Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: GRan Tourismo 5

04 dec 2010 20:48

D.D. schreef:Tip gezocht :

laatste licentie proef iA met de lamborghini, hoe de instellingen te zetten...

ik heb deze proef nu ongeveer 50 keer gedaan en ik komgewoon niet verder dan de 8e plaats...

Heeft iemand een tip.?

En als je em dan hebt, dan krijg je de pick up cadeau

04 dec 2010 20:52

jacobt schreef:Ik zit redelijk in het begin maar win steeds maar een paar duizend euro met de spec a races, heb nu niveau 8. Verder heb ik de amg challenge gedaan op de Nordschleife. Hoe kopen jullie lambo's, waar komt al dat geld vandaan? Hoe kun je op de snelste manier geld binnen krijgen? Alle kleine auto's die ik in het begin won, heb ik gelijk verkocht om wat meer cash te hebben?

Ik heb nog geen enkele auto verkocht, ze brengen meestal weinig op en je zult straks zien dat je er één alsnog nodig hebt.
met de races verdien je niet veel, inderdaad de challenges doen en zorgen dat je daar minimaal zilver hebt. Levert je veel geld en punt op.
Tevens koop ik al mijn auto's op de tweede hands markt. De countach was volgens mij 80k dus zo duur was het nog eens niet.

04 dec 2010 22:47

Nou het is zover ,ben het ding aan het installeren .id aangemaakt die is als volgt : richard-3-2

Is nu het spul naar de hd aan het kopieren dus straks kan ik ietswat in de weg rijden ,have mercy :D

05 dec 2010 9:26

Snel geld heb ik verdiend bij het karten (special event) op nivo gevorderd (3e niveau) :idea: . Daar won ik twee keer goud, en kreeg alle prijzen! Dus die van goud, zilver en brons. Dat is dus ongeveer 120k per keer aan credits! Toen kon ik de Ferrari en de Lambo challange doen, helaas wel beide karren nieuw moeten kopen. En wat denk je, win je die challanges krijg je een ferrari en een lambo....tsja, die heb ik dan maar weer verkocht....

Verder gewoon races winnen....

05 dec 2010 11:23

man man man ,dat valt nog niet mee :|
jos , jochem en peet heb je toegevoegd, ik typ me het lazerus . straks even headset halen :ba:

05 dec 2010 11:24

Als we dan toch even aan het mauwen zijn, vond ik de opzet van GT4 beter.

Hier krijg je inderdaad een beetje jippie auto's die je eigenlijk niet nodig hebt, en die je later dan nodig hebt zijn niet meer in de occasion markt te verkrijgen.
De Veyron niet weg doen als je die hebt, daar kun je gewoon alle races tussen de grote jongens met winnen, vooral Daytona. :idea:

Ook mis ik de lange afstand en 24 uur races, pitsstops en de automatische piloot die je dan gewoon op het menu tijdens rijden kon selecteren.

Moet nu nog 2 races en spel is klaar. :?

Mag dan beeld technisch beter zijn, maar GT4 had ik echt op een week niet uitgespeeld.

Dus het gisteren maar Call of Duty Black Ops gekocht,kan ik er nog een paar omleggen. :mrgreen:

05 dec 2010 12:58

D.D. schreef:Tip gezocht :

laatste licentie proef iA met de lamborghini, hoe de instellingen te zetten...

ik heb deze proef nu ongeveer 50 keer gedaan en ik kom gewoon niet verder dan de 8e plaats...

Heeft iemand een tip.?
Heb je em nou al?

Ik heb even gekeken welke het was, maar zo moeilijk moet ie niet zijn om in ieder geval zilver te halen. Ik heb gereden met de basis instelling.
Met het slipstream heb je de eerste auto binnen, tweede ik dacht een maserati rem je uit met de knik links bocht rechts. Tricky bocht is dat om aan te remmen.
Je moet als uit de scherpe rechter bocht achter de zonda zitten. Slipstreamen en bij de eerste knik links tikt de zonda de rem aan, jij niet en gaat er makkelijk aan de buitenkant omheen. Dan even geduld hebben, komt een knik rechts links. en dan later dan je denkt 10-20m in het rode voll in de ankers voor de haaks rechts. Dan sluit je achter de rode countach of zilveren diablo aan, die pak je bij de volgende knikjes binnen door. dan kom je achter een rode (magnum?) ferrari. Die pak je bij het uit accelereren de tunnel in, einde tunnel achter de california en de murcialago, na de tweede tunnel pak je op de brug de caifornia, aansluiting vinden bij de murcialago die pak je met het accelereren het rechte stuk op en dan pak je nog een auto en finish je als tweede. Which is fine by me.

05 dec 2010 13:41

Heb op de PS3 een nieuwe gebruiker aangemaakt want mn kinderen kregen er ineens wel veel vrienden bij.

Mijn nieuwe PS3 id is: ObiWan911
Ik zal jullie ook opnieuw toevoegen.

06 dec 2010 10:02

Stond dit filmpje al in dit topic?

Klikkerdeklik

06 dec 2010 15:32

ben al flink aan het oefenen :drive:

maar valt flink tegen........

morgen kan ik er helaas niet bij zijn
schoonvader wordt 70 :res:
kan ik iets langer oefenen, volgende keer ben ik er graag bij

gr Fred

07 dec 2010 11:12

PORSCHEFORUM Race kamer

Dinsdag avond 7 December om 19.00 uur in de Community koffieruimte, 19.30 START!

