28 feb 2006 13:58
28 feb 2006 15:15
28 feb 2006 15:36
Devils son schreef:Het afkeuren van diefstal en vernieling, ook ten aanzien van flitspalen, ondersteun ik van harte. Toch kan ik een glimlach niet onderdrukken bij het lezen van zo'n bericht...
28 feb 2006 15:55
28 feb 2006 16:36
28 feb 2006 16:53
28 feb 2006 17:02
corry schreef:Adu we dwalen af, maar het is glashelder
en wat die 2 jongens betreft, de politie kondigt ook snelheidscontroles aan
, waarom die jongens dan oppakken als zij hetzelfde doen
28 feb 2006 17:18
corry schreef:Adu we dwalen af, maar het is glashelder en wat die 2 jongens betreft, de politie kondigt ook snelheidscontoles aan, waarom die jongens dan oppakken als zij hetzelfde doen, het gaat toch om de verkeersveiligheid? Of niet soms?
28 feb 2006 17:19
adu schreef:Huh ...![]()
Snap niet wat je bedoelt, maar vind het wel prima zo
28 feb 2006 17:44
Devils son schreef:(..) de waarschuwende jongens die een boete kregen...
28 feb 2006 19:36
28 feb 2006 20:45
28 feb 2006 21:13
adu schreef: Behoudens het signaal dat er mensen zijn die het kennelijk niet eens zijn met de maximum snelheid en/ of de handhaving middels camera's
28 feb 2006 21:23
horn schreef:Dat is een goed signaal. Zal Koos Spee wel van geschrokken zijn...
"Hé, wisten jullie dat niet iedereen het eens is met wat wij doen?"
28 feb 2006 21:30
horn schreef:Vraagje aan duivelszoon:
Op welke gronden zou je mensen kunnen beboeten of zelfs arresteren als je op de openbare weg op de stoep gaat staan, 500 meter voor een snelheidscontrole, met een bord: PAS OP - SNELHEIDSCONTROLE?
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik kan me niet bedenken waarom ik niet op de openbare weg zou mogen lopen met een bord dat niemand nodeloos kwetst of discrimineert.![]()
![]()
adu als antwoord al schreef:..... het hinderen van politie bij het uitvoeren van één van haar (opsporings)taken .....
01 maart 2006 1:30
horn schreef:adu schreef: Behoudens het signaal dat er mensen zijn die het kennelijk niet eens zijn met de maximum snelheid en/ of de handhaving middels camera's
Dat is een goed signaal. Zal Koos Spee wel van geschrokken zijn...
"Hé, wisten jullie dat niet iedereen het eens is met wat wij doen?"
Vraagje aan duivelszoon:
Op welke gronden zou je mensen kunnen beboeten of zelfs arresteren als je op de openbare weg op de stoep gaat staan, 500 meter voor een snelheidscontrole, met een bord: PAS OP - SNELHEIDSCONTROLE?
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik kan me niet bedenken waarom ik niet op de openbare weg zou mogen lopen met een bord dat niemand nodeloos kwetst of discrimineert.![]()
![]()
01 maart 2006 1:33
01 maart 2006 11:25
horn schreef:
Vraagje aan duivelszoon:
01 maart 2006 11:39
01 maart 2006 11:54
01 maart 2006 12:22
adu schreef:Als ik een drugsdealer waarschuw dat zijn voorgenomen leverantie vanuit warme oorden naar ons kikkerlandje bekend is bij justitie en hij vervolgens afziet van het voornemen dope naar Nl te smokkelen, valt dat dan ook onder het niet hinderen van de opsporingstaken van justitie? Ben ik dan een held en ben ik justitie juist behulpzaam geweest bij het schoonhouden van ons landje en krijg ik een lintje na daartoe al rappend te zijn voorgedragen door Donner? Nu sla je de plank toch echt mis Devil.
01 maart 2006 12:31
Devils son schreef:Maar ik vind het idioot om er voor te bekeuren. Je maakt het nl. de politie niet onmogelijk om de snelheid te meten, maar je zorgt ervoor dat de mensen zich aan de snelheid houden. Je kan dat evenzogoed uitleggen als het NIET hinderen van de uitvoering van opsporingstaken.
01 maart 2006 13:13
Devils son schreef:adu schreef:Als ik een drugsdealer waarschuw dat zijn voorgenomen leverantie vanuit warme oorden naar ons kikkerlandje bekend is bij justitie en hij vervolgens afziet van het voornemen dope naar Nl te smokkelen, valt dat dan ook onder het niet hinderen van de opsporingstaken van justitie? Ben ik dan een held en ben ik justitie juist behulpzaam geweest bij het schoonhouden van ons landje en krijg ik een lintje na daartoe al rappend te zijn voorgedragen door Donner? Nu sla je de plank toch echt mis Devil.
Als je misdrijven en overtredingen met elkander op één lijn gaat stellen sla je m.i. de plank pas echt mis...
01 maart 2006 15:00
EriC4C schreef:Hoe zat het ook alweer met de radardetectoren
01 maart 2006 15:09
adu schreef:
![]()
Sorry hoor, maar je bent nu echt niet goed bezig.