Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
24 nov 2014 14:23
nee hoor Cazzo is altijd negatief, heeft niks met Audi te maken (zie alle andere topics)
24 nov 2014 14:57
Devils son schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Een WW-lidmaatschap?
Meer en meer ga ik vermoeden dat jij stiekem droomt van een Audi, maar dat deze op de een of andere manier buiten jouw bereik blijft, waardoor je uit frustratie Audi af bent gaan zeiken.
Mijn tip: ofwel humor om te lachen gebruiken, ofwel gewoon niet reageren als je echt niets beters weet te verzinnen dan dit.

Heb zelf in een deuk gelegen
24 nov 2014 15:00
mbembe schreef:nee hoor Cazzo is altijd negatief, heeft niks met Audi te maken (zie alle andere topics)

Nu ben je wel erg selectief negatief.
Heb hier zelfs wel eens beweerd dat ik liever een Cayman dan een 991 zou willen
24 nov 2014 16:26
dobbelsteen schreef:Franz schreef:Die mensen daar in de top moeten toch haast wel een minderwaardigheidscomplex hebben om het hele marktsegment vol te proppen met Audi's?
Wat is er mis met geld willen verdienen? De mercedes versie daarvan verkoopt nog redelijk goed. BMW zal uiteindelijk ook wel nog er mee af komen denk ik.
Daar is ook niets mis mee maar ik betwijfel of dit de juiste manier is. Het lijkt er op alsof ze ineens op ieder model van de concurrentie een antwoord willen hebben. Laat ze er eerst maar eens voor zorgen dat bestaande klanten het merk trouw blijven door deze klanten niet te negeren met serieuze klachten, zoals Pon dat bijvoorbeeld al jaren doet.
24 nov 2014 18:42
Cazzo Super Veloce schreef:Heb zelf in een deuk gelegen

Dan leg je de lat niet hoog.
Maar goed, lachen is gezond.
25 apr 2015 13:27
Dat zegt helemaal niets over de kwaliteit en/of betrouwbaarheid. Maar hé.....als jij er al genoegdoening uit kunt halen, ga je gang.
25 apr 2015 13:28
O ja, en je post het ook nog eens helemaal in het verkeerde topic.
25 apr 2015 21:18
En BMW-rijder slechtste reputatie ter wereld?
26 apr 2015 0:12
nee joh, alleen maar aardige mensen, zoals Molen en ik
26 apr 2015 9:20
Wij waren tot heel recent ook BMW rijders hoor, m'n broer nog steeds.
Maar de reputatie van BMW rijders is toch een heel stuk negatiever dan bij Audi merk ik (BE althans).
26 apr 2015 9:36
Hoe merk je dat precies?
26 apr 2015 12:07
aha, de audi van de 7 dwergen
26 apr 2015 12:18
Van reputatie van automerken moet je je sowieso geen bal aantrekken
26 apr 2015 13:04
dobbelsteen schreef:Wij waren tot heel recent ook BMW rijders hoor, m'n broer nog steeds.
Maar de reputatie van BMW rijders is toch een heel stuk negatiever dan bij Audi merk ik (BE althans).
Clackson geciteerd: "cocks drive Audis nowadays"
07 mei 2015 9:27
dobbelsteen schreef:Wij waren tot heel recent ook BMW rijders hoor, m'n broer nog steeds.
Door de krantensites. Vanaf het moment dat er iets van nieuws over BMW gaat, wordt heel het artikel volgesmeten met het woord BMW. Bij Audi is dit veel minder het geval.
En ook algemene reacties tov BMW rijders. Ik zit zelf op een BMW forum en zij merken ook heel negatieve reacties puur omwille van het merk waarmee ze rijden.
Cazzo Super Veloce schreef:dobbelsteen schreef:Wij waren tot heel recent ook BMW rijders hoor, m'n broer nog steeds.
Clackson geciteerd: "cocks drive Audis nowadays"
Vandaar dat ik zei dat het voor BE toch zo geldt. Er is een periode geweest dat de petjes in Audi's begon te rijden, maar ze zijn intussen weer naar BMW overgestapt.
07 mei 2015 10:56
BMW rijders zijn in de regel ook asocialer dan Audi rijders. De goede daargelaten. En dat zijn er een hoop. Er is een klein groepje dat de reputatie waarmaakt. Maar ja, 'je imago is je grootste amigo...'
07 mei 2015 12:19
Mooi. Ik heb vanaf morgen weer een BMW. Kan ik me eindelijk weer asociaal gedragen
07 mei 2015 18:12
Volvo zat?
08 mei 2015 2:19
Nee, die blijft. Da's een goede brave auto.
Ik reed alweer ruim anderhalf jaar woon-werk in een Toyota MR2. Geweldige auto, nooit gedacht, maar ik heb er echt enorm veel plezier mee gehad! Maar hij moet van de straat, hij wordt 10 (en dan houdt het op in Singapore, tenzij je een nieuwe license koopt voor $80.000 of zo....). Nu een vorig model 525i overgenomen van een expat die teug gaat naar Europa. Ook weer leuk!
Maar een geheime tip voor een ieder die voor weing geld probleemloos wil karten op de openbare weg: MR2 is super! Geloof dat Remmel er ook een heeft.
Maar goed - on topic. Audi is ook best ok hoor!
08 mei 2015 9:56
horn schreef:BMW rijders zijn in de regel ook asocialer dan Audi rijders.
So, die komt aan....
en wat wordt er gezegd over mannelijk Mini-rijders?
08 mei 2015 10:01
Dat ze in de auto van hun vrouw rijden!
08 mei 2015 10:04
Neppert schreef:Dat ze in de auto van hun vrouw rijden!

Nou, de meesten hebben helemaal geen vrouw