Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

30 jan 2009 1:15

Tijd voor een kroegnummer

30 jan 2009 1:23

Hier nog eentje....

http://www.youtube.com/watch?v=FD8ljNobUys

30 jan 2009 1:27

I hope in Heaven I can sit at Cheers, and watch Sam hit on girls, listen to Carla tell useles trivia, and see Norm catch curving beer bottles around the corner of the bar.
:wink: Goodnight.

30 jan 2009 8:13

Welke M*%&* heeft het licht vannacht laten branden :shock:

Je kunt ook nix aan anderen overlaten (als ze wat drank op hebben) :D

De Koffie staat gereed, hebben wel nu een ander merk, was goedkooper (crisiss he ) :(

Het is weer de laatste werkdag voor de meeste hier, dus weer een luxe ontbijt met de gebruikelijke kost.

oh, ja GOEIEMORGEN.

30 jan 2009 8:21

MoGgUh ..... :drunken:

... Chaos in Frankrijk .... gast op de latten ... PFT nog niet opgehaald ... regen ...

... ik denk dat ik m'n mandje maar weer in duik :!: :?

30 jan 2009 8:38

Ook goedemorgen! Heerlijk, dat halve (crisis) mokje koffie, dat gaat er snel in!
Ik zal zo nog een half potje versche zetten.

Hier koud en droog, ijs op de ruiten (niet op de Volvo met standkachel overigens :wink: ).

Werk ze op deze laatste werkdag alhier te lande!

30 jan 2009 8:51

Goede morgen!
Bizar zeg... De PFT wel gezocht, maar niet gevonden...
Snel nog een boterham en dan naar het werk...

30 jan 2009 9:05

Goedemorgen allen,

Marcel, goeie reis en (ondanks je schouder) toch veel plezier!

HV, dank voor de koffie.

Op naar het weekend en de voorjaarsbrunch :D

Werk ze allen.

30 jan 2009 9:07

Selamat pagi, Mannen! :P

Pfff ... ik was moe gisteravond. Ging effe douchen en toen de kroeg maar niet meer in gegaan! :wink:

Het is hier ook koud, zometeen weer krabben.

Marcel, veel plezier in de sneeuw. En après-skieën op een terrasje in de zon bij een berghut ipv skiën is ook helemaal geen straf, hoor! Heb ik ook een paar jaar gedaan na mijn ongeval! :mrgreen:

Ontbijtje smaakt goed zo op de laatste werkdag!

Fijne vrijdag, allemaal! En werk lekker.

30 jan 2009 9:26

Morruguh Maukers,

Laatste dagje lekker thuis werken en dat mag wel weer na een weekje vertoeven in de Belgique.
Allez, de Espresso bonen bij de Plus zijn deze week in de aanbieding. :wink:

30 jan 2009 9:36

Lydia schreef:En après-skieën op een terrasje in de zon bij een berghut ipv skiën ...

:scratch:

Gewoon Zonnen&Zuipen dus :lol:

Lees net dat ik morgenochtend even naar de PLUS moet :wink:

30 jan 2009 9:40

Goedemorgen mensen :D Nou, de hunt is opgelost, maar nog niemand wil hem halen :cry: :lol: Ik lig nog lekker even in bed m'n huiswerk te maken en daar heb ik even een kleine vraag over aan iemand.

Wil iemand de financiële crisis vanaf het begin even uitleggen? In een paar zinnen?

Ik hoop dat er iemand reageerd! 8)

Edit: ik heb dit al!

Stel u komt met uw suiker aan bij de bank. U wil dit op een rekening kwijt en dat kan. De suikerklontjes worden in een bak met water gedaan en er wordt genoteerd hoeveel suikerklontjes u had ingeleverd. Later als u dan weer geld op komt halen wordt de suiker weer uit water gehaald en klontjes van gemaakt.
Nu komt er een zakenman en die heeft suiker nodig om projecten te starten. De bank vindt dit een goed idee en geeft Uw suikerklontjes aan de zakenman. De zakenman belooft de suikerklontjes over 2 jaar terug te betalen.
Na 1 jaar komt de zakenman weer bij de bank en zegt dat hij ze niet meer heeft en ook niet meer terug kan geven. De bank komt nu in de problemen. Want ze heeft uw suikerklontjes niet meer hoewel er wel genoteerd staat dat u daar recht op heeft.
Nu hebben ze dus suikerklontjes te weinig en onstaat er een crisis. Ze gaan lenen van andere banken maar die zitten in dezelfde situatie. Op dit moment gaat het vertrouwen wegvallen en er zijn geen suikerklontjes beschikbaar. Er is alleen nog sterk verdund suikerwater.

