Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Wel of geen inenting tegen covid 19

24 dec 2020 11:41

964HP schreef:Wel of geen winterbanden, wel of geen Vpower, wel of geen Covid-vaccinatie.....pagina, na pagina, na pagina.......voer voor psychologen dat Porscheforum :res:

Mods, misschien volgende keer gewoon een polletje doen?

A) Winterbanden? Ik geloof niet in winter, winter is precies hetzelfde als de zomer van 2008 (zie youtube!!!) Nee dus!
B) Nee zonde van mijn geld en moeite. Zolang de rest maar lekker winterbanden monteert dan kunnen ze mooi uitwijken als ik rondglibber.
C) Winterbanden? Natuurlijk! Nauwelijks moeite in een halfuurtje gepiept, mijn zomerbanden slijten niet in de opslag dus kost nauwelijks geld, en nee het is geen garantie dat je nooit in de slip raakt maar er zal je maar wat op zomerbanden bij gladheid gebeuren waarbij je ook een ander dupeert.
D) Wat een geIuI, ik rij lekker all season banden op mijn daily en ik heb niet eens een Porsche.
E) Mijn antwoord staat er niet bij, ik ben hier serieus boos over!

Hier kan je lezen hoe je op het PF een poll aan kan maken. Leef je uit. :salut:

24 dec 2020 15:00

Dank! :drive:

28 dec 2020 10:36

Wel of geen inenting is in ons Land met de beste zorg ter wereld nog niet mogelijk ??? De meeste andere landen in de E.U hebben het al wel voor elkaar......

Waar zou dat nou aan liggen ?? Hugo te veel ingezet op het vaccin van zijn broer ? of zou het een andere oorzaak hebben ?

En wanneer komt de Poll zodat we de echte dekkings graad weten op het P.F.

28 dec 2020 10:50

Start hem zelf als je het zo belangrijk vindt.

28 dec 2020 10:53

Sinds wanneer hebben wij de beste zorg ter wereld? :scratch:

28 dec 2020 10:59

PTT schreef:Start hem zelf als je het zo belangrijk vindt.

Geen idee hoe dat moeten , 3 linker handen op computer gebied

28 dec 2020 11:00

horn schreef:Sinds wanneer hebben wij de beste zorg ter wereld? :scratch:

Zo doen ze zich voor .....

28 dec 2020 11:26

Nederland heeft op basis van 48 verschillende kwaliteitsindicatoren, waaronder informatievoorziening, kwaliteit van ziekenhuiszorg, toegankelijkheid en medicijngebruik, het beste zorgstelsel in Europa. Dat blijkt uit een analyse in de Euro Health Consumer Index (EHCI), gepubliceerd door het Zweedse Health Consumer Powerhouse (HCP), een gerenommeerde onderzoeksinstantie.

Wel een discussie waard lijkt me ..

28 dec 2020 11:50

w.w.doet. schreef: Hugo te veel ingezet op het vaccin van zijn broer ?

Heb niet de indruk dat Jacob er ook maar iets mee te maken heeft.

28 dec 2020 12:05

harryv8 schreef:Nederland heeft op basis van 48 verschillende kwaliteitsindicatoren, waaronder informatievoorziening, kwaliteit van ziekenhuiszorg, toegankelijkheid en medicijngebruik, het beste zorgstelsel in Europa. Dat blijkt uit een analyse in de Euro Health Consumer Index (EHCI), gepubliceerd door het Zweedse Health Consumer Powerhouse (HCP), een gerenommeerde onderzoeksinstantie.

Wel een discussie waard lijkt me ..

En toch zijn we 1 van de laatste ...

28 dec 2020 12:52

Nou en? Spanje en Duitsland zijn net begonnen. NL begint 8 januari.

28 dec 2020 12:58

w.w.doet. schreef:Wel of geen inenting is in ons Land met de beste zorg ter wereld nog niet mogelijk ??? De meeste andere landen in de E.U hebben het al wel voor elkaar......

Waar zou dat nou aan liggen ?? Hugo te veel ingezet op het vaccin van zijn broer ? of zou het een andere oorzaak hebben ?

