Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

07 feb 2009 0:44

Hee Tom ook in de kroeg .
Ben serieus eens wezen kijken voor een Magnem auto , maar vond toen dat hij te weinig pk's had .
Maar over honden gesproken , wat is jou favorite hond . :?:

07 feb 2009 0:50

Een Husky of een Malamute, maar daar moet je ruimte en tijd voor hebben. Een Weimaraner vind ik ook wel leuk.

07 feb 2009 1:12

Een Husky :?: Vond jou altijd al een vreemd type . :wink:
Ben zelf opgegroeid met Herdershonden , en zeg honden , omdat mijn vader ze opleidde tot politiehond .
Vind zelf een Dobberman meer bij mijn postuur passen .
Ik zal het je sterker vertellen , het is van mij een droom om een Dobberman van pup's af mee te nemen in de vrachtwaggel.

07 feb 2009 1:15

ver boven de 200 schreef:.. en zodoende mag je één keer raden hoe hun dobberman heet? :lol: :lol:

Baco :wink:

Zit zelf uit pure armoede maar weer aan de 18 jaar jonge Cragganmore .. :drunken:

07 feb 2009 1:39

jeroenoop schreef:Een Husky :?: Vond jou altijd al een vreemd type . :wink:

Nog nooit goed naar een Husky gekeken? Is net een wolf, prachtig beest.

07 feb 2009 1:47

Ik zit aan de Groot Constantia. 350 jaar geleden werd hier de eerste wijn gemaakt door Jan van Riebeeck. Arts op de VOC. Hij probeerde te achterhalen waarom de Fransen minder last van scheurbuik hadden. Hij dacht dat dit kwam omdat zij Rode wijn dronken. Toen werd Kaap de Goede hoop opgericht en Jan begon met het maken van wijn op het landgoed Constantia. :wink:

07 feb 2009 1:56

Een wolf is geen partij voor een goede dobberman .
:idea:

07 feb 2009 2:04

8) :lol: Afbeelding

07 feb 2009 9:14

Moguhh allen, espresso apparaat staat aan, geen broodjes want bakker is op vakantie, dus maar een brood uit de diepvries gehaald. :wink:
Straks weer voor het eerst in 14 dagen naar Porsche gaan kijken.
Verder allen een prettig weekend.

07 feb 2009 9:18

Mogguh, bedankt voor de koffie, wacht wel even tot de broodjes ontdooid zijn. Is het hier ook kredietcrisis ofzo? :lol:
Helaas zitten hier de regendruppels op het raam dus van open rijden zal vandaag wel niets komen :cry:
Toch nog fijne dag allen!

07 feb 2009 9:27

Morruguh Maukers. De bonen worden gemaald en vanmiddag gaan wij naar Deventer op familie bezoek. Allemaal een fijn weekend. :wink:

07 feb 2009 10:19

in welk topic moet dit nou :?: :?
Goeie morgen :?
audio :?
Je glimlach van vandaag :?

Mogge all , hier maar . Kreeg dit net van TOTMBO gestuurd (zit naast me op haar pc)

Neem een bakkie enjoy.

http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=ht ... econds=447

07 feb 2009 10:25

Goede morgen! Ik zit te wachten in mijn hardloopkleren tot het wat droger wordt, het hoost hier echt bizar....

07 feb 2009 11:09

Goede morgen allemaal, na een drukke week erruugg rustig opgestaan. Lekker een grote kop grande café au lait voor me met een croissantje, voorspelbaar, maar wel lekker!

07 feb 2009 11:35

Moggûh allemaal, 't is weer weekend maar niet echt weer om te gaan rijden. Dan maar aan de broodjes en de koffie. :D

07 feb 2009 12:35

Mogguh allen. Ik zal nog snel even een pot versche koffie opzetten alhier, voor de klok 12 slaat!

Ben zelf even uit de running vanwege een longontsteking, moet nu 3 weken rust houden. En ik merk het ook wel, ben uren aan het slapen overdag, dus het lichaam heeft het blijkbaar nodig. Maar voel me al iets beter, dus worstel me nu even door 1760 nieuwe berichten sinds laatste inlog (gaat steeds harder hier!).

Gelukkig niet al te best rijdersweer, dan hoef ik me daarover in elk geval niet schuldig te voelen.

Fijn weeken allen!

07 feb 2009 12:42

Beterschap en je hoeft je in ieder geval niet te vervelen.

07 feb 2009 14:28

@HV: sterkte met het herstel!! Mooi dat het weer beter gaat, maar neem wel de tijd om goed uit te zieken! Heb zelf ooit ook wat te lang doorgelopen en heb daar erg veel spijt van gehad.

07 feb 2009 14:56

gast schreef: Hij lijkt weer vast te zitten het botje dat breuk vertoonde....ik heb het gevoel dat alles mooi geneest.

Dat is mooi!! Dan kan je binnenkort weer gaan trainen op de fiets! :wink:

07 feb 2009 20:49

Hee, mannen! Even geen tijd gehad om in de kroeg te komen. Want:

Afbeelding

Jaaaaa, ze heeft de scooter van haar dromen gevonden!!!

07 feb 2009 21:04

gast schreef:
wolf schreef:hoe-s-t met de schouder?

Gisterenmiddag naar hospitaal geweest. Hij lijkt weer vast te zitten het botje dat breuk vertoonde. Mag in principe alles weer doen maar verrek zo nu en nog van de pijn. Maar dat zijn kneuzingen eromheen. Het gaat wel dagelijks beter gelukkig. Mochten de klachten nog weken lang aanhouden gaan ze toch nog foto maken. Maar ik heb het gevoel dat alles mooi geneest.

Jij ook beterschap, gast :!:

07 feb 2009 21:16

Lydia schreef:Hee, mannen! Even geen tijd gehad om in de kroeg te komen. Want:

Afbeelding

Jaaaaa, ze heeft de scooter van haar dromen gevonden!!!

Het blijft leuk om je kinderen ergens vreselijk blij mee te zien zijn.

En nu maar hopen dat ze zich op haar scooter in het verkeer beter gedraagt als mama in haar auto.. :^:

07 feb 2009 21:18

Ik hoop het ook voor haar dat ze beter kan rijden dan ik :lol:

Haar zuje is ook blij. Heb lekker kunnen onderhandelen, 3 maanden garantie en 2 helmen (ook één voor haar zusje) er gratis bij! :mrgreen:

Afbeelding

07 feb 2009 21:22

3 maanden garantie en 2 helmen (ook één voor haar zusje) er gratis bij

mooie scooter en meiden, maar wil je niet ontmoedigen maar dat is toch wel een standaard pakket bij elkde scooter die je bij een dealer koopt. Onderhoud stelt trouwens geen ruk voor, olie en een beetje vet op de ketting....kan echt idereen, al heb je maar 1 linker hand...

07 feb 2009 21:26

KETTING :?: :?: :?: :?: :?:

:lol: Tegenwoordig heeft een scoot (en zeker deze Aerox :!: ) een snaaraandrijving met variomatic......

Meiden, gefelic met deze aanwinst :D
Gesloten onderwerp