Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

24 feb 2006 21:27

horn schreef:bijzonder. heb nog nooit van een 24-uurs horloge (met wijzers dan) gehoord. 8)

At your service :salut:
Zitten héle mooie exemplaren bij .....

horn schreef:deze is ook leuk!

Afbeelding

Heb ik ook ;), maar vind ik in het echt (itt de foto's) minder mooi en mag dus weg.
Laatst bijgewerkt door EriC4C op 24 feb 2006 21:28, in totaal 1 keer bewerkt.

24 feb 2006 21:28

horn schreef:Seascooter? :shock:

Afbeelding

:lol: :lol: Had je weer snel gevonden!die ja.
:wink: overigens wel via Ebay.

Wat betreft de Tag...met zulke goede referenties zal ik maar niet eigenwijs zijn.Hoewel het me in eerste instantie om de prijs gaat 8)

24 feb 2006 21:32

2000 gtv schreef:Wat betreft de Tag...met zulke goede referenties zal ik maar niet eigenwijs zijn.Hoewel het me in eerste instantie om de prijs gaat 8)

Geloof me, ik heb jaren zitten twijfelen over die IWC Portugieser Rattrapante. Heb toen ik een paar maanden geleden besloot er eentje te kopen echt de hele wereld afgezocht (online dan - maar wel intensief). Zelfs via een vriend in Geneve laten uitzoeken wat zijn horlogegekke IWC freak collega voor prijs kon regelen in Zwitserland. Uiteindelijk nergens een scherpere prijs gekregen als bij Steiner. En erg goed geholpen. Win-win situatie.

En zeker daar je ebay niet aandurft is dit echt de beste optie voor je.

24 feb 2006 21:47

www.e-replica-watches.com/watches/catal ... -c-75.html

Hier behoorlijk wat neppers te koop.Heb er vandaag eentje(de monaco) gezien die een relatie van me via deze site gekocht had.Ik moet zeggen dat het er zeer goed uit zag :shock:

24 feb 2006 21:53

horn schreef:Oja, en Theo Jansen heeft daar ook zijn klokkie gekocht :twisted:

Wordt tijd dat ik mijn Panerai verkoop, loopt tegenwoordig ook iedereen mee.
RS-Rdiezijnzinnenopdezeheeftgezet----->
Afbeelding

24 feb 2006 21:55

Dan is dit in elk geval een slechte replica, kan je van straten ver zien dat hij nep is. Zelfs het bandje komt nog niet in de buurt van de echte Joker.

Heb helemaal niets tegen neppers, maar schrijf het er dan niet op :roll:

24 feb 2006 22:06

liever een swatch dan een replica. ik heb ooit een replica portugieser gekocht via ebay, en precies één keer gedragen. Dacht toen dat hij best goed leek, maar vergat zelf geen seconde dat het een replica was. Als ik ze nu naast elkaar leg... :puker: lijkt echt nergens op. :cry:

@ RSR - Een Franck Muller Conquistador Cortez King - bijzonder! Heb ik nog nooit live gezien... Ik vind hem wel druk... :roll:

Of dan de colour dreams... :?

Afbeelding

24 feb 2006 22:33

Weer eens wat anders als Tag,IWC,Rolex et al. :wink:
Is overigens ook in 1 kleurstelling te krijgen.
Colour dreams, Vegas idd.mindere Franck Muller horloges.

24 feb 2006 23:03

In turkije een porsche horloge gekocht, harstikke nep natuurlijk. Maar zag er mooi uit. De echte stond voor 2600 Euro in de katalogus. Na 1 x douchen zat er al water in! :lol: Was tot 100m water dicht. En toen ik thuis de datum wou veranderen, trok ik het knopje zo uit de kast. :shock: Er zit nu nog steeds geen krasje op, echt top klokkie, draag hem namelijk niet meer. KLOK DOET NIKS MEER. :roll:

Als iemand er belang bij heeft, i make you special prise. :lol:

24 feb 2006 23:46

horn schreef:bijzonder. heb nog nooit van een 24-uurs horloge (met wijzers dan) gehoord. 8)

deze is ook leuk!

Afbeelding

Wat dacht je dan van de Breitling Cosmonaute???

