Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Welke bijtellingsvriendelijke auto rijden jullie naast d

17 sep 2014 14:51

MickRS schreef:
dobbelsteen schreef:
MickRS schreef:Ach, liever een grote Peu, dan zon standaard Audi of VW. BMW zou dan wel weer mijn voorkeur hebben...

Nog nooit in een pug gezeten met veel opties.... ...Een pug zou al helemaal geen kans maken, hoeveel opties het ook mag hebben.

Vooroordeeltje meer of minder, wat maakt het uit...

Ik kan je vertellen dat ik ze wel allemaal gereden heb. En het grote voordeel van Franse auto's is dat ze echt comfortabel zijn. De duitsers zijn eigenlijk 'vleesch noch visch'; niet comforabel (hoop lawaai en knalharde stoelen) en niet sportief (de Passat vond ik toch echt een dweilerige auto, zeker vergeleken met een C5 met hydractief onderstel). BMW is de prettige sportieve uitzondering.

Maar toegegeven, de Franse auto's zijn geen allemansvrienden. Dat spreekt mij juist wel aan :idea:

Ik zei er specifiek bij dat ik nog nooit in een pug gezeten heb met veel opties, wel al met weinig opties. En daar heb ik echt wel een afkeer van, slecht afgewerkt interieur en al dat goedkoop plastiek :? (heb nog een 207 gehad)

17 sep 2014 17:46

Toyota Yaris Hybrid Dynamic

Als ik goed m'n best doe nog best zuinig ook :mrgreen: .
Afbeelding

17 sep 2014 17:51

Wie wil er nou zuinig.... :jocolor:

17 sep 2014 18:05

:puker: :puker: :puker: wat een ouwe jippie.... Dat had ik niet achter jou gezocht...

Was de arosa stuk??

17 sep 2014 20:43

ben je hier een week niet geweest ofzo? Mud heeft al twee andere auto's en drie andere motoren gehad sinds de Arose :^: :cheesy:

17 sep 2014 20:55

Het laatste nieuws.

17 sep 2014 21:00

THE MUD schreef:Als ik goed m'n best doe nog best zuinig ook

Dat gemiddelde per uur (85km/u) was hopelijk niet op een 130km/u snelweg? :mrgreen:

18 sep 2014 12:27

Ik zeg effe niks. :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door fins op 18 sep 2014 16:24, in totaal 1 keer bewerkt.

18 sep 2014 15:16

Mannen.....geen slapende HONDEN wakker maken!

18 sep 2014 16:24

Niks gezegd.
:mrgreen:

18 sep 2014 16:41

:res: :mrgreen:

18 sep 2014 17:47

Ik heb een Volvo V40 D4 R-design besteld als volgende leaseauto. 190 pk en 14% bijtelling.

18 sep 2014 20:37

En rijdt ook nog eens niet slecht ;) (hier bewust geen R-design genomen trouwens ;) )

18 sep 2014 22:27

Net mijn Saab cabrio V6 verkocht na vier jaar heerlijk rijden. In die vier jaar probleemloos 160.000 km mee gereden. Net een Benz ML 55 gekocht van eind 1999 in Duitsland met net een ton op de teller. Kijken of we hier ook weer 4 jaar mee zullen sturen, aan de bijtelling zal het niet liggen 112 euri bijtelling per maand :mrgreen:

18 sep 2014 22:28

indrukwekkende motor. lelijk hok. vind ik dan. rijdt wel lekker :wink: qua uitstraling doe mij die saab maar

19 sep 2014 10:53

Pascal schreef:En rijdt ook nog eens niet slecht ;) (hier bewust geen R-design genomen trouwens ;) )

Het is inderdaad wel jammer dat bij de r-design je vast zit aan één kleur voor het interieur. Mijn vorige auto was een V50 in het titanium grijs en calcite interieur (crème wit) Gaf wel heel veel ruimte in de auto.

Wat heb jij verder genomen?

19 sep 2014 14:07

horn schreef:ben je hier een week niet geweest ofzo? Mud heeft al twee andere auto's en drie andere motoren gehad sinds de Arose :^: :cheesy:

Als het dan zuinig moet had een lupo3l voor de hand gelegen? Beter dan een yaris imho

19 sep 2014 15:56

bijtellingsvriendelijk : ja heb ik :) en zuinig redelijk deze week even op en neer naar het noorden 235 km heen en 235 terug en netjes de aangegeven snelheid aangehouden (scheelt een slok op een borrel) traject controle's dus resultaat 1:9.6 en GEEN bijtelling :ba: , auto facelift mercedes s klasse amg. en hij staat lekker prive :wink: .

19 sep 2014 17:51

:res: voor het verbruik, maar vooral voor de zelfdiscipline :mrgreen:

19 sep 2014 18:46

997cabrio schreef: en GEEN bijtelling :ba: , auto facelift mercedes s klasse amg.

hoe doe je dat? of privé auto en km's declareren?

19 sep 2014 22:02

Zo verkoop ik m'n DD ook altijd aan de buitenwereld. 3.6 V6, 260 PK, 0% bijtelling.
En dan heb ik ook nog een limo met chauffeur die me naar m'n werk brengt, ook zonder bijtelling :mrgreen:

20 sep 2014 11:50

@Horn. ik rijd :drive: met mijn prive auto per jaar maar een 10.000 km totaal dus ik declareer niets naar de zaak die rompslomp heb ik geen zin in en het woord bijteling krijg ik de rillingen van , omdat ik als dga 25% zou moeten betalen over € 142.000 van de mb (die ik als eigenaar dus ook al zelf heb betaald) ook al is de auto na 3 jaar flink afgeschreven , ik koop altijd auto's van 3 jaar oud is er de helft af en rijd nog als nieuw :) dus prive rijden is veel goedkoper en altijd dat gezeur over te veel bijtelling simpel auto lekker inleveren bij de baas en zelf een kopen of niet gebruiken prive . Maar ja dan moet je zelf ook een auto extra kopen voor prive gebruik en dat kost ook geld....... :wink:
Plaats een reactie