GT5 :

Datum : Dinsdag 7/12 19.00 uur
Racekamer : PORSCHEFORUM
Passw : PF ( indien mogelijk )
Circuits : Snel,Sneeuw en Regen
Slijtage : AAN
Straffen : AAN
Auto : types met hetzelfde aantal pk's

PS3 Nicknames :

1./ Peter : D.D. : PS3 = doubledut
2./ Guido : Double G : PS3 = double-g911
3./ Mark: MarkS: PS3 = Mspark6581
4./ Dennis: DeniS2 : PS3 = DS944S2
5./ Franz : Franz : PS3 = Darfix
6./ Gert : Gert : PS3 = gert911
7./ Joep : JP-S : PS3 = joepfem
8./ Ralf : Ralf 996 : PS3 = Ralf964
9./ Jochem: gast : PS3 = gast
10./Mark: Mark Nauta: PS3 = mpngt3
11./Niklas : Bassen : PS3 = let106
12./Dirk-Jan : Devilsson : PS3 = Devilsson
13./Jos : JosTarga : PS3 = jos-targa
14./Gunnar : Maxfli : PS3 = Maxfli666
15./Stefan : Porscheware : PS3 = ObiWanNL911
16./Fred : fredsan : PS3 : fredynand968
17./Richard : Richard : PS3 : richard-3-2
18./ ? : Roenkie : PS3 : roenkie

Nieuwe players in de maak :

Mike : Dr knauff ( durft nog niet..)
Wim : Cabriowim ( die muts kan alleen overdag )
Wout : Sandman
Jacob : jacobt

peet.
Laatst bijgewerkt door D.D. op 08 dec 2010 14:23, in totaal 1 keer bewerkt.

07 dec 2010 12:29

D.D. schreef:Nieuwe players in de maak :

Mike : Dr knauff ( durft nog niet..)
Wim : Cabriowim ( die muts kan alleen overdag )
Wout : Sandman
Roenkie : Roenkie
Jacob : jacobt

peet.

T'is wel DUTS hè. :twisted: :lol:

07 dec 2010 12:37

Beste GT5 forumracers !

Leuk om te lezen dat het zo kicken is dat racen, online. Heb , vanwege mijn vertrek naar buitenland , slechts anderhalve dag kunnen gamen...Maarrrrrrrrrr..........ben vanaf ong. 10 januari wel 6 weken vrij !! Gelukkig kan ik het forum nog lezen :mrgreen:
Heel veel raceplezier :drive: toegewenst, vanuit de Arabische Golf !!

Warme groet :salut:

Wout

07 dec 2010 14:41

ik ben er vanavond ook niet bij

heeft iemand al eens bekeken wat b-spec voor een onderdeel is?
Nou ik gisteren voor het eerst maar eens gekeken, wat een onzin onderdeel :bang:
Je moet een nieuwe coureur aanmaken en die coachen tijdens het rijden; harder, zachter deze snelheid aanhouden en inhalen.
Meer heb je niet te doen en kun je verder zitten gapen hoe jouw coureur de rondes rijdt.
Ik heb toch een racegame gekocht niet een coaching game :flush:

07 dec 2010 14:44

lol, ik ben er wel bij .zal rond 20.00 zijn eerst kids naar bed brengen

07 dec 2010 15:58

Update: De winkel waar ik hem gekocht heb krijgt hem ook niet aan de praat. Morgen ga ik er naartoe en dan werd er "gezocht naar een passende oplossing". Ik krijg dus of mijn geld terug, of een nieuwe playstation. Zo niet, dan is mijn geduld op :bang:

07 dec 2010 16:19

succes

wat een gedoe

klantvriendelijk??

hopelijk lossen ze het netjes op

07 dec 2010 16:32

Als winkelier moet je altijd direct een oplossing zoeken die goed is voor je klant(en).
Nieuwe Playstation geven zou het verstandigste zijn.
Hij moet het verder uitzoeken met zijn leverancier.

Althans dat is mijn werkwijze, en heb dus nooit gezeik met klanten aan de toonbank.

07 dec 2010 16:38

nee dat snap ik als jij al je klanten die klagen een nieuwe ps 3 geeft :wink:
nee hoor ben het er helemaal mee eens :thumleft:

07 dec 2010 17:11

Afbeelding

Straks komt iedereen hier alleen maar koffiedrinken. :wink:
:lol: :lol: :lol:
Laatst bijgewerkt door Erick op 07 dec 2010 17:25, in totaal 1 keer bewerkt.

07 dec 2010 17:53

waar isdie Community koffieruimte :?:

07 dec 2010 18:25

drknauf schreef:waar isdie Community koffieruimte :?:

online community.......dan klik je op mijn naam en dan zie je in het rijtje een koffiecupje.... :bang:

07 dec 2010 18:40

Ik zal er vanavond wel even bij zijn, maar wordt later vrees ik :cry:

In ieder geval kom ik effe kijken :mrgreen:

07 dec 2010 18:44

ok maarja ik ben met ps3 niet online dus helaas pndks :mrgreen:

07 dec 2010 19:00

D.D. schreef:wil z'n naam zeker niet geven i.v.m mogelijke verloren races en lawsuits...

Nee, ik dacht dat het wel duidelijk was. Lucifer jr. :salut:
Plaats een reactie