Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

25 dec 2006 22:52

paSCal schreef:(of is ie....)

Ja, snif snif (was een 13 jaar oud schaap trouwens) :cry: Heb nu zelfs een zitmaaier aan moeten schaffen..... :wink:

Wel een beetje off-topic trouwens, van een tweeling via een volvo naar een schaap... :? :wink:

25 dec 2006 22:57

Jaco schreef:Wel een beetje off-topic trouwens, van een tweeling via een volvo naar een schaap... :? :wink:

Hoezo Off-Topic :roll: :?: :twisted: :lol:

22 jan 2007 2:03

Hallo iedereen,

Bij deze wil ik iedereen even laten weten dat wij (Patricia en Harry) zondagmiddag om 16:18 uur en 16:19 uur de trotse ouders zijn geworden van Justin (2.770 gram) & Kevin (2.505 gram) :ba: :ba:

Afbeelding Afbeelding

Met de tweeling en Patricia gaat alles goed.
De kinderen zijn via een keizersnede te wereld gekomen. Dit omdat de onderste met de voetjes was ingedaald :?

Maar gelukkig is alles helemaal goed gekomen :ba:

De kindjes zijn exact met 36 weken geboren, en zien er echt al erg levendig uit .

Patricia zal hoogst waarschijnlijk nog 3 a 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven liggen voordat ze naar huis mag.

Groet The Joyman.

22 jan 2007 2:28

prijs jezelf gelukkig .

Er zijn ook andere mensen op deze wereld.

houd daar altijd rekening mee als het een keer tegen zit. :wink:

22 jan 2007 8:27

Gefeliciteerd,

dubel trots kan ik me zo voorstellen,

robert

tweeling

22 jan 2007 8:44

hoi joyman, wat leuk dat je een tweeling krijgt.
ik hoop dat je vrouw de kinderen nog even bij d'r kan houden.
ik zelf ben ook vader zoals je weet van een tweeling maar al geboren met 30 weken en mijn vrouw lag al met 25 weken in het ziekenhuis.
groetjes vanuit pijnacker rovako autobeklederij

22 jan 2007 8:48

gefeliciteerd Joyman en Joywoman! Onthou je laatste rustige nachtje, het zal weer een tijdje duren tot er weer zo'n nachtje komt... :lol:

GENIET ERVAN!

22 jan 2007 8:53

gefeliciteerd!
je gaat een leuke maar, drukke periode tegemoet!
(heb zelf ook een tweeling, met 32 weken geboren.)

groet, martin

22 jan 2007 8:56

Bij deze ook mijn gelukwensen voor jullie :D
leo

22 jan 2007 8:57

Van harte :salut:.

Geniet er van. Hoop ook dat alles goed is met Patricia. De wond van de keizersnee kan behoorlijk wat pijn meebrengen.

Marcel B.

22 jan 2007 9:07

Van Harte en heel veel gezondheid toegewenst,

Wel erg leuk, zo is in 1 keer je hele porsche achterbank gevuld

Geniet er van, en leg je partner maar flink in de watten, heeft ze meer dan verdient.

Gr

John en Debbie

tweeling

22 jan 2007 9:10

he joyfamilie,

van harte met de twee mannen leuke namen.
en wat fijn dat alles goed gaat!
geniet er samen lekker van en iedereen zegt jeetje wat druk!
nou ik vind het het dus niet druk ondanks dat onze mannen nu lopen.
groeten ronald rovako autobeklederij

22 jan 2007 9:31

Joyman schreef:Met de tweeling en Patricia gaat alles goed.

.... en hoe gaat het met de Joyman zelf :?: :wink:

Gefeli :!:

Geluk & gezondheid :ba:

22 jan 2007 9:47

Proficiat, veel geluk en goede gezondheid !!

22 jan 2007 10:18

Van harte, wat een mooie vangst! :D En nog wel 2 van die kids, wat een leuke wisselwerking zal dat worden! Als de een niet huilt dan doet de ander dat wel, en andersom :wink:

22 jan 2007 10:25

Gefeliciteerd :lol:

22 jan 2007 10:29

Gefeliciteerd en veel goede nachtrust toegewenst :lol:

22 jan 2007 10:45

VAN HARTE JOYFAMILY

22 jan 2007 10:49

Van harte, veel geluk toegewenst met de kids.

22 jan 2007 11:46

Gefeliciteerd, geniet er van. En succes, schijnt erg druk te zijn een tweeling. :wink:

22 jan 2007 12:02

ook namens mij van harte :)

22 jan 2007 12:19

Ook van deze kant van allerharte geluk gewenst voor de vader en moeder van de schitterende tweeling

22 jan 2007 13:25

Gefeliciteerd Joyman & familie!

Wat een mooi begin voor 2007 voor jullie.

Geniet ervan, met name de periode dat ze nog echt klein zijn, die is zo voorbij, je zult zien dat je leven vanaf nu minimaal 2x zo snel gaat :wink:

Bert

22 jan 2007 15:05

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige tweeling. Zo te horen gaat het allemaal best goed. Even lastig dat jullie niet direct met z'n allen thuis zijn maar achteraf bezien heeft dit ook z'n voordelen, er wordt op de kraamafdelingen over het algemeen erg goed voor moeder en kind gezorgd en zo kun je even aan deze verandering wennen.

Neem van mij aan dat je ook jezelf genoeg rust gunt in deze tijd. Ik was na een paar dagen heen en weer rennen naar het ziekenhuis en alle spanningen en emoties helemaal gesloopt :wink:

Kan hem in de annekdotes "Je grootste stommiteit" plaatsen. Kwam een van de laatste dagen terug uit het ziekenhuis. Draai achteruit de parkeerplaats thuis op en ram zo een betonnen paaltje dat ik anders altijd met twee vingers in mijn neus en ogen dicht wist te ontwijken. Was gewoon te moe en bezig met andere dingen om al die overstekende paaltjes ook nog in de gaten te houden. Schade viel gelukkig reuze mee. :mrgreen:

22 jan 2007 16:35

Wat een rijk bezit zeg :!:

Zal wel lekker druk worden, maar daar heb je ook wat voor hé :idea:

Ben wel een beetje jaloers, bij ons is het alweer zo'n tijd geleden :oops:

En het is waar hoor wat ze zeggen, "het gaat allemaal zo snel" :roll:

Maar natuurlijk VAN HARTE :lol:
Plaats een reactie