30 jan 2009 10:13

Goedemorgen allemaal.

Mooie omschrijving Stijn.

De dag begon met dat ik me had verslapen, toen moest ik krabben (gelukkig niet de voorruit) en vervolgens was ik bang dat ik achteraan in de file moest aansluiten. Dat laatste viel mee, heb op weg naar Alkmaar geen file gezien, zelfs niet bij de werkzaamheden in Overvecht of op de A2 :D

Fijne dag allemaal.

30 jan 2009 10:18

Olaf schreef:
Lees net dat ik morgenochtend even naar de PLUS moet :wink:

Zonder dollen. Dit is toch een beetje de coffee bar van het forum. Voor de liefhebber, die zelf zijn bonen maalt en op zoek is naar een dubbel gebrande espresso boon, kan ik deze nieuw in het assortiment van de Plus en NU in de aanbieding, van harte aanbevelen.
Ik zal voor jullie eens een lekker bakkie zetten.
Afbeelding

30 jan 2009 10:19

Olaf schreef: Gewoon Zonnen&Zuipen dus :lol:

Goh, soms ben je best wel snel van begrip hè, Ollie? :mrgreen:

Traveller69 schreef: ... toen moest ik krabben (gelukkig niet de voorruit) ...

Waar dan wél? :lol:

30 jan 2009 10:25

Moooooorge Maukers,

He lekker een bakkie en een vers broodje :!:
Iemand "mooiste meisje uit de klas" gezien gisterenavond :?:
Ja ik weet het wel hier is dat natuurlijk Lydia, maar gisteren Sacha.
Onze vriend/Porsche taxateur Wolbert Gratama was volop in beeld, het was zijn schoolvriendin :wink:
Ook zag je veel beelden van het circuit in Zandvoort, maar ook schokkende ongevallen.
Maar ook nam het verhaal een schokkende wending, wat de keerzijde aan onze sport kan zijn en zet je ten denken :idea:
Ook was het met name voor mij leuk daar ik hem goed ken en woon om de hoek, en allemaal bekende beelden van de begin jaren van het Crcuit met Ben Huisman en Rob Slotemaker.
Kwam ik met mijn Fiatje 600 (omgebouwd naar Abarth) naar het circuit om een rondje te rijden :oops:

Joh wat jippie ik weer veel, snel aan het werk :roll:

30 jan 2009 10:55

Lydia schreef:
Traveller69 schreef: ... toen moest ik krabben (gelukkig niet de voorruit) ...

Waar dan wél? :lol:

:lol: :lol:
Als ik opsta krab ik altijd eerst ff aan ..... m'n buik.

30 jan 2009 19:30

DUSSSSSS.....

Net thuis, even het forum checken, lekker eten en dan bij de buurtjes op bezoek!
Tot later!

30 jan 2009 22:32

Hallo allemaal, ben weer sinds vanmiddag thuis, en dacht kom laat ik eens even een bakkie gaan doen, en kijken of er nog wat bekenden zijn. :wink:
Bijna geen posts gemist hoor. :lol:

30 jan 2009 22:34

Goed, dat je er weer bent! De kroeg is nog een beetje leeg zoals je ziet :shock:

30 jan 2009 22:42

Gaaf dat mensen heeeel ver van elkaar wonen , en in een paar seconden in dezelfde kroeg kunnen zitten . :shock: 8)

30 jan 2009 23:24

Zo even de kroeg openen dan maar :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=nVcZtHkgn_U

30 jan 2009 23:27

Ik kom even snel een glaasje drinken en duik dan mijn bedje in. Het was een lange week ...

30 jan 2009 23:46

enjoy the silence hier in de kroeg :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=uCi-aePuogk

30 jan 2009 23:48

Ik heb net de film "The Mist" gezien, dus ik moet even bijkomen ... :oops:

Welkom thuis, Wim. Ook hier op het Forum. Gaat het goed met je :?:
Gesloten onderwerp