Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

24 jul 2006 12:22

F@RGO schreef:Griekenland, Athene.
4 sept.

:P

Da's ook een korte vakantie :? :lol:

24 jul 2006 12:32

Volgende maand, 10 dagen Curacao.

Ben al aan 't aftellen :D

24 jul 2006 13:08

ppp 356 schreef:
F@RGO schreef:Griekenland, Athene.
4 sept.

:P

Da's ook een korte vakantie :? :lol:

vind je ? , ik keer niet meer terug hé ; tis een heenreis no return :lol: :wink:

24 jul 2006 13:34

Aanstaande vrijdag gaan wij op vakantie met ons campertje ('Jeetje').

Het reisdoel is Frankrijk, maar precies weten we het nog niet... Het voordeel van een camper is dat je snel kunt beslissen of plannen aanpassen/wijzigen...

Eigenlijk wilden we richting de Middellandse zee (Marseille en omstreken), maar als het daar te warm blijkt te zijn/worden, is het ook niet ondenkbaar dat het de Atlantische kust wordt.

In ieder geval gaan we 3 weken lang genieten! :wink:

24 jul 2006 13:38

SPEEDY944 schreef:Aanstaande vrijdag gaan wij op vakantie met ons campertje ('Jeetje').

Het reisdoel is Frankrijk, maar precies weten we het nog niet... Het voordeel van een camper is dat je snel kunt beslissen of plannen aanpassen/wijzigen...

Eigenlijk wilden we richting de Middellandse zee (Marseille en omstreken), maar als het daar te warm blijkt te zijn/worden, is het ook niet ondenkbaar dat het de Atlantische kust wordt.

In ieder geval gaan we 3 weken lang genieten! :wink:

En de Porsche achterin?

24 jul 2006 13:39

Of heb je zoiets?
Afbeelding

24 jul 2006 13:51

Ik ga niet op vakantie. Heb alles wat ik wil lekker aan huis, inclusief het goede weer dit jaar.

17 aug 2006 22:01

Nu iedereen bijna alweer terug is lijkt het mij ook tijd eens op vakantie te gaan. :wink:

Jullie zullen het even zonder mij (zegmaarMaurice) moeten doen. Lekker even naar het verre Azie.
4 September ben ik er weer als alles goed gaat. Houd de spirit hoog hier :!: :wink:

17 aug 2006 22:07

Prettige vakantie 'justcallmeMaurice'! :wink: Waar in Azië?

17 aug 2006 22:08

Vakantie :?: :roll: Costa del vianos, en dan ben ik op bezoek bij die scholo's voor 6 weken lang buffelos :evil:

Nee hoor geintje, in september met de 964 lekker rijden in het Sauerland, das me ver genoeg, lekker eten, lekker rijden, helemaal goed :!: :lol: :wink:

18 aug 2006 11:27

WdePundert schreef:Of heb je zoiets?
Afbeelding

Afbeelding

18 aug 2006 11:53

Morgenochtend vertrekken naar Oostenrijk Zillertal. Wel niet met de Porsche.

Die mag nog even uitrusten tot in september, dan mag hij ons naar Genève brengen.

18 aug 2006 12:03

..hm..ik heb dit jaar een weekje vrij gehad maar ben niet echt ergens heen geweest.. vind het ook best belachelijk dat mensen midden in de zomer naar een warm land als spanje of griekenland gaan, terwijl ze hier ook strand en lekker weer hebben! ( alleen de laatste paar dagen niet natuurlijk )

18 aug 2006 12:07

rufie schreef:Wel niet met de Porsche.

Wat is het nou?? :? :roll:
Of beslissen jullie dat pas morgenochtend? :mrgreen: :wink:

18 aug 2006 12:07

FROST schreef: ( alleen de laatste paar dagen niet natuurlijk )

:shock:

18 aug 2006 12:08

Weekje Denemarken gedaan. 25-29 graden afgelopen week, geen regen gehad (alleen 's nachts) en lege stranden.

8)

18 aug 2006 12:14

WdePundert: Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar ik zie hier momenteel geen zon, zal me nix verbazen als we straks weer regen krijgen en het hele jubi-dagje ook verdrinkt in de nattigheid :wink: We slippen zo de herfst in, mark my words :twisted:

18 aug 2006 12:19

FROST schreef:..hm..ik heb dit jaar een weekje vrij gehad maar ben niet echt ergens heen geweest.. vind het ook best belachelijk dat mensen midden in de zomer naar een warm land als spanje of griekenland gaan, terwijl ze hier ook strand en lekker weer hebben! ( alleen de laatste paar dagen niet natuurlijk )

Hi Frost, wees nou niet zo snel en ongenuanceerd met zulke uitspraken. :idea: Ik ben dit jaar in Z-Frankrijk geweest terwijl in NL de mussen van het dak vielen.

1) omdat je dit niet vantevoren weet, en je een huisje/hotel/appartement vaak vooruit moet boeken.
2) je in het buitenland met een andere taal/eten/omgeving toch helemaal in een andere sfeer zit, en je meer het gevoel hebt 'er even helemaal uit te zijn'. Sommigen mensen (zoals ik) halen hier meer rust uit.

Dus zo belachelijk is het misschien dus nog niet. :wink:

18 aug 2006 13:20

FROST schreef:vind het ook best belachelijk dat mensen midden in de zomer naar een warm land als spanje of griekenland gaan, terwijl ze hier ook strand en lekker weer hebben! ( alleen de laatste paar dagen niet natuurlijk )

Zo zijn er ook mensen die het best belachelijk vinden dat er mensen zijn die Porsches rijden, want een Opel Kadett rijdt ook van a naar b (totdat deze van ellende uit elkander valt).

18 aug 2006 13:54

Rob Herfst schreef:
rufie schreef:Wel niet met de Porsche.

Wat is het nou?? :? :roll:
Of beslissen jullie dat pas morgenochtend? :mrgreen: :wink:

Jaaaaa, wie weet dat ik nog van gedacht verander.
Ik vrees alleen dat de bagage van 5 personen er niet zal in kunnen. Trekhaak met aanhanger zie ik nog niet zitten. :D

18 aug 2006 15:09

jaja, ik snap gerust wel dat je het gevoel krijgt er EFFE uit te zijn, weg van werk, stress etc. Maar ik heb juist altijd zoiets van, die rust kan ik ook vinden door lekker de fiets te pakken, of de Porsche in andere gevallen, en dan een stukje te gaan toeren, effe een café pakken en s'avonds bij het vallen van romantisch zonlicht terug naar huis te tuffen>zonder file wel te verstaan! :roll:

18 aug 2006 15:48

Ik ben al een paar keer thuis gebleven op vakantie en ik moet je zeggen dat dat toch niet hetzelfde is.
De huishoudelijke taken blijven, je ziet altijd werk. Geef mij maar een andere omgeving.

18 aug 2006 17:08

vakantie, vakantie, wat is dat :?: :wink:
werken motte gij.......................................

craze die italie gecanceld heeft en nu 11 daagjes eind aug naar lesbos :shock: :wink: gaat met de vrouw

18 aug 2006 17:29

rufie schreef:Ik ben al een paar keer thuis gebleven op vakantie en ik moet je zeggen dat dat toch niet hetzelfde is.
De huishoudelijke taken blijven, je ziet altijd werk. Geef mij maar een andere omgeving.

Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist dat andere land, mensen cultuur enz. geeft je het andere(vakantie) gevoel :D .

18 aug 2006 22:25

FROST schreef:die rust kan ik ook vinden door lekker de fiets te pakken

Fietsen? :shock: Brrrrrr....
Plaats een reactie