Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

19 jan 2007 1:24

De helenamiddag en avond onderwege geweest in dat rotweer.
Veel ongelukken , en omgevallen bomen gezien en ook verschillende keren stil gestaan op de snelweg omdat er "weer" een boom het wegdak afsloot :evil: :cry:
Zelf gelukkig geen schade :wink:

19 jan 2007 2:26

horn schreef:zojuist van eindhoven terug naar bilthoven gereden. normaal rond die tijd (17.45 weg) rij je er 5 kwartier over. Nu een uur en 25 minuten... :shock:

...I'm impressed...da's de volle 10 min. langer :roll: ...ik zal maar niet zeggen hoeveel tijd ik vandaag in het busje verspeeld heb in het stormachtige Brussel... :wink:

19 jan 2007 2:31

Van R'dam-centrum naar huis.
Normaal 20 minuten, nu ietsje langer: 1 uur en 3 kwartier.
Laatst bijgewerkt door Gert op 19 jan 2007 2:31, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jan 2007 2:31

MichM3 schreef:
...I'm impressed...da's de volle 10 min. langer :roll: ...ik zal maar niet zeggen hoeveel tijd ik vandaag in het busje verspeeld heb in het stormachtige Brussel... :wink:

Ik was om 1.15u thuis. Ik had derhalve ook meer dan 10 minuten vertraging. :roll:

19 jan 2007 9:17

Vanuit Rotterdam-centrum.

Gewoon daar gebleven en met m'n compagnon een lekker restaurantje ingedoken en om 20.30 uur vlot naar huis getuft.

19 jan 2007 9:34

Gisteren vanuit Europoort naar Hendrik-ido-ambacht. Normaal doe ik er in de spits 50 minuten over. Gisteren maar 35 minuten :shock: :roll: :lol:

19 jan 2007 10:00

Gerhard schreef:Gisteren vanuit Europoort naar Hendrik-ido-ambacht. Normaal doe ik er in de spits 50 minuten over. Gisteren maar 35 minuten :shock: :roll: :lol:

had ik ook, ben rdam binnendoor over de erasmus en langs de kuip gegaan, ging behoorlijk snel
kwam denk ik omdat alles opstroopte op de van brienenoord

19 jan 2007 13:47

Gerhard schreef:Normaal doe ik er in de spits 50 minuten over. Gisteren maar 35 minuten :shock: :roll: :lol:

zeker de wind in de rug gehad :wink: :!:

19 jan 2007 19:27

craze schreef:
Gerhard schreef:Normaal doe ik er in de spits 50 minuten over. Gisteren maar 35 minuten :shock: :roll: :lol:

zeker de wind in de rug gehad :wink: :!:

Aan jouw topografie en meteokennis mankeert niets :thumleft:

19 jan 2007 19:37

Hier zijn totaal 5 bomen omgegaan.
Dit was de mooiste toen hij nog overeind stond :lol:,
en vervolgens de sensationeelste toen hij omging :cry:

Afbeelding

19 jan 2007 20:38

Ik heb 6 uur :!: in een connexxion bus gezeten gisteren... tja je kan niet alles hebben als student.

Na 4 uur stil gestaan te hebben omdat er een ongeluk gebeurd was op de haringvliet brug mochten we weer gaan rijden. Tot we bij de brug aankwamen, een of meerdere vrachtwagens gekanteld en nog teveel rommel om groot verkeer door te laten. Nog 2 uur stil gestaan, de file was inmiddels opgelost dus m'n pa gebeld om me te komen halen... gaat die bus 2 min later rijden, geloof dat k eerder had moeten bellen :roll: Gelukkig was m'n broer zo tof om me op te halen zodat ik lekker in de p kon stappen voor het laatste stukkie... Lang verhaal kort. half 4 de bus in gestapt, 10 uur thuis.

19 jan 2007 21:50

OK, 15.40 uur vertrokken van Nijenrode (Breukelen) en om 20.00 uur thuis. Tot aan Gouda volgens mij snelste rit ooit, en daarna... :cry:

20 jan 2007 11:31

Hier is een bloempot omgewaaid :cry: :lol: :wink:
Plaats een reactie