22 nov 2006 1:19
22 nov 2006 1:21
22 nov 2006 1:23
bert964c4 schreef:Uhhh waarover dan Henk??
porsche356sc schreef:ah, gezellig, gaat weer nergens over?
HenkC2C die beamend schreef:Vanzelfsprekend!
22 nov 2006 1:24
22 nov 2006 1:25
22 nov 2006 1:25
22 nov 2006 1:27
22 nov 2006 1:42
22 nov 2006 2:11
rob964.c4 schreef:een goede nachtrust ...
22 nov 2006 2:21
22 nov 2006 2:29
Rob Herfst schreef:Proost!
22 nov 2006 8:45
22 nov 2006 9:09
22 nov 2006 9:30
LeOH schreef:Rob H. was erg laat op![]()
22 nov 2006 9:38
Rob Herfst schreef:LeOH schreef:Rob H. was erg laat op![]()
Zooooo laat was ik nou ook weer niet op, ik heb ook al gestemd!
22 nov 2006 10:31
bert964c4 schreef:Laten we het dan maar ergens over gaan hebben, zag vanavond de nieuwe auto van Harley, mooie bak hoor, of moet dit in een ander draadje??
22 nov 2006 12:15
22 nov 2006 12:22
22 nov 2006 12:30
911-lover schreef:Mogguh
Het zonnetje schijnt hier vandaag eindelijk .
En idd jammer van VW in Vorst. En vooral dat het enkel gaat omdat het een buitenlandse vestiging was. 3500 à 4000 personen in Vorst op straat (1500 mogen blijven , maar iedereen met gezond verstand weet dat dit het begin van het einde betekent) en geschat zo'n 8000 in de nevenfirma's (die voor de meeste voor 100% van VW Vorst afhankelijk waren)
22 nov 2006 12:39
ppp 356 schreef:Langs de andere kant, mag er ook niet vergeten worden, dat er nog duizenden vacatures dienen ingevuld te worden in België.
22 nov 2006 13:17
911-Lover schreef:Verder sta ik volledig achter je stelling. Doch op één puntje niet echt . Er zijn 3 vestigingen waar de Golf gebouwd wordt/werd . Vorst had dezelfde loonkost als één andere en de derde was de loonkost hoger. Vorst was het tweede prductiefste VW fabriek van alle. En in de twee andere vestigingen worden geen banen geruimd.
Logica zou dus zeggen dat het duurste en minst productieve van de drie gesloten zou worden, en niet omgekeerd.
23 nov 2006 1:00
23 nov 2006 1:04
23 nov 2006 1:11
23 nov 2006 1:12