Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

18 okt 2006 21:51

Marco,
:ba: ik heb de fleece binnen, dank je wel :salut:

18 okt 2006 21:57

Hey, ik zie allemaal positieve berichtjes over ontvangen fleecetruien... is de mijne nog onderweg :?: Of heeft de postbode ´m achterovergedrukt. :wink:

18 okt 2006 22:02

Ik heb de fleece ook vandaag ontvangen.
Super hoor Marco...bedankt :lol:

18 okt 2006 22:02

Ik denk het laatste :lol: :wink:

18 okt 2006 22:47

Joepie, de lang verwachte fleece trui is binnen. Mooi en past nog ook.

Marco bedankt :lol:

20 okt 2006 11:21

Olaf schreef:
Sandra & Eric schreef:Ik heb Marc Oh oh een pbtje gestuurd.

.... goed om te melden .... want daar krijg je bij Oh Oh Marc bijna nooit een antwoord op :shock: :?

Dat heb ik inderdaad gemerkt..

:roll:

20 okt 2006 15:07

komt er nog een keer een 2e ronde :?:
of heeft marco inmiddels genoeg hoofdpijn gehad

20 okt 2006 15:09

Marco schreef:komt er nog een keer een 2e ronde :?:

Alleen de belgen mogen niet meer bestellen. Die hebben teveel lopen zeuren. :mrgreen:

20 okt 2006 16:52

Waneer komen...krijg ik nog...kan ik eindelijk...is het anders mogelijk...doe anders maar geld terug... :twisted: :twisted: ...kan me goed voorstellen dat Marco zich wel een tweede keer bedenkt om nogmaals aan zoiets te beginnen 8)

En toch vind ik 't een mooi initiatief, waarvoor hulde :wink:

Bij een tweede ronde graag een fleece in de Gulf-kleur, net als de polo, XL graag... :twisted: :lol:

20 okt 2006 16:59

Jurgen schreef:Waneer komen...krijg ik nog...kan ik eindelijk...is het anders mogelijk...doe anders maar geld terug... :twisted: :twisted: ...kan me goed voorstellen dat Marco zich wel een tweede keer bedenkt om nogmaals aan zoiets te beginnen 8)

Heb er eigenlijk nooit aan getwijfeld dat alles goed zou komen. Maar mischien volgende keer gewoon iets vaker de bestellers informeren. Kan gewoon hier centraal. Scheelt volgens mij een hele boel vragen :wink:

20 okt 2006 17:03

horn schreef:
Marco schreef:komt er nog een keer een 2e ronde :?:

Alleen de belgen mogen niet meer bestellen. Die hebben teveel lopen zeuren. :mrgreen:

zeuren? nope hoor, zoals reeds > 3 maanden geleden al vermeld in dit draadje heb ik op 10 juli mijn polo + fleece al ontvangen (of ligt het mssch. aan jullie afwijkende kledingmaten waarvoor grote extra hoeveelheden stof nodig zijn? :wink: )

20 okt 2006 17:41

...en binnen enkele dagen start in een nieuw topic met de nieuwe bestellijst. Hierbij neem ik ook weer de badges mee, zodat er genoeg bestellingen zijn om deze ook te laten maken.

als er wijzigingen zijn, zal ik dat ook posten. Volgens mij is alles redelijk goed gegaan, alleen die rot-nabestelling wat eeuwig duurde. Vond dat zelf ook behoorlijk K*T! Achter de schermen veel mailtjes verstuurd en aan de telefoon gehangen, hier wilde ik jullie niet mee vermoeien...

volgende keer wel dus!

20 okt 2006 17:45

Marc' Oh Oh... schreef:...en binnen enkele dagen start in een nieuw topic met de nieuwe bestellijst. Hierbij neem ik ook weer de badges mee, zodat er genoeg bestellingen zijn om deze ook te laten maken.

als er wijzigingen zijn, zal ik dat ook posten. Volgens mij is alles redelijk goed gegaan, alleen die rot-nabestelling wat eeuwig duurde. Vond dat zelf ook behoorlijk K*T! Achter de schermen veel mailtjes verstuurd en aan de telefoon gehangen, hier wilde ik jullie niet mee vermoeien...

volgende keer wel dus!

Top Marco dat je de inspanning nog eens wil doen :res:

20 okt 2006 18:14

Ik vind het ook nog steeds leuk om te doen! Zie dan ook hier voor de nieuwe bestellijst

De bestellingen kunnen weer de deur uit.
Gesloten onderwerp