04 jan 2008 13:32
Rob Herfst schreef:Dat zijn er 3 per dag alleen al van de kliklijn, met die aantallen moeten ze denk ik heel snel gevangenissen gaan bij bouwen
![]()
![]()
Nee, daar geloof ik dus niets van!
04 jan 2008 13:35
Devils son schreef:
Hardrijders... (daar kun je nl. ook al over klikken)
04 jan 2008 13:39
04 jan 2008 13:41
Devils son schreef:mike 93 schreef:Wat verstaat de overheid onder "criminelen"?
(bijstandsmoeders met een vriendje?)
Hardrijders... (daar kun je nl. ook al over klikken)
04 jan 2008 13:42
04 jan 2008 13:57
Devils son schreef:gast schreef:
En kunnen "jullie" (als insiders zeg maar) dan niet eens iets aan doen? Zeg maar de klokkeluider uithangen ofzo?
De Orde is net zo politiek als iedere politieke partij... uiteindelijke doen ze opzitten en pootjes geven. Af en toe blaffen ze even.
We krijgen het rechters al niet uitgelegd dat agenten kunnen liegen. Iedere malloot snapt dat, maar als je rechter wordt begrijp je dat op de een of andere manier niet meer.
04 jan 2008 15:19
ECT schreef:Rechters zijn echt niet zo onafhankelijk en wereldvreemd als je denkt.
Heb op zakelijk gebied veel rare en nare dingen meegemaakt! Ik moest eens een vriendin helpen die het slachtoffer was van een grote oplichter (Harry van Achteren), die potverdrie hu*ter heeft een spoor van vernielingen achtergelaten. Rechters weten hiervan maar laten hem toch gaan. In Belgie wilde die zelfde kunstjes flikken. Daar hebben ze hem in het gevangenis gegooid en dat terwijl ik dacht dat Belgie corrupter is dan NL.
Veel rechters hier in NL blijken nevenfuncties te hebben.
04 jan 2008 19:38
mike 93 schreef:Wat verstaat de overheid onder "criminelen"?
(bijstandsmoeders met een vriendje?)
04 jan 2008 19:53
05 jan 2008 12:22
05 jan 2008 13:46
Red Cabriolet schreef:Nou, die eerste 3 punten kan ik me nog niet zo druk over maken hoor! Vindt het niet meer dan normaal dat je je moet kunnen legitimeren.
05 jan 2008 18:01
06 jan 2008 10:43
Jort schreef:Deels met je eens, maar als straks iedereen een 100Mb of 1Gb verbinding heeft en toegang tot een netwerkje in de straat met 10 Terabyte of meer aan films, series, muziek, programmatuur, etc., dan wordt het lastig brood verdienen in de software (incl. muziek dus) business. Geen enkele andere markt zou akkoord gaan met jatwerk op zo'n schaal.
06 jan 2008 13:35
Devils son schreef:Zo kun je een gewone dvd van wat oudere films voor 5 euro kopen en de blu-ray van diezelfde film daar vraagt men ijskoud 30 euro voor. Zoveel meer kost blu-ray niet... Ja, dan vraag je er ook een beetje om dat mensen andere wegen gaan bewandelen.
Devils son schreef:Ikzelf ben niet zo van het kopiëren, maar ik kan het ook wat makkelijker betalen. Dat studenten geen filmverzameling gaan aanleggen van tienduizend euro kan ik mij echter heel goed voorstellen.
06 jan 2008 13:59
paSCal schreef:Tis dat ik je ondertussen wat beter "ken", maar het LIJKT er hier toch heel ernstig op dat je het maar goed vindt, dat 'studenten' alles maar kopieren, omdat ze toch zo weinig geld hebben.
06 jan 2008 14:55
Devils son schreef:Mijn grote punt was dat de maatschappijen ook een beetje mee moeten gaan met de tijd. Een initiatief als ITunes is daar een goed voorbeeld van. Of voor de toekomst iedere speler met internetverbinding en je betaalt zeg 5 euro voor het schijfje + per keer dat je kijkt met aflopende prijs en ook naar mate de schijf ouder is (en de film dus al op t.v. is geweest). (ik noem maar wat)
06 jan 2008 21:26
paSCal schreef:
Overigens betrap ik mezelf erop, dat als een leuke film op TV komt, dat ik hem dan ook kijk, maar wel op de DVD![]()