12 jul 2012 23:19
12 jul 2012 23:42
VM020 schreef:"Pak banken, verzekeraars" tot en met "Brussel moet dit maar eens aanpakken".
12 jul 2012 23:49
12 jul 2012 23:58
13 jul 2012 0:13
VM020 schreef:Pak banken, verzekeraars en pensioenfondsen keihard aan; nationaliseer ze onmiddelijk.
Het zijn criminele organisaties die buiten jouw medeweten om gokken met al jouw geld of het hun eigen zakken stoppen.
Schaf staatssubsidies zoals de hypotheekrente-aftrek onmiddelijk af.
Stop onmiddelijk met de achterlijke bezuinigingen. Deze veroorzaken meer en jarenlange schade aan de economie.
Verlaag alle belastingen. Waarom niet een flattax rate van 7% op alles. Dus BTW van 21 naar 7%, Inkomstenbelasting naar 7%, etc. Zal je zien wat voor een boost dat heeft op de economie en hoe sneller de schatkist gevuld wordt (liever niet).
Room de megawinsten van bedrijven zoals Shell, Eneco, etc. af. Shell heeft teveel bloed aan zijn handen.
Schaf de privatiseringen in de zorg, nutsbedrijven, vervoer onmiddelijk af. Privatiseringen zijn het paradepaardje van de VVD; als lokkertje dat het concurrentie zou bevorderen en dat het alles goedkoper maakt. jippie vd bovenste plank dus. Niks concurrentie, niks goedkoper. We kregen echter verboden prijsafspraken, collussie, alles werd duurder. Waar ik vroeger met nog geen 100 gulden i.d. maand particulier was verzekerd incl. tandarts bij Zilveren Kruis, betaal ik nu bijna 250 euro / mnd. Verzekeraars zijn en blijven de grootste oplichters.
Schaf onmiddelijk de woekerpolis af. Dit verzekeringsproduct heeft miljoenen Nederlanders in ruim 15 jr tijd voor in totaal 300 miljard opgelicht. Ja je leest het goed: we zijn allen voor ruim 300 MILJARD opgelicht.
Crimineler kan het niet. Verzekeraars zijn niets anders dan mafia; georganiseerde misdaad.
Als we bovenstaande aanpakken zal NL wel sneller uit de recessie komen.
Schaf de BPM onmiddelijk af: het is illegaal en niets anders dan geldklopperij van Den Haag. Brussel moet dit maar eens aanpakken.
13 jul 2012 0:31
13 jul 2012 0:38
13 jul 2012 9:01
Devils son schreef:VM020 schreef:Pak banken, verzekeraars en pensioenfondsen keihard aan; nationaliseer ze onmiddelijk.
Mag niet. Schending van art. 1, 1e protocol EVRM.
VM020 schreef:Schaf staatssubsidies zoals de hypotheekrente-aftrek onmiddelijk af.
Devils son schreef:HRA is geen subsidie, maar slechts een berekeningswijze van de hoogte van de IB. Afschaffen is prima verder, maar het is geen subsidie.
Stop onmiddelijk met de achterlijke bezuinigingen. Deze veroorzaken meer en jarenlange schade aan de economie.
Devils son schreef:Het probleem is nu juist ook dat er helemaal niet wordt bezuinigd. Hervormingen zijn broodnodig!
Verlaag alle belastingen. Waarom niet een flattax rate van 7% op alles. Dus BTW van 21 naar 7%, Inkomstenbelasting naar 7%, etc. Zal je zien wat voor een boost dat heeft op de economie en hoe sneller de schatkist gevuld wordt (liever niet).
Devils son schreef:Nee, hiermee zal het begrotingstekort extreem hoog worden. Volsterkt irreëel.
Room de megawinsten van bedrijven zoals Shell, Eneco, etc. af. Shell heeft teveel bloed aan zijn handen.
Devils son schreef:Wederom schending van art. 1, eerste protocol, EVRM.
Schaf de privatiseringen in de zorg, nutsbedrijven, vervoer onmiddelijk af. Privatiseringen zijn het paradepaardje van de VVD; als lokkertje dat het concurrentie zou bevorderen en dat het alles goedkoper maakt. jippie vd bovenste plank dus. Niks concurrentie, niks goedkoper. We kregen echter verboden prijsafspraken, collussie, alles werd duurder. Waar ik vroeger met nog geen 100 gulden i.d. maand particulier was verzekerd incl. tandarts bij Zilveren Kruis, betaal ik nu bijna 250 euro / mnd. Verzekeraars zijn en blijven de grootste oplichters.
Devils son schreef:Ik ben geen voorstander van de huidige gang van zaken op dit gebied, maar het heeft de kostenstijging jaarlijks wel gehalveerd van 6% op jaarbasis naar 3% op jaarbasis. Dat jij denkt veel meer te betalen is gewoon omdat nu veel zichtbaarder is wat je betaalt.
Schaf onmiddelijk de woekerpolis af. Dit verzekeringsproduct heeft miljoenen Nederlanders in ruim 15 jr tijd voor in totaal 300 miljard opgelicht. Ja je leest het goed: we zijn allen voor ruim 300 MILJARD opgelicht.
Devils son schreef:Naar schatting ongeveer 25 miljard, niet 300 miljard. En dat vooral ook omdat de consument de eigen onderzoeksplicht heeft verzaakt.