Afbeelding

25 feb 2006 0:06

Pffffffffffff het zweet breekt me uit bij al die mooie klokken, mag het ook een Hema klokkie zijn?????? :mrgreen:

25 feb 2006 0:23

GEINTJE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heb gewoon een porsche klokkie, met een eternamatic uur werkje, tikt lekker weg hoor :wink:

25 feb 2006 1:16

horn schreef: Theo Jansen heeft daar ook zijn klokkie gekocht :twisted:

Tja Marjolein ook.. :wink:

25 feb 2006 7:35

RS-R schreef:Weer eens wat anders als Tag,IWC,Rolex et al. :wink:

Ik krijg een aardige prijs terug voor mijn Aerospace (kwam eigenlijk toevallig ter sprake met het batterijtje vervangen...) ...en zit toch wel een beetjehier naar te kijken...ook in deze uitvoering ; vind 'm érg mooi , maar weet niet of ik wel zo gek moet zijn... 8)

Breguet XXI

25 feb 2006 8:56

Wat vind je van de Tag Monza ?

25 feb 2006 9:35

Vind dit de mooiste Tag...ofwel deze of de speciale editie met witte plaat met rode en blauwe streep.

Afbeelding

25 feb 2006 9:49

Laat ik die nou net willen hebben :wink: Ik heb ook net een wit en blauw Vintage55 shirt gekocht.Helemaal Steve mcqueen uitvoering met Tag en gulf etc gedoe erop.Zal er mooi bij staan :lol:

25 feb 2006 10:56

Jurgen schreef:Vind dit de mooiste Tag...ofwel deze of de speciale editie met witte plaat met rode en blauwe streep.
Afbeelding

Jo Siffert/SteveMcQueen

http://www.vintageheuer.com/archivewatchespage.htm

leuke site

25 feb 2006 11:18

SPEEDY944 schreef:Wat dacht je dan van de Breitling Cosmonaute???

Afbeelding

Inderdaad, zoals ik al schreef, er zitten héle mooie tussen ;), maar wat mij betreft ook bijvoorbeeld

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

25 feb 2006 11:27

Jurgen - je begint smaak te ontwikkelen... :twisted: Aerospace eruit en deze erin, in deze kleurstelling! :thumleft:

Afbeelding

Deze (met de rode en blauwe streep) vond ik eerst ook mooi, tot ik hem om mijn pols had - toen vond ik hem toch wel een beetje opzichtig. De zwarte vind ik het mooist. Ook nog naar gekeken, maar het budget gebruikt om de rattrapante te kopen ipv de automatic.

Afbeelding Afbeelding

25 feb 2006 11:33

horn schreef:Jurgen - je begint smaak te ontwikkelen... :twisted: Aerospace eruit en deze erin, in deze kleurstelling! :thumleft:

http://www.thepurists.net/Patrons/Membe ... _small.jpg

Inderdaad een erg mooi klokkie :!: , hoewel ik de Aerospace ook niet lelijk vind.
Al die vierkante exemplaren :roll: kunnen mij echter echt niet bekoren. Smaken verschillen. :res:

25 feb 2006 11:39

EriC4C schreef: , hoewel ik de Aerospace ook niet lelijk vind.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Inderdaad, smaken verschillen... :twisted: :wink: gelukkig maar

25 feb 2006 11:46

horn schreef:Jurgen - je begint smaak te ontwikkelen... :thumleft:

Afbeelding

Harald , 't is niet de smaak waar 't aan mankeert...maar ben eigenlijk te zeikerig om zoveel voor een klok te geven...ik ging al over een (psychologische)drempel heen bij m'n AS...

Wie is er trouwens bekend met Sayin-watches? Prijzen liggen lager dan ik hier ken...Harald , Humphrey???

25 feb 2006 11:50

Ga maar eens langs bij Steiner in Maastricht,
krijg je die korting ook.
En Breitling en Breguet is eredivisie vergelijken met hoofdklasse.
Breguet is echt de top, en dus de investering dubbel en dwars waard.
Klok blijft ook zijn waarde behouden.

25 feb 2006 11:59

horn schreef:Inderdaad, smaken verschillen... :twisted: :wink: gelukkig maar

De Aerospace heeft ook een eenvoudige, duidelijke wijzerplaat en daar houd ik wel van. Zie ook de geplaatste voorbeelden van 24-uurs klokkies ;). Naast de mooie vorm is de Aerospace ook functioneel, vergelijkbaar met mijn Rado Ceramica multi. 8)

Jurgen schreef:Harald , 't is niet de smaak waar 't aan mankeert...maar ben eigenlijk te zeikerig om zoveel voor een klok te geven...

Heel herkenbaar. ;)
Gesloten onderwerp