vikings 3 kan niet wachten tot die af is zelfde bloedige schrijver (michael hirst) als van spartacus tenminste als ik het goed gelezen heb bij de voortiteling !
De meeste van de top 250 heb ik al gezien. Diegene die ik nog niet gezien heb is omdat ik er geen zin in heb om ze te bekijken. Paar jaar geleden heb ik mij met die lijst bezig gehouden
One flew over the cuckoo's nest, shawshank redemption en interstellar. Maar top 50 is beetje te beperkt, er staan nog veel toppers in de 250 die van mij ook in de top 50 mogen (jägten bijvoorbeeld, deze film zou verplicht moeten worden op school rond 14-15 jaar)
Ikzelf ben groot liefhebber van de films van Joel en Ethan Coen. Fargo, No country for Old men en de topper The Big Lebowski. Maar Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain vond ik ook zeer fraai.
MY00 schreef:Ik heb gisteren naar Michiel de Ruyter gekeken en moet zeggen dat het best een leuke film is geworden.
Wat zijn Nederlandse acteurs toch dramatisch slecht... Mooie productie compleet verziekt door een stel talentloze kneuzen die braaf hun (ook nog slecht geschreven) tekstjes staan op te dreunen