Schaf de BPM onmiddelijk af: het is illegaal en niets anders dan geldklopperij van Den Haag. Brussel moet dit maar eens aanpakken.
Devils son schreef:We zijn al bezig met het afschaffen en het HvJEG heeft al lang en breed beslist dat de BPM in overeenstemming is met Europese wetgeving.
13 jul 2012 14:02
13 jul 2012 14:38
VM020 schreef:
Wat is dit voor reinste onzin. Wat heeft Europees Verdrag Rechten vd Mens nu in godsnaam te maken met de illegale activiteiten van banken, verzekeraars en pensioenfondsen. Het Wetboek van Strafrecht is hier eerder van toepassing. Kortom je kletst maar een eind uit je nek.
Woordspelletjes, daar zijn advocaten goed in om kwalijke zaken te vergoeilijken. HRA is een belastingsaftrek-trucje om zo de hypotheek- en huizenmarkt te stimuleren; in feite niets anders dan een verkapte vorm van subsidie. Misschien ben je er niet van bewust maar dankzij de HRA zijn mensen diep in de schulden gekomen door tophypotheken aan te gaan.
Je kletst maar weer uit je nek. Er wordt bv. keihard bezuinigd in de zorg, verpleeghuizen, etc. Demente bejaarden worden 1x per dag verschoond, de rest van de dag zitten ze met dezelfde luiers in hun poep en pies (eet smakelijk).
Hoe harder je bezuinigt, hoe slechter het gaat met de economie, hoe groter de werkeloosheid. In eerste instantie lijkt het erop dat het begrotingstekort vermindert, maar het eindresultaat zal zijn dat door de stilstaande economie en de nog hogere uitgaven (!) op lange termijn het begrotingstekort vele malen groter wordt.
De enigste manier om het begrotingstekort te reduceren is om zo snel mogelijk de economie te stimuleren: geld moet rollen. Dat wilt zeggen alle belastingen omlaag.
Kortom je kletst maar weer uit je nek. Je stemt zeker VVD: de Vereniging van Dieven, Vereniging van Domoren.
Ook hier je reinste onzin. Wat heeft Europees Verdrag Rechten vd Mens nu in godsnaam te maken met de illegale activiteiten van Shell.
Quatsch. Als ik mijn rekeningen zie kan ik maar 1 conclusie trekken: burgers worden kaal geplukt door stelende verzekeraars .
Slecht in wiskunde soms?
Ruim 7 miljoen nederlanders hebben een woekerpolis. Dit hele oplichtingscircus is bijna 20 jr aan de gang en je betaalt per polis gemiddeld 3000-4000 euri's per jaar. Reken maar uit: schade = 7000000 x 20 x 4000 = 560.000.000.000; 560 miljard! Ik ben dus met 300 miljard aan de voorzichtige kant. Hiermee hadden we het begrotingstekort in 1 klap opgelost.
Ik blijf erbij: de verzekeringsmaffia moet keihard aangepakt worden. Nationaliseer ze onmiddelijk. Banken en verzekeraars die de burgers op kosten jagen zijn de hoofdschuldigen vd recessie.
Populistische prietpraat.Lees arrest Gomes Valente maar eens goed na.
13 jul 2012 15:13
13 jul 2012 15:18
13 jul 2012 16:05
VM020 schreef::roll:
DS ik vind het knap van je dat je notabene met oogkleppen op, bijna een heel pagina weet te vullen met aperte onzin!![]()
Hulde voor DS.![]()
Zo ga me nu lekker klaar maken voor een trip met de P naar de Cote D'Azur.![]()
13 jul 2012 16:09
13 jul 2012 16:17
Slecht in wiskunde soms?
Ruim 7 miljoen nederlanders hebben een woekerpolis. Dit hele oplichtingscircus is bijna 20 jr aan de gang en je betaalt per polis gemiddeld 3000-4000 euri's per jaar. Reken maar uit: schade = 7000000 x 20 x 4000 = 560.000.000.000; 560 miljard! Ik ben dus met 300 miljard aan de voorzichtige kant. Hiermee hadden we het begrotingstekort in 1 klap opgelost.
Ik blijf erbij: de verzekeringsmaffia moet keihard aangepakt worden. Nationaliseer ze onmiddelijk. Banken en verzekeraars die de burgers op kosten jagen zijn de hoofdschuldigen vd recessie.
13 jul 2012 16:31
13 jul 2012 16:32
Jij durftMichiel911 schreef:De hoofdschuldigen zijn de burgers zelf; de grote groep die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar vervolgens in hun hebzucht blind vertrouwen op anderen.
13 jul 2012 16:37
Michiel911 schreef:De hoofdschuldigen zijn de burgers zelf; de grote groep die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar vervolgens in hun hebzucht blind vertrouwen op anderen.
13 jul 2012 16:47
13 jul 2012 16:49
13 jul 2012 16:57
13 jul 2012 16:57
VM020 schreef:Veel plezier in Australie.
Het is daar wel winter hoor![]()
![]()
![]()
13 jul 2012 17:01
13 jul 2012 17:02
13 jul 2012 18:42
De hoofdschuldigen zijn de burgers zelf; de grote groep die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar vervolgens in hun hebzucht blind vertrouwen op anderen.