dobbelsteen schreef:Een 8.7 na zo'n korte tijd is wel een serieuze prestatie die veel films niet halen. Vaak duurt het heel wat langer.
Je ziet wel vaker dat een film de laatste jaren ineens hoog scoort. Laten we eerst maar een afwachten wat deze film over twee jaar doet. Ik heb Django nog niet gezien maar durf op voorhand te stellen dat hij niet in dat rijtje thuishoort.
idd. kwam hier een tijdje geleden al voorbij. prima film.
ga zo met de 3 kids "For your eyes only" kijken. De oudste (12 jr) jheeft Skyfall gekeken en is daar sindsdien vol van. De 2 jongsten (6 en 8 jr) willen daarom ook dolgraag James Bond kijken maar zijn uiteraard veel te jong voor de laatste James Bonds. In mijn herinnering was For your eyes only met die gele eend etc meer 'tieten schieten en bandieten' dus daar wagen we het maar eens op...
drknauf schreef:kweet niet of deze al gemeld was , ik vond hem wel aardig realistisch neergezet :.
Ja, vette film hè?
Franz schreef:Ik heb het al eens eerder aangegeven dat ik het wel zo'n beetje gehad heb met die Cam-films als bijv. Cloverfield en Project X. Maar gisteren heb ik toch enorm genoten van End of Watch met zeer overtuigende rollen van Jake Gyllenhaal en Michael Peña. Verhaal gaat over twee politieagenten/vrienden die tijdens hun dienst in allerlei gewelddadige situaties terecht komen die uiteindelijk zullen leiden naar een drugskartel. Zeer heftige situaties en overtuigend gefilmd. Ook de interactie tussen Gyllenhaal en Peña vond ik zeer overtuigend. Een dikke 8.
Alex Cross. Aardig. Geen topper maar onderhoudend. Matthew Fox speelt een geweldige mafkees. Herkende 'm bijna niet. Heeft wat uurtjes in de sportschool gezeten. Zesje.
Gisteren Looper gekeken. Was niet onaardig maar meer ook niet. Die Joseph Gordon-levitt vond ik er trouwens maar een beetje raar uitzien. Begin was veelbelovend maar halverwege zakte ie in. Ook het einde met dat irritante kind pakte me niet. Een zesje. Bruce Willis deed me soms wel een beetje denken aan James Cole uit 12 Monkeys wat dan weer wel een sublieme film is.