paar maandjes een Master Civiel en Master IT-recht. We worden oud. :mrgreen:
Wij gaan overigens weer naar de UK.

14 apr 2022 21:01

Is Leicester niets voor je?

:mrgreen:

(sorry, ik moest hem even maken)

14 apr 2022 21:53

HaVrie schreef:net weer tickets Faro ingekocht, prijzen pittig, kisten vol.. niet veel te merken blijkbaar van recessie....

idd, wij zaten ook te zien om weer een huisje te huren in de buurt van Tavira en daarvoor een auto te huren in Faro.
Met kinderen gebonden aan de schoolvakanties en vliegen ook liever op 'kindvriendelijke' uren, dus niet om 3h opstaan voor de heenvlucht en een terugvlucht om 23h, werd een iets te duur grapje...

15 apr 2022 6:53

Brulaap schreef:Is Leicester niets voor je?

:twisted: :cheesy:

15 apr 2022 8:21

Topicvervuiling. Waar zijn de mods als je ze nodig hebt???

15 apr 2022 10:31

Ik ga al jarenlang niet meer met vakantie. Ik ga gewoon naar (mijn tweede) huis op Tenerife. :lol:

15 apr 2022 10:43

Kust NL en hopen op mooi weer :thumleft:

15 apr 2022 10:56

@944S2 schreef:Ik ga al jarenlang niet meer met vakantie. Ik ga gewoon naar (mijn tweede) huis op Tenerife. :lol:

Dito, maar dan de Algarve.
Vroeger veel van de wereld gezien, soms meer stress dan relax, nu sinds 2007 heerlijk naar mn vila met zwembad, perfecte eigen auto's ipv pech met huurbakken. Met golfbuggy zo de garage uit de ( top ) baan op.
Perfect kantoor, lekker de praktijk in de gaten houden.. en nog zat te zien van rest vh land.
Reizen met plastic tasje, zou niet anders meer willen.

15 apr 2022 21:58

Kroatië misschien iets voor je?

16 apr 2022 9:45

Lijkt me heel mooi, maar ook heel druk in het hoog seizoen.
Absoluut geen zin in bloedhete overvolle campings.

16 apr 2022 11:31

de Fiscalist schreef:Kroatië misschien iets voor je?

Mooie herinneringen aan, twee keer in Joegoslavië geweest in 88/89.
Van Plitvice tot aan Dubrovnik, kan me mooie campings aan zee herinneren en ook Zagreb vond ik toen verassend leuke stad.
Een keer met de Bertone ( zonder problemen Europa door) rondgetoerd en een keer met de 205 GTI ( zo'n 1,9 met grijs kenteken, leuke tijd )
Helaas paar jaar daarna behoorlijk naar de Filistijnen gegaan dat land.. en nooit meer interesse in gehad, maar dus wel mooie herinneringen.

19 apr 2022 8:55

Wij gaan in mei anderhalve week naar Italië met de 996.
Eerst paar dagen Cernobbio (Como meer) dan Lucca en daarna Genua.
Heen via CH, terug via FR.

19 apr 2022 15:31

Net terug van een weekje toeren door de Engelse Cotswolds. Echt heerlijk gestuurd (hoewel sommige Engelse (binnen)wegen wel echt slecht zijn). Bijna alles open kunnen rijden.
80255
80254

19 apr 2022 16:34

In de zomer met de vrouw, kids en pup naar Drenthe. In mei een weekje lekker door Europa toeren met de Ramble Rally :)

https://www.ramblerally.nl/

19 apr 2022 23:02

Cazzo Super Veloce schreef:150PK uitvoering, moet vlot genoeg zijn. Mijn T5 Cali had 174pk, als hij het deed. :mrgreen:

Daar kan prima een aanhanger achter met de P erop. Dus naar Oostenrijk, Italie of Zwitserland en lekker pasjes rijden.

20 apr 2022 16:36

Dat ga ik in september doen, in hoogseizoen veel te druk..

16 jun 2022 22:23

Cazzo Super Veloce schreef:Maar als de zomer in NL tegenvalt wil mw SV geheid naar het zuiden.
Tips anyone?

Als het september is.
Noord Italie, Friuli (Grado, Aquileia, Udine) door naar Slovenie en daarna Istrie (Kroatie)

Op de heen/terugreis stops ergens in Beieren (Bamberg, Heidelberg) dan Salzkammergut (Attersee)

Opties genoeg!
Plaats een reactie