En wanneer komt de Poll zodat we de echte dekkings graad weten op het P.F.

Even het berichtje dat eerder gepost is lezen. (bovenaan deze pagina!)

Alfred schreef:Hier kan je lezen hoe je op het PF een poll aan kan maken. Leef je uit. :salut:

28 dec 2020 13:07

Geprobeerd maar daar kom ik niet uit .

28 dec 2020 14:05

Nou ik wouw dat ik morgen al op die spuit kon,
Hoe eerder alles weer normaal is hoe beter.
Gewoon iedereen zoeen spuit geven geen uitzonderingen,
Moet niet onnodig lang duren,kom maar op met die spuit.kunnen we weer lekker gaan rijden.

Gr anton

28 dec 2020 18:26

Precies en dan kan de buurvrouw ook weer mee.

28 dec 2020 22:13

harryv8 schreef:Nederland heeft op basis van 48 verschillende kwaliteitsindicatoren, waaronder informatievoorziening, kwaliteit van ziekenhuiszorg, toegankelijkheid en medicijngebruik, het beste zorgstelsel in Europa. Dat blijkt uit een analyse in de Euro Health Consumer Index (EHCI), gepubliceerd door het Zweedse Health Consumer Powerhouse (HCP), een gerenommeerde onderzoeksinstantie.

Sterke uitspraak als je ziet dat ± 35% van de patiënten in de ziekenhuizen te Turnhout Nederlanders zijn ... :popcorn:

28 dec 2020 22:19

Enig idee of dit Nederlanders zijn die in België of hier in Nederland woonachtig zijn?

28 dec 2020 23:06

Alfred schreef:Enig idee of dit Nederlanders zijn die in België of hier in Nederland woonachtig zijn?

Uiteraard zijn er in België wonende Nederlanders bij, maar vele Nederlanders worden in België geholpen omdat de wachtlijsten in Nederland zo lang zijn.

28 dec 2020 23:23

https://www.ad.nl/economie/onze-zorg-be ... ~ad60af19/

“ Ook de OESO oordeelt dat de wachtlijsten in Nederland relatief kort zijn. Voor een staaroperatie heeft Nederland bijvoorbeeld de kortste wachttijd van alle OESO-landen. En voor heup- en knieoperaties zijn alleen de wachttijden in Denemarken korter.”

Rest van het artikel is ook wel interessant. Het zal qua (kwaliteit vd) gezondheidszorg ook allemaal wel iets genuanceerder liggen dan de wachtlijsten voor bepaalde operaties ...

29 dec 2020 0:05

anton964 schreef:Nou ik wouw dat ik morgen al op die spuit kon,
Hoe eerder alles weer normaal is hoe beter.
Gewoon iedereen zoeen spuit geven geen uitzonderingen,
Moet niet onnodig lang duren,kom maar op met die spuit.kunnen we weer lekker gaan rijden.

Gr anton

Veel Nederlanders denken er ook zo over Anton en zullen je volgen.

29 dec 2020 8:55

Anton wil niet gevolgd worden als hij zijn buurvrouw eindelijk weer eens mee mag nemen.

29 dec 2020 9:05

Is hier nu ondertussen al iemand die corona heeft gehad?

29 dec 2020 10:59

meerdere vermoed ik, waaronder ik en het hele gezin.

29 dec 2020 11:00

Hellraiser schreef:Is hier nu ondertussen al iemand die corona heeft gehad?

Die is/zijn er zeker. En dit is jouw uitnodiging aan diegene om zich hier dan maar te melden? :roll:

29 dec 2020 11:30

Hier in de familie zelf nog niet, maar wel in de vriendenkring. Dochter (44) was naar de opvang geweest (ze heeft down-syndroom) en heeft het daar opgeraapt, eens thuis ook pa besmet. Beiden opgenomen, beiden op IC. Dochter is al overleden en begraven, pa ligt nog steeds in coma en weet nog niet dat dochter overleden is :salut:
Gesloten onderwerp