Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

17 maart 2006 16:45

Devils son schreef:Dus daarom moest ik pas geleden op afslag 3 (jazeker: OP) blazen: pinautomaat dichtbij... :twisted:

Wees dan maar blij dat dit in Belgiƫ gebeurde en niet in Duitsland! :mrgreen: :lol: :wink:

17 maart 2006 17:34

Rob Herfst schreef:Wees dan maar blij dat dit in Belgiƫ gebeurde en niet in Duitsland! :mrgreen: :lol: :wink:

:shock:

Een verstandige agent had dan mijn vriendin "genomen"...

17 maart 2006 20:53

zoals de bekende duitse acteur sprak en niet schreef:blasen blasen, ziehen kann ich auch...

@ devil: zo'n sleutelhanger? heb ik ook! :twisted:

Afbeelding

17 maart 2006 22:44

horn schreef:
zoals de bekende duitse acteur sprak en niet schreef:blasen blasen, ziehen kann ich auch...

@ devil: zo'n sleutelhanger? heb ik ook! :twisted:

Afbeelding

Foute contactsleutel........

17 maart 2006 22:55

Epi, is nog van de vorige golf cabrio :wink:

(die overigens nog steeds te koop staat bij de meneer waar ik in september 2004 de omega gekocht heb.... :twisted: :mrgreen: )

18 maart 2006 10:27

horn schreef:Epi, is nog van de vorige golf cabrio :wink:

(die overigens nog steeds te koop staat bij de meneer waar ik in september 2004 de omega gekocht heb.... :twisted: :mrgreen: )

Aha !

Flitsen

17 apr 2006 16:25

In 2004 in een dag op en neer geblazen naar kwalificatie in Le Mans (met een BMW, sorry). In totaal 5x geflitst en nooit iets van gezien of gehoord. En het ging echt hard.
:twisted:

17 apr 2006 16:26

Tja, als je sneller dan het (flits)licht gaat....

20 apr 2006 16:14

Ik heb een tijdje in Frankrijk gewerkt in Fleurie om precies te zijn (beaujolais gebied).

En het is me opgevallen dat Duitser vaker staande werden gehouden dan Nederlanders of Fransen zelf hahah

20 apr 2006 21:40

en een nederlander in een duitse auto (lees Porsche) dan :?:

20 apr 2006 22:19

craze schreef:en een nederlander in een duitse auto (lees Porsche) dan :?:

Ja dan ben je dus gewoon aan de beurt bij die fransozen> :mrgreen:
Plaats een reactie