Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Bluray vraag voor de filmkenners

31 jul 2009 21:07

nee, uploaden is illegaal. downloaden via newsgroups is een grijs gebied omdat je allemaal 'demostukjes' download en die vervolgens weer aan elkaar plakt. Er is volgens mij geen verschil in illegaliteit of je een film wel of niet brandt.

31 jul 2009 21:08

Denk dat ze de halve wereld kunnen oppakken voor illegaal downloaden , is niet tegen te houden ....

31 jul 2009 21:21

dan doen we het legaal uploaden :mrgreen:

31 jul 2009 21:48

amandus, daar vergis je je lelijk in! is slechts een klein percentage...

31 jul 2009 22:16

I am legend...Cloverfield.

31 jul 2009 22:30

horn schreef:amandus, daar vergis je je lelijk in! is slechts een klein percentage...

Zegt waarschijnlijk dan iets over de mensen waar ik mee verkeer , daar is het een heel groot percentage :!: Kriminelen dus begrijp ik :lol:

31 jul 2009 23:22

Ik persoonlijk ken niemand die niet een gebrand schijfje heeft liggen (zelf mijn oma heeft wel een kopietje liggen)

31 jul 2009 23:24

in blue ray :shock: :shock: duur grapje nog steeds

31 jul 2009 23:30

horn schreef:Er is volgens mij geen verschil in illegaliteit of je een film wel of niet brandt.

Het was hier een reactie op, maar ik heb ook wel kopieën van blu-ray (maar ja die heeft mijn oma dan weer niet) Overigens heb ik vandaag planet earth gekocht op blu ray (Dagje Amsterdam)

31 jul 2009 23:38

is deze week aanbieding bij de media markt verschillende titels blue ray voor maar euro 7.77

31 jul 2009 23:48

Dat zijn vaak oude films en die zijn meestal geen verbetering tav de DVD versie. Ik heb er zeker 10 aangeschaft, maar ben ermee gestopt. Ik zie nauwelijks verschil met de originele DVD. Mijn Blu-Ray speler verricht uitstekend werk bij het upscalen van DVD's. :wink:

01 aug 2009 6:25

Bassen schreef:Ik persoonlijk ken niemand die niet een gebrand schijfje heeft liggen (zelf mijn oma heeft wel een kopietje liggen)

Een kopietje is wat anders dan structureel kopieren... Ik ken persoonlijk heel veel mensen die wel eens een biertje drinken, toch valt het alcoholisme wel mee in relatie tot het aantal mensen dat wel eens een biertje drinkt... :idea: :wink:
Plaats een reactie