Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

20 dec 2005 21:23

Zo kan je het ook bezien.
Zo zie je maar dat statistieken anders kunnen geinterpreteerd worden :wink:

Fastest Users schreef:plaats : 2 Naam : 911-lover Dagen op het forum : 296 gemiddelde posts per dag : 13.97
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 20 dec 2005 21:25, in totaal 1 keer bewerkt.

20 dec 2005 21:24

rufie schreef:Ik herinner me nog ergens vorige week dat ik niet op het forum kon. Heb onmiddellijk naar Koen gebeld om te checken of het aan mijn pc lag. Hehe, efkens paniek.
Ik heb net gecheckt en ik ben nog 13 posts verwijderd van de gewone 'junkie' status.

Ik denk dat je er 500 posts naast zit :twisted: :wink:

20 dec 2005 23:58

ppp 356 schreef:
rufie schreef:Ik herinner me nog ergens vorige week dat ik niet op het forum kon. Heb onmiddellijk naar Koen gebeld om te checken of het aan mijn pc lag. Hehe, efkens paniek.
Ik heb net gecheckt en ik ben nog 13 posts verwijderd van de gewone 'junkie' status.

Ik denk dat je er 500 posts naast zit :twisted: :wink:

oesje, zijn jullie dan echt zo verslaafd.......tja, dan zal het niet meer voor dit jaar zijn.

Eigenlijk vind ik junkie niet zo mooi. Op flat-6.net bijvoorbeeld ben ik
V.I.P. en daar bovenop krijg je nog een mooie GIF van een 911 :

Afbeelding

Zo een gifje zou hier ook wel leuk zijn...

21 dec 2005 0:01

misschien dat je boven de 10000 posts ''goldmember'' wordt

21 dec 2005 0:39

Hoe zat dat ook al weer met kwaliteit en kwantiteit? :scratch:

:wink:

21 dec 2005 1:01

Dat als ik hier kom de kwantiteit omhoog gaat , maar de kwaliteit naar beneden bedoel je :?: :roll: :?

21 dec 2005 8:02

Rob Herfst schreef:Hoe zat dat ook al weer met kwaliteit en kwantiteit? :scratch:

:wink:

Liever kwalitiet dan kwantiteit, maar je bent pas echt goed bezig als je kwalitiet, in grote kwantiteiten kunt leveren. :tongue: :wink:

21 dec 2005 10:52

ppp 356 schreef:Liever kwalitiet

Wat is dat precies? 8) Heb je ook de NL-vertaling? :mrgreen:

maar je bent pas echt goed bezig als je kwaliteit, in grote kwantiteiten kunt leveren. :tongue: :wink:

....... tegen een winstgevende prijs! :wink:
Dan ben ik het er ook helemaal mee eens! 8)
(en dat schijnt jou toch aardig te lukken, heb ik wel eens gehoord... :wink: )

22 dec 2005 0:17

911-lover schreef:Dat als ik hier kom de kwantiteit omhoog gaat , maar de kwaliteit naar beneden bedoel je :?: :roll: :?
Wil je dat graag lezen? ;)

22 dec 2005 0:24

Dat heb jij gezegd PaSCal en niet ik :wink:
Ik denk dat door de vele Off Topic posts dit Forumjuist een gezellig en levendig forum is (die discussie is hier nog al eens gevoerd)
De gezelligheidskwaliteit gaat met zulke posts zeer zeker niet naar beneden en daardoor wordt de levendigheid van het forum optimaal behouden . Procentueel zullen de technische posts wel minder zijn , doch door de gezelligheid zullen ook die in grotere aantallen gepost worden dan op een strikt technisch forum zonder of met zeer weinig off topic geleuter dat weinig of niet bezocht zal worden.
Maar zoals je al in een ander topic aangaf, ieder zijn keuze hé :cheesy:
Plaats een reactie