Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Rijles in een Porsche! en jij ?

02 okt 2009 16:54

Ik heb gelest in een Hyundai 10 jaar en 3 dagen geleden..... :mrgreen: heb mijn rijbewijs in 5 dagen (20 rij-uren) gehaald!

03 okt 2009 14:57

horn schreef:
sportomatic schreef:Papiertje met deze gehaald en met deze kleur oranje,vond hem geweldig vooruit en achteruit coool :drive:
Afbeelding

Vandaar nog steeds sportomatic? :cheesy: automatenrijbewijs? :wink:

Was de auto van mijn grootmoeder, vond het wel leuk om met deze je rijbewijs te halen! :ba:
In mijn tijd was er geen onderscheid in rijbewijzen voor automaat of eentje met versnellingen.
Heb later altijd met versnellingen gereden, de porsche sportomatic is er gekomen door mijn verlamming aan de benen wegens ziekte (ALS). :bang:

Toch een goede opmerking, zal nu zeker niet meer kunnen! :wink:

03 okt 2009 16:54

mijn rbw in een golf 5 gehaalt :bang:

nu een half jaar en 3 dagen geleden :thumleft:

in 14 lessen van een uur :drive:

03 okt 2009 18:40

Bassie, laat dan even tijdig weten wanneer jij de weg op gaat, dan kan de rest van het Forum vast een veilige parkeerplek zoeken! :mrgreen:

Re: Rijles in een Porsche!

05 okt 2009 19:48

MS964 schreef:Een 1992 Opel Vectra. :?
Afbeelding
Leste trouwens prima, binnen 2 maanden geslaagd! :cheers:

Die van mij was iets nieuwer (uit mijn hoofd 1994), en donkerblauw...
Leste trouwens prima, binnen 4 maanden geslaagd. Geloof 11 lessen, 9+2, 9 om de regels te leren, en niet teveel 'trekker' te rijden, 2 omdat mijn 1e examinator ontslagen is na mijn poging (was nogal dronken die man)...Leuk joh, je krijgt wel een 'versnelde aanvraag' door zo'n geintje (toen maar 5 weken wachten ipv. de normale 9 ofzo), maar je mocht wel gewoon het examengeld nog eens betalen. Nog 2 maanden krantenwijk weg... Maarja.... :cheesy:

Zit nu wel regelmatig te denken over E-achter-B, iemand hier nog een tip voor? (lees: gewoon zo'n cursus van 500 Euri volgen?)
Plaats een reactie